Hopelijk gaat de rest wel goed.
Beterschap voor je buurvrouw, Noah en Banbay, Marleen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

3 dagen in de week doet Kim hem samen met Tanja of gerda, dus het komt in de verzorging allemaal wel goed
Marjo houd zijn manen bij en smeert zijn benen in als het nodig is , dus ik kan met een gerust hart op vakantie 
En in de weekenden ben ik dan gewoon thuis hoor, kan hem geen 4 weken missen haha

Klinkt super Maartje 
Huisje van Janet gaat niet door, nouja, wat vreselijk kút dat je contract niet wordt verlengt

hoe krijg ik het voor elkaar, 1.53m en dan iets te kort hebben
De hoepel kwam eronderuit, deze hebben we tot onder mijn borsten gehezen en een ring eruit gehaald, toen zat het wel goed. Maar ja alsnog de jurk dus tekort, hier kan de coupeuze ook niks aan doen, ze zegt inkorten kan maar uitleggen niet... Als ik nu rechtop sta, zie je de punten van mijn schoenen. Als ik loop dan hangt hij redelijk op de grond, maar ja zo hoort het niet uiteraard. Het haltertje was te lang, dus die wordt ingenomen, dat is geen probleem, evenals mijn buste, die wordt iets ingenomen anders heb ik teveel inkijk
En dan is er ook nog eens een verkeerde sluier geleverd (ik had met een zilveren rand besteld en deze is met parelmoerrand) het past op zich wel bij de jurk maar is niet wat ik wilde.