donnar schreef:Leuk dat je mee kletst!
Leuk dat je nu je droompaardje gevonden hebt, het is een stoer beest! Laat je hem hengst of ga je hem laten ruinen?
jorretje schreef:Leuke plaatjes komen er weer langs!
Welkom melanie, wat een gavert is Niels! Ga je ermee naar de hengstenkeuring? Of ga je m nog laten ruinen?
dank jullie
Ik heb geen flauw idee, Yvonne vroeg me wel laatst of ik met hem naar de hk wilde gaan dit jaar, maar daar vond ik hem nog lang niet klaar voor. Weet nog niet wat ik doe. Hij is heel erg braaf en zolang hij zich gedraagt mag hij ze houden. Heb hem voor mijn plezier en zogauw ik moet gaan vechten met hem is het klaar en gaan ze eraf. Dus we zullen zien laat hem maar nog eens een jaar of wat lopen en dan zien we wel of het eventueel wat word voor de hk, zoniet gaan ze ook eraf ondanks dat hij zo braaf is. Het maakt het leven voor hem en mij dan ook een stuk makkelijker.
Leuk lijken me die tinkerdagen, maar ik moet nog even geduld hebben haha. en om dat samen met je dochter te doen is al helemaal leuk
Ik ga a.s zaterdag een leuke outfit shoppen in Duitsland voor Niels, heb er een heel leuk zadeldekje gezien, wil voor een hoofdstelletje gaan kijken en een pessoateugel voor het longeerwerk en eens kijken of ze wat leuke dekens hebben daar. Voormezelf heb ik er een erg leuke rijbroek gezien. Heb er echt onwijs veel shoppaholiczin