wauw grrr, wat goed van kacha, ziet er enorm netjes uit.
ennnnn pim en ik zijn een canon EOS 1000D rijker voor 285 euro gekocht (met lens) nog maar een paar maanden oud. hebben volgens mij echt geluk. moesten er wel 2 uur totaal voor rijden, maar was wel gezellig jippie!
ARGHHHH !@#$% had ik heel verhaal getyped wilde ik nog ff kopieren voor het plaatsen maar doe dus plakken ipv knippen
Maaruh ik ga jullie dus deze week niet bijhouden denk dat ik maar zo af en toe voorbij kom waaien
Als er iemand knuffels nodig heeft bij deze en verder
Zie heerlijke foto's van kudde Mirjam voorbijkomen en witte whisper en Kascha netjes aan het werk
Cecile GEFELICITEERD
Inge je ging toch ook naar Landal waar eigenlijk ??
Winkelen was vooral voor inkopen voor huisje en ff telefoons gekeken maar nog niks gekocht dinsdag naar Outlet Maasmechelen en vandeweek ook nog keertje dagje Maastricht
Vandaag 3 landenpunt geweest moet je dan toch gezien hebben als je in de buurt bent en nog best vermaakt in labyrinth en is ook leuk wandelen daar
Verder naar duitsland voor lekkers naar super geweest (tja als halve duitser moet je als je ZO dichtbij bent gewoon ff weer iets inslaan )
Hugo is nu maar 10 rijden hij krijgt al goed veel praatjes weer en ook veeleisend en erg goed met oefeningen van lijf, armen en benen bezig ook buiten fysio dus nog steeds elke keer weer steeds beter en hadden foto's die we gemaakt hadden op camera meteen laten zien en toen kregen we opdrachten om o.a. foto's van huisje en van omgeving te maken enz enz hihi
Wel lag degene in kamer naast hem erg slecht stond ontzettend veel aparatuur in de gang, erg druk met doktoren/ verpleging enz enz endus ook veel serieuze gezichten en ze waren volgens mij op de kamer zelf aan het opereren (wat meestal niet veel goed betekent ...) en pas was er ook al een hele familie op de gang aan het wachten die niet door de "sluis" mochten en wij mochten dus wel door... pff dat lijkt me ook erg...
Dan besef je nog extra hoe fijn het is dat Hugo alweer zo'n praatjes heeft enzo !!
mnkortleve
Geplaatst: 09-11-09 00:18
grid Wat heerlijk dat het met Hugo zo goed gaat. Wel naar van zijn ''buurman''.
Grit
Geplaatst: 09-11-09 00:19
Denk dat Bonny Chabo wel wil uitzwaaien
Grid, kom maar aanwaaien als je zin hebt. Vooral lekker genieten van jullie weekje! Gelukkig dat Hugo babbels heeft. Vooral als je weet hoe het anders had kunnen zijn. Maar ook Hugo's situatie is heftig genoeg
mnkortleve
Geplaatst: 09-11-09 00:21
Grit Ze is hem echt zat.
mnkortleve
Geplaatst: 09-11-09 00:27
Ik ga mijn bed opzoeken welterusten.
grid
Geplaatst: 09-11-09 00:31
Zat net filmpjes te kijken en idd is hem goed zat zo te zien Heb geluid niet aanstaan dus dat hoor ik niet en grappig hoe ze zo aankomen sjokken voor voer Bij Say op de wei gaat dat trouwens wel iets sneller en Grainey handig rek om te kriebelen
Ja de afdeling is behoorlijk heftig ook Hugo in begin idd toen was het echt duimen voor overleven vooral de 1ste week en daarna hopen dat ie nog zoveel mogelijk zou kunnen enz enz, maar gelukkig nog relatief jong en sterk dat is volgens de doktoren ook echt zijn geluk geweest om er zo relatief goed en snel doorheen te komen maar nu de revalidatie nog pff is nog zo'n lange weg voor heel het gezin voor ons is het toch alweer iets makkelijker om af en toe wat minder vaak te gaan enzo, maarja schoonzusje wil natuurlijk liefst elke dag maar met die lange reistijd (en de kleine niet te vergeten) breekt dat toch op...
Nog niemand wakker?? moet er niemand naar zijn wekr dan of paarden voeren
Hier een rare nacht gehad, mevrouw die overleden was had vastgelegd dat haar kinderen dit pas mogen weten als zij gecremeerd was. Uitvaartleider wist ook niet zo goed wat hij ermee moest aangezien hij dan geen contactpersoon heeft...
andere mevrouw overleden daarvan wilde de dochter 's nachts niet gebeld worden. Mevrouw mocht wel vervoerd worden maar dochter wilde niet gestoord worden hiervoor
Verder een demente man, die was met zijn auto tegen de vangrail gereden, daarna met hoofdwond uitgestapt waardoor hij door meerdere auto's is overreden, blehhh dhr. was niet meer toonbaar (niet zo gek ook)
Weer een drukke nacht dus... ben moe en wil mn bedje in...
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 09-11-09 07:11
Goedemorgen!
Maartje camera gekocht.
Leuke filmpjes Mirjam!
Fijn dat het goed gaat met Hugo, grid, je wordt er dan idd op gewezen dat het ook heel anders kan. Lekker gewinkeld en op het 3-landen punt geweest.
Bianca weer heftig nachtje. Misschien was de familie van de vrouw tegen cremeren?