ik vond de kou heel erg meevallen vandaag! Heb in de bak gereden, lekker zonder zadel, dus had warme billen! hihi Gewoon in stap wat western oefeningen. Ben zo blij met Bonny, tis echt een lekker ding.
wonen 20km uit elkaar, maar ik moest vandaag vlakbij werken.
Kailonne
Geplaatst: 09-02-12 21:59
Leuke foto's weer van iedereen. Jack go' s western. Ik heb een westernzadel op proef. Even kijken of het past op Jack. Hier alvast een indruk. Is niet zo'm goede foto want hij is gemaakt met een telefoon. En ik zie nu dat het ook maar een kleine foto is.
Jolanda: staat goed dat dekje (nooit gezien zo'n dekje bij een tinker, maar moet zeggen dat het beter staat dan ik had verwacht ! )
Knappe Pride
Andrea: ondanks de kleine foto maakt het wel al een leuke indruk.
---
Ik heb waarschijnlijk leuk nieuws. Stap die ik eerder niet gemaakt zou hebben. Heb de stoute schoenen aan getrokken en gevraagd of ik de tinker op stal zo'n 1x in de week mag rijden. Eigenaresse helemaal positief (zelf heeft ze er altijd even veel tijd voor, dus ze vindt het lekker als hij er wat vaker uitkomt.)
Zaterdag ga ik het kort even uitproberen of het klikt. Heb er maar een keer eerder kort opgezeten.
Even alvast showen.
Ik heb wel weer zin om te rijden. Heb al ruim 4 maanden niet meer op het paard gezeten. Na het overlijden van Ti Amo. Hoop echt dat het wat wordt. Ook wel een beetje dubbel, maar ga het positief benaderen.
dat is leuk nieuws zeg! Hopelijk gaat het je bevallen!
Heb zojuist wat foto's gekregen van Bonny en mij
Sandra1984
Geplaatst: 09-02-12 23:06
Knappe pride hoor!
Simone, leuke tinker hoor!
Linda, leuke foto's van jou en bonny! zo te zien heb je erg veel lol
pff ik mis mn paardje kon vandaag niet omdat ik om half 4 moest werken tot half 9 en ik eerst bij mn ma foto's moest maken van de kittens. Morgen de hele dag werken en savonds naar mn beste dinnetje toe, cupcakes bakken. Wel leuke dingen waarom ik niet kan gaan, maar toch...
nee ik ben vanochtend uit mn bed gelijk weggegaan naar mn ma en daar de hele dag geweest.. ik kan nooit even zijn daar, die kittens zijn veel te leuk. en ik begin al om half 8 sochtends met werken, dus dat red ik niet om daarvoor nog ff naar king te gaan hahaha, was dat maar waar!
ja dat kan ook maar deels hahaha, want zondag heb ik een kattenshow in fijnaart! dus dan zit ik daar ook van sochtends tot savonds hahahah.. ach ja, na het weekend komt het helemaal goed