[TI] [HK] LGVIII - Harig en bont, draven we topic 3 samen rond!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

TurboTinker

Re: [HK] LGVIII - Harig en bont, draven we topic 3 samen rond!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 19:24

Welkom!

Vertel eens wat over jullie?

Niene87

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 19:26

Welkom!
Gave tink in je profiel zeg! :D

dianalamboo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 19:27

He je tinker heb ik gezien toen in mijn tinker kocht. Grappig om te zien hoe hij nu is

sweetsox

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 21:10

wat een leuke tink. Maar wauw, wat een manen.
mooie foto's .

Hier klaar met shoppen voor Misty, kan niet wachten tot ze er is.
Afbeelding
Dat dikke mens er op ben ik. hihihi was zo blij dat ze stopte als ik dat zij.

En mijn kleine meid, eindelijk een keer foto's genomen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
volgende maand alweer een jaar. wat gaat dat hard.
Mijn nieuwe borstel is helemaal geweldig, kwam erg veel haar af. En onder de bruine vacht is ze weer pikzwart.

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 21:13

Wat een leukerd heb jij Melanie, en ook al van die super schattige kleintjes!

Leuke foto's sweetsox! En helemaal geslaagd dus met shoppen :)

Vandaag een heerlijke buitenrit gemaakt :D Echt genieten.
En Bonnie en ons haarballetje Khaleesi waren blij toen we weer terug kwamen
Afbeelding
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door draaakje op 16-03-14 21:21, in het totaal 1 keer bewerkt

J_E

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 21:17

Welkom Melanie! Mooi paardje heb je.

Leuke foto's sweet sox! Grappig dat zwarte pootje.

Foto's van Aranka moet ik even weer maken, misschien lukt me dat morgen nog wel.

Intussen nog eentje van Givenchy
Afbeelding

sweetsox

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 21:17

draaakje: ja alleen zadel nog en singel rest heb ik allemaal. buitenritten heerlijk kijk ik echt naar uit. ja een zwart poot je heeft ze.

mooie foto die lipjes doet me aan sox denken zo schattig
Laatst bijgewerkt door sweetsox op 16-03-14 21:18, in het totaal 1 keer bewerkt

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 21:18

Gave foto met dat tegenlicht

melanie_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 21:47

Dank jullie dat ik mee mag kletsen :D

Snackie schreef:
Welkom!

Vertel eens wat over jullie?

Tja wat valt er te vertellen. Uhm ik ben dus Melanie, heb een vriend en een dochtertje van bijna 6.
Ik heb een 3 jarige tinker, die ik gekocht heb toen hij 5 maanden was. Ik heb jarenlang een tinker gehad, maar die heb ik noodgedwongen moeten verkopen (lang verhaal).
Ik heb er heel erg veel verdriet van gehad en een aantal jaar dan ook geen"grote" meer gehad. Ondanks alles ging ik wel nog braaf ieder jaar kijken en knuffelen met de prachtige veulens van John (stoeterij de ierse tinker). Totdat 3 jaar gelden ik weer verliefd werd op een tinker daar (was niet opzoek). Op zaterdag een afspraak gemaakt om te komen proefrijden en ik werd gelijk van mijn roze wolk afgedonderd. Hij was zo mooi, maar de klik tussen ons was er niet. John heeft me toen nog wat tinkers laten zien, maar ik kwam mijn droomtink niet tegen.
Eenmaal thuis bleef het doorsudderen, ik verlangde toch wel heel erg naar een nieuw vriendje een nieuw maatje en de knoop werd doorgehakt en de zoektocht werd geopend :D Zo kwam Nelson van Irish Cob Holland op mijn pad. Ik werd verliefd op de foto's, afspraak gemaakt en toen we daar aankwamen stond er een klein verlegen knulletje in een grote donkere box. Ik was opslag verliefd, maar zo realistisch als ik ben toch eerst even knuffelen, mondje check, voetjes en beentjes check en natuurlijk wilde ik zijn beweging ook eerst even zien. Mijn mond viel open, dat kleine verlegen knulletje was een bewegingskanon, zo soepel en zo ruim <3
En maandagavond was het zover ik had het beslissende telefoontje gepleegd, Niels was van mij *\o/*

