[TI] [HK]Waar het hart van vol is loopt de mond van over deel 11.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 13:17

He Petra, wat naar nu! Weten ze wat er nu precies aan de hand is? Dikke knuffel meid!

Vind het lastig te reageren op jullie verhalen, heb er beroepsmatig, maar ook in privesituaties veel mee te maken... en tja, wie is er wel 'normaal'?

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 13:17

Lucy_1 schreef:
Wil wel even opmerken dat ik mij en mijn kinderen absoluut niet zielig vind hoor. Ik heb schatten van kids en weet dat ze hier thuis erg gelukkig zijn. Gewoon omdat ze zichzelf mogen zijn en ik en mijn hubbie zielsveel van hun houden! En dat maakt of "breekt" ook een kind! Daar ben ik me ook heel goed van bewust!
:+:

Mijn vriendin heeft drie kinderen. Oudste zoon heeft autisme en de middelste zoon Landauer Kleffner. Drie kinderen, drie verschillende scholen, drie totaal verschillende karakters. Vooral de middelste zoon geeft veel zorg, hij kan eigenlijk geen moment alleen gelaten worden.
Ik heb zoveel respect voor ze hoe ze hun gezin draaiende houden, zoveel zorg, maar drie gelukkige kinderen en de liefde voor hun kinderen spat ervan af. Ik geniet daar elke keer weer van als ik daar ben.

Oh. moet mijn staatsloten nog checken!!!! Ga ik nu doen!

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 13:18

Grit schreef:
Goedemorgen Denise!
Citaat:
Het is ander gedrag en anders denken, maar daarom zeker niet slechter dan 'normaal'.
:n Zijn er veel mensen die je dit gevoel geven?
2e Kerstdag nog bij mijn ouders, stond ineens een vriend van m'n ouders aan de deur. Dus terwijl ie nog in de gang met m'n moeder staat te praten wordt er in de woonkamer gezegd 'oh let maar niet te veel op hem, hij heeft ook adhd'
En bedankt... Net of je dan niet voor vol wordt aangezien ofzo.
Ik weet dat zoiets niet gezegd wordt om te kwetsen en dat het puur onbegrip is en niet weten hoe er mee om te gaan.
Maar als ik dan lees van Lies hoe de juf een pesthekel aan haar zoontje had, das dan ook wel uit onbegrip en niet rot bedoeld, maar reken maar dat zo'n ventje het wel mee krijgt.
En dan de rest van de klas nog die haarfijn aanvoelt hoe de juf tegenover hem staat.
En dit gebeurt helaas zo vaak.
Kijk naar Mirjam die op zoveel onbegrip van buitenaf stuit, dat ze voor slechte moeder wordt uitgemaakt juist omdat ze haar kinderen probeert te laten zijn wat ze zijn.
Ik vind het gewoon heel oneerlijk.

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 13:20

Eevee jij ook al € 10.- :D

Precies Marleen, wat is normaal en kunnen we dat begrip niet gewoon naar de maan schieten ofzo?

Petra en Ruud :(:)

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 13:21

even vanaf mobiel, mirjam en anderen. Ik wilde inhaken nav jouw opmerking, maar niet oordelen. Ik had de behoefte mijn visie op dit in de maatschappij te delen. Maar heb al spijt van mn overdenkingen die ik naar buiten bracht. Weet ajb dat ik niemand ergens op aankijk, naar mijn mening leren we allemaal bij door te zeggen wat er op je hart ligt. Helaas zit daar soms wat ruis tussen vanaf mijn kant. Ik doe veel moeite om dingen te verwoorden, waardoor ik andere zaken over het hoofd zie.

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 13:25

Leon doet tenminste nog moeite om dingen goed te verwoorden.... ik flap meestal alles zonder nadenken eruit :P
En dat mensen.... dat brengt mij meestal in de problemen.
Ik vind nog steeds dat je het mooi verwoord hebt hoor Leon :(:) en een eigen visie op de maatschappij is niets om je voor te verontschuldigen, dat heet een eigen mening!

