Jean schreef:Een vriendinnetje uit de klas waar ie andere meisjes zaten belde en daar vind iedereen dat Kristel te histerisch reageerde, zo zie je hoe snal men een mening klaar heeft
Jean, dat vindt echt niet iedereen, hoor!! Dat vinden misschien 2 popi onruststokers en de rest van de meute hobbelt daar achteraan, bang als ze zijn zelf het mikpunt te worden. Zelden zulke meelopers gezien als de jeugd van tegenwoordig *sprak de ouwe doos* .
TM, op de begrafenis van mijn broer hagelde het zo hard dat we aan het graf de dominee bijna niet konden verstaan. Eenmaal thuis brak de zon door. Was heel raar, dat gaf mij een soort........rust, is denk ik het goeie woord.
Deze tijd van het jaar, de alom bejubelde 'feest'dagen, zal voor je vrienden (en voor jou) nooit meer 'leuk' zijn. Ze zeggen dat het slijt maar het is meer dat je went aan de pijn. Wennen aan het verlies van je kind lijkt me onmogelijk. Ik wens je veel sterkte, voor nu maar ook in het komende jaar en alle jaren die nog volgen. Ook dan zullen je vrienden hun verhaal nog kwijt willen en hopen bij jou een luisterend oor te vinden.

Fijn dat alles nog steeds redelijk oke gaat!
Ik weet van niks.....

Balen van die bijrijdster
Ik heb gelijk op mijn gemakje boodschappen gedaan. Toen ik thuis kwam zag ik de achterbuuf dus die ook verteld dat we gaan verhuizen. Ze vond het jammer en hoopte dat ik nog eens op de koffie kom