Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Anders was ik helemaal alleen..

Nee.. Dat is echt zó niet leuk.. Ik hoop dat het gauw over is..

ziggy_janet schreef:Weetje waar ik laatst ook aan dacht: teven en poesjes kun je laten steriliseren, maar een merrie niet. tenminste nooit van gehoord. Want dan krijg je ook geen pis merrie.
Beterschap Sita
ik ken hem nog als 2 jarige en was toen al een leuke lieve grappige gezellige goedzak
is van _marlijn (en _evelyn) hier op bokt
_marlijn heeft ook hele mooie foto's van hem
en kan je ook vertellen hoe hij met inrijden was maar volgens mij was het gewoon eropzitten en wegrijden
of anders staan de merrie(s) ook gewoon op een wei geloof ik
maar dat kan _marlijn je vast vertellen 
ik had ergens nog meer mooie gezien maar kan ze niet meer vinden
Koppie
maar Mr Yenkins is ook erg gaaf geworden 
(daar reist de man trouwens ook mee
en paar verzorgsters/ stalgenootjes zitten op bokt) sinds ik hem als 3 of 4 jarige op de rastoelating/ keuring te Someren zag
wat een schetig jong broekie was t toen en is leuk uitgegroeid
maar hij heeft het wel ontzettend goed daar
kan ze niet vinden
Mooie foto prada
en hier nu idd ook steeds meer dazen
gelukkig bestaat er veerust en vliegendekens
o ja en autan (of veerust) voor jezelf

dan zie je echt van die zwarte zwermen om je heen
daar krijg je ENORME bulten van
die zeer jeuken
--> heb er nu een dikke warme jeukende enkel van omdat ik zo dom was om buiten alleen met gympen en sokken over rijbroek te rijden
wacht ongeduldig 
...en ook nog ruzie met foto's
hopelijk lukt het nog
ze liep goed maar wel nog rustig aan gedaan denk totaal 20 minuutjes erop gezeten
was ik eigenlijk meteen naar tinkertoernooi al van plan maar kwam er niet van ...
maarja went wel
Kayah is trouwens een merrie 
Zal over 3 jaar ook rond gaan kijken voor een kandidaat voor Kayah (Silas kan immers zijn eigen dochter niet dekken natuurlijk)
) en toen zag ik dat het 06.30 was..... Hmm...
Naja... Wakker ben ik nu toch wel. Maar man, man man.. wat heb ik beroerd geslapen. Maar iets van 4 uur, en zo vreemd gedroomd.... Heb alleen maar aan wedstrijden gedaan. En dan ook nog hele rare met partners. Ik heb moeten ploegen, mijn parter moest een springwedstrijd afleggen, verder nog zaklopen en een taart bakken met z'n twee... En pff....
Naja... ben iig wel op tijd voor het examen straks.