Verder hebben we 4 minipaarden (waren er vorig jaar nog 10, maar ben gestopt met het fokken van de mini's). Heb nu alleen mijn kneusjes nog lopen een oude merrie(Keepsake) van 25 met zware zomereczeem, Aranka een merrietje van 15 die een ongeluk in de wei heeft gehad loopt kreupel maar heeft verder geen pijn. Dan hebben we nog Rosie de pony van mijn dochtertje, ook overgenomen voor een appel en een ei omdat die mensen waar ze van was haar niet meer wilden en hebben versloeberen.Ik heb haar wat opgelapt en er kwam een heel leuk en vooral heel lief ponietje onder vandaan. Ze loopt nu onder het zadel en voor de sulky.
En dan heb ik nog een hengstveulen lopen, die eigenlijk in de planning stond om nog te verkopen maar is nu Niels zijn beste vriendje :+

dianalamboo schreef:
He je tinker heb ik gezien toen in mijn tinker kocht. Grappig om te zien hoe hij nu is

haha hij is een beetje uitgebleekt :')

Draakje, wat heerlijk een buitenritje maken nu in het voorjaarszonnetje. Ik verlang er ook echt naar :D

Sweetsox, wat een leuk meisje heb je, en al bijna een jaar. Het gaat hard he, maar zo leuk om te zien hoe ze veranderen. En wat leuk is dat je nieuwe aanwinst :D

Joanee, wat een leukerd!

melanie_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 22:37

Deze foto is van de week genomen

Niels samen met zijn beste vriendje Delicio.
Afbeelding

donnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 23:17

Leuk dat je mee kletst!

Leuk dat je nu je droompaardje gevonden hebt, het is een stoer beest! Laat je hem hengst of ga je hem laten ruinen?

sweetsox

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 23:34

Wat een leuke foto. Ja gaat toch best hard, ben nog steeds erg blij met haar.

en mijn nieuwe aanwinst verheug ik me heel erg op. Vooral naar de buitenritjes en de band op bouwen.

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 01:42

Mooie foto's jongens! Vandaag druk met school bezig geweest, ben net klaar met voorbereiden van morgen, toch nog even snel op bokt gespiekt :D Erg laat maar ach, kon niet echt slapen dus.

Welkom Melanie, leuke tinker!

sweetsox

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 07:58

goedemorgen allemaal. Jep alweer aan het werk en ik moet echt vroeger naar bed. Net onder mijn kip eitjes gelegd dus hopelijk over 3 weken kuikentjes.

Vandaag ga ik weer lekker wandelen met sox daar gisteren weer echt van genoten. Vandaag is mijn doel lekker door het bos te wandelen met haar. En weer mijn magische kam te gebruiken. want ze ziet er nu zoveel beter uit. lekker hoor dat verharen, lijk net dat alle paarden/pony's schurft hebben vind ik altijd. Misty had toen ik haar zag ook nog echt een hele dikke wintervacht dus als ze er is ook maar lekker onder handen nemen.

Vandaag zit ik heel erg te twijfelen wat voor maat bbp ik nodig zal hebben.Jullie ervaringen met korte rug en 1.45 hoog. Die wilde ik nog bestellen voor als mijn zadel wat langer op zich laat wachten dan heb ik namelijk wat.

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 08:10

Zou leuk zijn, kleine paaskuikentjes :D

Wat een mooie foto met die zon zo Melanie, en grappig dat ze zo dezelfde kleur hebben.

sweetsox

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 08:35

heb me ingeschreven voor tinkerdagen in leusden en ben echt zenuwachtig al. hihihi gekke ik. samen met mijn dochter wel erg veel zin in. nu toch maar hopen dat ik mijn operatie een beetje zelf kan inplannen.

