Ik zou er zelf wellicht een keer 2x per dag op stappen.
Maar vreemden? en dan elke dag anderen?
En dan een vreemde de ene rit, en ik de 2e of andersom? arm dier

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
HijadelaLuna schreef:Nou, mijn wil is wel wet hoor, alleen moet je dat niet zeggen zo, gewoon om de tuin leiden. Niet naar rechts? Nou, dan gaan we toch drie keer links, komen we er ook
Bommeltje_ schreef:wow ik kwam net zo'n leuke foto tegen!
Wat een verschil met Pride en ik 5 jaar geleden:
en Pride en ik nu:
Bommeltje_ schreef:Ja Pride heeft best grote sokken ja
en als ik dit terug zie wat baal ik dan van de mok
Bommeltje_ schreef:Ik behandel nu met Betadine shampoo dat goed inmasseren uitspoelen en heel goed droog maken en dan een dikke laag sudocreme
Sandra1984 schreef:pride is erg mooi!
maar het duurt lang voor ze weer zo lang zijn hoor!! dus succes met wachten!!
nog ff 2 foto's van vandaag!(met eindelijk mijn vaste nieuwe logo voor mn foto's)
--
elliecuijk schreef:
hier ik met onze kena,dit doet zij op het moment iedere dag.lekker op de bank op of achter mijn benen
SIEMxFUNNY schreef:Kayleigh heeft mij vandaag echt doen lachen. Ik ging met een volle kruigwagen hooi de paddock in. Hop neus tussen het hek, en daar ging mevrouw met een enorme vaart de weide in.Agja, baasje is niet zo snel met koude handen, volle kruiwagen en een razendsnelle tinker.
Zo die gaf toch een showtje wegMooi niet dat ze zich liet vangen. Draven, bokken, snuiven. Heb ze maar een uurtje laten staan en toen weer binnen gehaald. Maar hoe ze mij dan aankijkt. Deze smiley doet ze bijna na
Nessa schreef:kom net dit topic tegen! Ik heb geen tinker, maar lease er wel 1 voor 2 dagen in de week.
Mag ik me dan ook melden in het topic?![]()
Vind altijd wel lastig om in een vaste groep terecht te komen, maar zal mijn best doen!
Nessa schreef:ja heb wel foto, maar is van de site van de eigenaresses.
Er zijn ook foto's van Bonny en mij, maar die moeten ze nog doormailen.
Snackie schreef:Ik heb een betalende bijrijdster, een super lieve meid, ze zorgde ook al voor mijn vorige paard.
En niet alleen tegenover paard, maar ook tegenover haar, zou ik het niet eerlijk vinden,zoveel anderen.
En dan staat mijn paard voor niks,en word hij voor niks gebruikt voor een 3e. maar ik verdien er ook niks aan.