Sox, mooi dat de kipjandoori lekker was
Iig vanaaf weer iets lekkers met rijst
Ik heb tomatengroentensoep met stok en kruidenboter! :Y Jan heeft nl. kerstbijeenkomst en daar is koud & warmbuffet bij. Hij hoeft dan toch niet veel meer en ik ben gek op soep! Gaaf dat je die foto op de am. Tinkerchat gezet hebt! Is t goed gegaan met bloedprikken?
Ik ben toen op advies van de TA electrisch gaan poetsen. Beviel me prima maar nu ik t weer met de hand doe is t ook fijn. Apparaat ging echt op dus deed niet zo goed zijn best meer
Wat erg he van die gehandicapte vrouw en haar hond
Ik vind dit zooo vreselijk ziek 
Aha Flet, ik had nog niet bij gelezen. Haha weer door elkaar gehaald, ze kunnen t hier ook niet laten
Mooie buikfoto's van JOUW paardje
Succes met de muizenvallen! Pel, wat leuk dat gesprek met Gam. Hij komt echt heerlijk over.
Fk, wat mooi dat je je 1e MAGISCHE grens bereikt hebt
Mazzel, succes met de stagedagen. Zal druk zijn nu!
Chub, minder nieuws over je zusje
Ik hoop dat ze snel weer 'op t rechte pad' is. Ben benieuwd naar het huis! Alleen wel balen dat je hond niet mee zou mogen….Deze week ga ik trouwens bij het huis kijken. Het klinkt allemaal best oke. Alleen de huidige bewoonster wilt... Succes ook voor de sterilisatie van Simba!
Cindy, foto van de deken komt nog.
We zijn er erg blij mee. Vond t toch leuk dat ze zo'n gebaar maakte. We willen hem nog wel laten borduren door Jan's vriend
En is t goed gelukt met de vloer? En ja haartjes ook mooi? Van harte met je ma
Misschien nog een beetje moeilijk omdat het voor t eerst is dat je pa er niet bij is 
Wenk, toch heerlijk dat het met lisje nu zo veel beter gaat! Ga je binnenkort nog eens mennen met haar?
Grid, leuk je hier weer effe te spotten
Jij ook hele fijne dagen he!Vasthi, veel plezier bij de paardjes. Lekker zo'n bonus!

Vanmorgen kwam die man voor de bouwkundige keuring. Haha had me zo'n grauwe postduif voorgesteld, zo'n echte mierenneuker maar deze was wel errug leuk
Iig huisje was goed, paar bekende gebreken maar niets om echt zorgen over te maken. Na een poosje ging de bel. Stond een buur voor de deur. Normaal werken we maar hij wist niet dat ik thuis was en zag een vent door de tuin gaan met schroevendraaier
Ik verteld dat we gingen verhuizen enz… hij vroeg wat t moest opbrengen. Hij zei dat hij mogelijk een vriend heeft met interesse
spannend!!!!Jan krijgt kerstpakket vandaag. Ben benieuwd. Hij is dus een x met de Frontera
Meestal gaat ie op de scooter want dat scheelt echt een flinke reistijd.
Vanavond mag ie lekker springen !
Nou ik moet nog een klein uurtje werken en dan lekker naar huus 
Hallo allemaal.