MDH, klinkt weer erg typisch, precies zoals ik het bedoelde..... men weet gewoon echt niet hoe of wat. Laat staan wat voor impact dingen hebben uiteindelijk.
Whis_Serada schreef:Leon hihihi wat een gave dekens man, en waar haal je die ineens op nieuwjaarsdag vandaan?
Ook heerlijke foto's van je beesjes
Gisteren al gekocht, maar gisteren was ik hier niet echt, drukdrukdruk 
's ochtends eerst naar de stad voor de kapper en moest broeken en schoenen en een kadootje hebben.... en al naar de paarden geweest om wat schade in te halen qua mesten vanwege de sneeuw/vorst, toen op zoek geweest naar fouragehandel voor brok en hooi nabij Molenschot.... niet gevonden.... thuis wat gegeten en op naar Breda. Naar Superhorse, een fijne winkel alleen geen handige bereikbare locatie. Maargoed, weer voorzien van brok iig. En daar meteen dekens gekocht
Toen verder naar Etten-Leur om de hond en kat van m'n ma op te halen, die waren nl bij familie en zouden van daarui naar ons thuis rijden om bij ons oud en nieuw te vieren. Dus heb ik die twee opgehaald om in de gaten te houden.
Was wel gezellig gisteren, maar wel erg vermoeiend. Eind vd middag waren Arjans ouders er al, na het eten kwamen mijn ma en aanhang en mn broer met zn vrouw. Liepen 3 honden en 3 katten in huis
De honden hadden afleiding aan elkaar, die waren om 12u pas in trauma.... De hond van mn ma overigens niet, die hoort niets meer 
Bij m'n ouders thuis bleek overigens in de voordeur het raam te zijn gesprongen, dus maargoed ook dat hond en kat bij mij waren.... wil niet weten wat er gebeurd zou zijn als die naar buiten waren gegaan daar afgelopen nacht.