[TI] [HK] Kletsen over GH TI IC de paarden waar wij om geven 7!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 17:55

Jeetje TK.. wat een erg vervelend nieuws zeg.. :(:) Sterkte..

Berdien schreef:
Oh ja, las een paar bladzijden terug iets over manen.
Taaadaaaa :D
Afbeelding
Penny Pony! _O- _O- _O-

Waar komen ze te staan in Groningen??.. Misschien dat ik dan wel dat penny meisje zijn kan die z'n maantjes uit de knoop houd :+

Nora nogsteeds rustig..

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 17:59

CP: de apotheek kan wel microgynon voor je bestellen, maar dan zit de kans erin dat je het zelf moet betalen.
Ik heb toen ook een ander gehad. Heb ik nooit moeite mee, krijg voor mijn neusspray ook geregeld een andere.
Maar ook al zijn de werkzame stoffen hetzelfde, de hulpstoffen kunnen anders zijn en ik kreeg ineens klachten. Krijg nu weer microgynon, nergens last van
Maar een doorbraak zou niet mogen, omdat de werkzame stoffen hetzelfde moeten zijn.

cp112

Re: [HK] Kletsen over GH TI IC de paarden waar wij om geven 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 18:00

Het stomme is dat een tijd geleden en heleboel verzekeringen overgegaan zijn van microginon op Ser... nog iets, de mijne niet, gelukkig. Dus daar heeft het niet mee te maken. Ze had het erover dat daar de microginon er helemaal uit ging ofzo :?

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 18:01

TK.... Wat een rotnieuws is dat toch :(:)

Sita.... wat een gedoe om die woning van jullie... Schiet niet op... Jammer van de shotoshoot....

Leon... Heb gereageerd in je topic!

Berdien... Wat een leuke foto's.... Heerlijke pony's heb je toch ook. Echt mooi zijn ze....Miska verstopt :D

Chanel.... dat is iets wat waar meerdere hoefsmeden last van hebben hoor... niet op komen dagen....

Heerlijk kattenbeestje gezien

Puchje... balen zeg :(:)

Paintlinger.... Een crates voor 350?????? Doe mij die ook maar :D Vind ik ook fijne zadels...

Hier is het vanmiddag gelukkig droog geworden.... Heb Luna & Max en ook Jildou lekker buiten in de wei gezet....

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 18:03

Hoe gaat het nu met Jildou?
Was Lutske nu bij de HH?

Crates voor 350, tweedehands neem ik aan? Is nie veul!

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 18:06

Oja, Vince heeft zich voorbeeldig gedragen en heeft er weer een fan bij. Ik heb aan mijn conditie gewerkt (lekker op de fiets door het zand) terwijl mijn vriendin lekker ronddraafde en galoppeerde :D
Was een gezellig ritje!

CP; Bij welke verzekering zit je?? De meeste verzekeringen vergoeden de microgynon niet meer en een apotheek wil deze dan ook niet meer op voorraad nemen, maar ze kunnen het gewoon bestellen. Even voet bij stuk houden.
Ze zeiden dat ook tegen mij vorig jaar. Maar ik heb de laatste keer gewoon weer voor een jaar meegekregen.
Er loopt hier op bokt ook een topic over pilgebruik en alternatieven, misschien kun je daar nog iets vinden.

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 18:10

Jildou krijgt nog steeds antibiotica.... Is wel een stuk levendiger en moeilijker te houden als we haar moeten spuiten. Ze gaat tegenstribbelen en dat is opzich wel een goed teken... Maar blijft spannend....
Lutske is inderdaad nog bij de HH. Ze heeft ondertussen voor de kar gelopen en ik begreep dat het super ging.

Grit... zie je al gaan op je fietsje door het zand :D

Snowville

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 18:10

Ik weet dat Microgynon nog gewoon leverbaar is, defensie heeft dat namelijk gewoon op de plank liggen....

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 18:12

Wat Grit klopt zegt, Microgynon wordt nog gewoon gemaakt, maar de andere varianten zijn goedkoper. Ik had zelf eerst ook Microgynon, maar zit nou aan de derde variant ondertussen :')
Vind het zo'n gedoe, die pil. Maar ja, twee keer per maand dubbel lopen van de kramp door hopsende eiers.. :n Spiraaltje wil ook niet, het idéé alleen al :o :')

Ze komen in Onnen te staan, iets onder Groningen :j Bokker Sodeletuut staat daar ook, echt hartstikke gezellie!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 18:14

Wanneer moet Jildou bevallen, Lies? Zou het daarna beter moeten gaan ook?

De pil, geen verstand van :+

Onnen, nooit van gehoord... moest even aan Ommen denken :+
Maar Onnen klinkt meer Drenths? :+

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 18:14

hoooooooooooi!!

zo bene r ook weer ff.. vanmiddag naar de tandarts geweest en mijnverstandkies moet er wss uit.. :S eng.. ik heb nog Nooit ook maar iets gehad aan mijn tanden dus helaas.

ik zag een hele dikke buik van Santa :)

En hele mooie foto's van de kudde van Berdien!! en Flynn met zijn super manen :+: ik vidn dat toch zo'n leuk dier!!

Sita wat een gedoe emt die woning.. pff gelukkig is het nu wel geregeld maar ik snap dat je er echt pissig om bent!

