Zou inderdaad heel fijn zijn.. Ook voor de portemonnee.. Ik heb nu alle rekeningen binnen, en het valt me wel een paar 100 euro mee, maar dat wil niet zeggen dat ik die ook nog graag voor een volgende inseminatie uit wil geven..
Wat leuk dat je kinds een pony krijgen. Wat voor pony?
Ga morgen bij een 7-jarig ruintje kijken hier in de buurt.... Met een stokmaat van 1.20 ongeveer... Een heel stoer ding.... Ben benieuwd wat de kids ervan vinden....
Ja! Daar heb ik er nu dus nog 1 van, maar die zijn zo verrekte duur (rond 45 euro volwassen), en vind eens wat anders ook wel leuk. Belangrijkste is een maatje voor de ander...
vlaamse reuzen vind ik ook erg gaaf. Zag een keer op tv een stukje over een vrouw, zij had 3 vlaamse reuzen. Elke ochtend zette ze de 3 reuzen in een kruiwagen en reed ze naar hun weitje. Dat beeld vond ik zo geweldig dat wil ik later ook.
Bij ons lopen ze ook in een weitje, bij de kippen. Hebben ze ook wel nodig voor die grootte. En in de winter hebben ze een best grote stal... jaja, luxe konijnen...
vlaamse reuzen horen niet ik een hokje of rennetje thuis. Ze moetn lekker de ruimte hebben. Op school hadden we er ook 1, die zat snacht in een veel te klein hokje, gelukkig mocht hij overdag lekker in het lokaal los lopen. In de zomer zat hij vaak in de stal.