Zei ik twee weken terug nog dat onze staleigenaresse nooit foto's maakt. Dat doet ze dus wel
Kijk maarStoere Tom!

Vriendjes in de sneeuw

Stoere Steef!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

vervelend dat het niet samen ging met Bonny en Grainey
gek paard 
hopen dat het snel over is
en Tobias weer een bal rijker

ik ben ook erg gepest daarmee.

Whis_Serada schreef:Leon hihihi wat een gave dekens man, en waar haal je die ineens op nieuwjaarsdag vandaan?
Ook heerlijke foto's van je beesjes

Toen verder naar Etten-Leur om de hond en kat van m'n ma op te halen, die waren nl bij familie en zouden van daarui naar ons thuis rijden om bij ons oud en nieuw te vieren. Dus heb ik die twee opgehaald om in de gaten te houden.
De honden hadden afleiding aan elkaar, die waren om 12u pas in trauma.... De hond van mn ma overigens niet, die hoort niets meer 
Welkom in het nieuwe jaar allemaal
Dat het voor Iedereen een Mooi jaar mag worden
Petra schrikken Ruud naar ziekenhuis
en nu dag onderzoeken...
anders was het ook zo saai 

idd wat Lies zegt...
al denk ik dan ook vaak weer moet dat ZO 

iemand was gewoon zo
en iedereen "begreep" dat! Op 1 of andere manier was het toen geen probleem en nu zouden velen waarschijnlijk ook 1 of andere stempel hebben gekregen
waaronder ook Ik waarschijnlijk
want wij waren ook zo lomp en mijn zus en ik zaten dus ook constant onder de blauwe plekken e.d. en bovendien waren Pa en Ma vaak niet even aardig tegen elkaar
(dat hoorden buren ook vast wel) dus in deze tijd zouden ze vast "aangeklaagd/ onder toezicht gesteld " zijn
en leuke filmpjes
sommige stukjes wel alweer hard
maar het grootste deel nog heerlijk kunnen rijden ff weer wat energie kwijt
die had ik gemist gister 
en wat is Himesh ineens een schattig puppie met die vlechtjes... hihi!

en druk maar gezellig geweest 
(kan ik hier niet zeggen
polen nog niet geweest en is eigenlijk écht té erg maarja is voor ons nu ook geen beginnen (meer) aan
en ze hoeven er niet persé in te staan wei is groot genoeg
maarja staan er dus wel steeds in met eten... hopelijk binnenkort gewoon snel de polen!)
onze leerkrachten dus wel
als ik zo lees mag ik echt niet klagen
kan niet anders zeggen dat ze op basisschool met iedereen rekening hielden en het een zeer fijne school was voor iedereen volgens mij
maar uiteindelijk weer braaf
Maar willen hm uiterlijk zondag wel op orde hebben 

maar soms kunnen ze tegenwoordig idd wel beetje "doorslaan"...
maar ik ga er echt niet aan beginnen
(heb "gezworen" dat nooit meer te doen... ivm eerdere staltrubbels e.d....)
heb de smoor er in hahahahahahahaha
maaruh ik ben ook iemand die iets liefst meteen opruimt en alles netjes achterlaat e.d.
maar dit is echt té 
pad en stapmolen weer vrijgemaakt
konden ze in ieder geval weer veilig buiten! Je bent volgens mij een erg fijne hulp
wel glad op niet gestrooide straten maar verder alleen inimini laagje wit...
hier grijs grijs grijs...