Jildou is nog steeds neit de oude :(:)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 18:16

Onnen is echt Gronings hoor :)) Ligt naast Haren :)

Jegh, verstandskies eruit. Door de tandarts of de kaakchirurg? Mijn beide onderkiezen zijn eruit, door de kaakchirurg. 'operatie' op zich is niet zo naar, maar die hamsterwang erna.. :+

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 18:16

Lucy_1 schreef:
Paintlinger.... Een crates voor 350?????? Doe mij die ook maar :D Vind ik ook fijne zadels...

De verkoopster was een engelse ruiter....had dus geen idee van de kwaliteit.....

Yes, i'm a lucky bastard! :D

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 18:18

Zoo, mazzelaar! :D

Oh ja, dat wilde ik jullie ook nog vertellen, ik heb 'onze' Bauke terug gevonden!
[ITP] Onze nieuwste aanwinst itp! * Bonte Fries*
Die is bij ons op stal geboren, verkocht toen hij een jaar was en nou zie ik hem zo weer op bokt als stoere bonte. Zo leuk!

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 18:19

Mooi toch?

Afbeelding

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 18:21

Ja echt heel gaaf! Heel mooi zadel :j

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 19:05

Onnen is maar zo'n 20min rijden :D Dus geef maar een gil als je nog iemand nodig hebt :P

Gaaf zadel!! Ik ben vandaag ook beetje terug gegaan in het western.. :P ik had alleen me westernhoofdstel meegenomen naar stal om te gaan wandelen met Veer en had verwacht dat ze in de bak zouden staan.. Maar ze stonden dus in het land :+ ik 2 halstertouwtjes aan het hoofdstel en zonder zadel erop :D was echt weer ff leuk :P

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 19:08

Das toch geen western, das op zn indiaans!

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 19:25

ik denk door de tandarts maar ze meoten eerst een foto maken om te kijken hoe die tand erin zit zei hij.. :S

mooi zadel hoor! ben zelf neit helemaal van het western maar toch vind ik het steeds mooier leuker worden. alleen nog nooit op westernstyle gereden.

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 19:37

nog een paar leuke fotootjes die ik hier nog niet geplaatst had:

Afbeelding

Afbeelding

echt.. soms kan ik hem wel opvreten :+:

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 19:45

Auw, ik wilde een foto van Kascha's uier maken, maar maar zij dacht er anders over en trapte naar m'n hand... raak, camera vloog door de lucht, maar doet het nog. Lukt dus helaas niet. Hij staat ook vrij strak, vooral de tepels, dus ze zal er wel wat last van hebben.

Hele studiedag gehad, was wel reuze gezellig. Had vanwege een uitgebreide lunch nog geen honger, dus ben lekker eerst op Mirthe gaan rijden.
Die heeft tegenwoordig een nieuw spelletje, waar ik woedend van word. Ze wil niet meer vaststaan. Als je haar dan eindelijk vast heb staan blijft ze een minuutje of 2 staan, gaat dan hangen.... bam, touw breekt en Mirthe rent hard weg. Ik kan haar wel weer zo pakken, maar dit doet ze nu gewoon trouw elke keer. Wat kan ik daar nu aan doen?????????????

:wave: Hee Berdien, wat gezellig dat je weer eens meekletst! Flynn en Jessie zien er reuzegoed uit!

Travis is ook om op te vreten Dagmar!

Hier ook Microgynon, gaat altijd prima.

En Sita, ook al even niet hier gezien, ze blijven wel bezig met dat huis he? Maar nu echt...bijna!

TK, wat vreselijk zeg! Zulke dingen zijn niet te begrijpen he?! Sterkte! :(:)

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 19:49

Heb je al wel eens een halsband ipv halster geprobeerd en een ketting ipv halstertouw, Marleen?
Met een halsband kunnen ze sowiso minder kracht op het touw zetten.
Snowdon had hier ook een handje van vroeger.... bah. Heeft zelfs halsters kapot getrokken toen hij aan kettingen stond. Meet een simpele ruk zoals het er uit zag :+
Ze moeten nog even opnieuw uitvinden dat ze vooral niet los kunnen komen dmv iets wat goed werkt. Daarna kan je ze meestal wel weer heel simpel vastzetten. Ze zien het verschil niet en proberen het dan niet zo snel meer.

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 19:52

auw marleen.. najah als het betekend dat ze er last van heeft en dus gaat veulenen vandaag of morgen dan is het vergeven.. anders niet he ;) haha

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 19:52

Misschien wel goeie tip Leon. Ook wel beetje eng, zometeen stikt ze.... := Gewoon zo'n koeienband?

3 jaar geleden toen ik haar kreeg deed ze dit ook constant, dat is na een paar maandjes overgegaan, maar nu ze zoveel energie heeft is het blijkbaar weer een heel leuk spelletje.
We hebben nu een loeisterk halster wat ze niet meer kapot krijgt (in die tijd gekocht), en ze staat niet meer aan halstertouwen, maar aan dubbel strotouwtje. Zodat we in ieder geval niet steeds nieuwe halstertouwen/halsters hoeven te kopen. En verder doodbraaf he, de muts! :( :o

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 19:53

Ohja, ketting helpt niet, ze trekt met gemak (idd, het ziet er uit als een eitje) de sluiting doormidden...