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 08:41

Leuk! Ik ben ook op de tinkerdagen.
Nee joh. Nu al zenuwachtig zijn is nergens voor nodig :)

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 08:59

Komt goed sweetsox..niet zo onzeker zijn.
Waar heb je je voor ingeschreven?

sweetsox

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 09:17

pocahontas, bosrit en hindernisbaan.

J_E

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 09:46

Oeh Tinkerdagen! Zal nog wel een beetje te vlot zijn met Givenchy hè? Wat vinden jullie?
Leuk dat je mee gaat doen sweetsox

Mooi verhaal Melanie, fijn dat je toch je paardje gevonden hebt! Grappig dat je ook een Aranka hebt!

Niene87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 10:11

Mooi verhaal Melanie en wat een knapperd heb je gevonden!
Prachtige foto's kwamen er voorbij!
Gaaf Sweetsox, tinkerdagen!

Ik wil eigenlijk ook maar wil eigenlijk niet overnachten ivm de honden en kind.. Weet het het kan allemaal maar vind het toch niet handig om in de auto/trailer te slapen... dus twijfel of ik misschien 1 dagje ga
In September wil ik wel :)

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 13:46

Leuke plaatjes komen er weer langs!
Welkom melanie, wat een gavert is Niels! Ga je ermee naar de hengstenkeuring? Of ga je m nog laten ruinen?

sweetsox

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 14:56

ik ga ook kramperen en geloof me met mijn lijf zal dat echt zo zijn. hihihihi. hoe ik ga overnachten geen idee zal denk ik met dochterlief in de trailer zijn. lekker tussen de poep resten. Ik denk dat het wel een leuke ervaring is. Moet alleen kijken of we een beetje lekker luchtbed kunnen bemachtigen anders word het wel erg lijden met mijn lijf.
Heb wel al erg veel zin er in en vind mezelf erg stoer om dit te doen. En vooral heel erg leuk om dit met mijn dochter en jullie allemaal te doen. word gezellie.

melanie_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 16:42

donnar schreef:
Leuk dat je mee kletst!

Leuk dat je nu je droompaardje gevonden hebt, het is een stoer beest! Laat je hem hengst of ga je hem laten ruinen?

jorretje schreef:
Leuke plaatjes komen er weer langs!
Welkom melanie, wat een gavert is Niels! Ga je ermee naar de hengstenkeuring? Of ga je m nog laten ruinen?

dank jullie
Ik heb geen flauw idee, Yvonne vroeg me wel laatst of ik met hem naar de hk wilde gaan dit jaar, maar daar vond ik hem nog lang niet klaar voor. Weet nog niet wat ik doe. Hij is heel erg braaf en zolang hij zich gedraagt mag hij ze houden. Heb hem voor mijn plezier en zogauw ik moet gaan vechten met hem is het klaar en gaan ze eraf. Dus we zullen zien laat hem maar nog eens een jaar of wat lopen en dan zien we wel of het eventueel wat word voor de hk, zoniet gaan ze ook eraf ondanks dat hij zo braaf is. Het maakt het leven voor hem en mij dan ook een stuk makkelijker.

Leuk lijken me die tinkerdagen, maar ik moet nog even geduld hebben haha. en om dat samen met je dochter te doen is al helemaal leuk :j

Ik ga a.s zaterdag een leuke outfit shoppen in Duitsland voor Niels, heb er een heel leuk zadeldekje gezien, wil voor een hoofdstelletje gaan kijken en een pessoateugel voor het longeerwerk en eens kijken of ze wat leuke dekens hebben daar. Voormezelf heb ik er een erg leuke rijbroek gezien. Heb er echt onwijs veel shoppaholiczin :o :')

sweetsox

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 17:12

Heb net alweer geld uitgegeven aan misty en dat moet ik nog beken en aan mijn man en volgende week ook een zadel oepsss moet echt stoppen.