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 13:27

ow ik heb 15 en 10 euries.... wel het goede eindcijfer... maar de rest klopte niet :(

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 13:27

_Rhiannon_ schreef:
2e Kerstdag nog bij mijn ouders, stond ineens een vriend van m'n ouders aan de deur. Dus terwijl ie nog in de gang met m'n moeder staat te praten wordt er in de woonkamer gezegd 'oh let maar niet te veel op hem, hij heeft ook adhd'
En bedankt... Net of je dan niet voor vol wordt aangezien ofzo.
:(

Citaat:
Naar mijn mening leren we allemaal bij door te zeggen wat er op je hart ligt.
Eens :j . Ik hoop dat je dat ook blijft doen en ik denk dat mijn eerste reactie ook wat overdone was Y;(

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 13:31

Blijf vooral je overdenkingen naar buiten brengen Leon, al komt het er voor je gevoel wat onhandig uit.
Ik denk dat we daar hier niet over vallen of ons aangevallen voelen, ik vind het in ieder geval fijn om te lezen en ook de reacties van anderen daar weer op.
Ik heb het idee dat we elkaar zo beter leren kennen èn begrijpen.
Vandaag dit topic, morgen de maatschappij :D

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 13:32

Wil iedereen van de site van de staatsloterij gaan :(
Ik kom er niet op en wil mijn winnende loten checken!!

LBLGypsyCobs

Re: [HK]Waar het hart van vol is loopt de mond van over deel 11.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 13:37

Wat zijn je eindcijfers Grit?

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 13:41

Mijn eindcijfer is bij allebei 4. Maar heb inmiddels kunnen kijken.

10 euro en 5 euro =:)
Laat het boerderijtje nog even aan mij voorbij gaan :')

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 13:44

We zijn wel allemaal even rijk :D
Ik ga omaatje even de beste wensen overbrengen, en daarna met de volledige familie aan de karokie :+

:evaw:

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 13:46

Veel plezier Ellen!

Geloof dat er vandaag heel weinig gaat gebeuren :z Behalve dan paardrijden

:D

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 13:50

En hoe krijg ik nu dat liedje weer uit m'n hoofd Grit >;) :')

Veel plezier Ellen!

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 13:54

Kweetnie :=

Jij daar in de radio........ :)ddd *kinderlijk stemmetje erbij denken*

kuzznathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 13:55

Hier ook heel rijk geworden... 32,50 :')

Denise, mijn broertje is een van de weinigen die geen hartproblemen heeft. Gelukkig.

Petra en Ruud :(:)

Ellen veel plezier!

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 14:02

Grit schreef:
Kweetnie :=

Jij daar in de radio........ :)ddd *kinderlijk stemmetje erbij denken*
Dat hoeft niet dat stemmetje gaat vanzelf zonder nadenken.

Dit is ook een leuke om weer uit je hoofd te krijgen:

Gelukkig maar Nathalie, ik zag dat er vaak sprake is van afwijkingen aan het hart.

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 14:07

Nathalie, ik had er nog nooit van gehoord, even opgezocht. Gelukkig dat jouw broertje geen last heeft van een hartprobleem!

Denise, mocht het niet afluisteren van Carlo, hij keek erg boos.

Spoeky is weer vrolijk en hyper. Gelukkig, ze heeft me gisteren bijna tot wanhoop gedreven. Lag zo te shaken en hijgen dat ik bang was dat ze erin bleef :(:)

Er zitten twee caviaas hongerig en hoopvol naar mij te kijken. Ze hebben nog geen eten gehad, ik moet eerst hun hok schoonmaken, want met een volle buik vertikken ze het om hun hok weer in te gaan. Ik zal maar eens iets nuttigs gaan doen.

kuzznathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 14:09

Dies leuk Denise! :')

En klopt van die hartafwijkingen, maar mijn broertje heeft weer andere dingen. Maar daar issie niet minder lief om :P

Arme Spoeky :(:) En tijd om de cavia's te verwennen :)

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 14:12

Grit schreef:
Denise, mocht het niet afluisteren van Carlo, hij keek erg boos.
Flauw hoor, het eind is juist het leukst :Y)

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 14:13

Denise jouw onderschrift :')
Bedenk me net in ene een leuke naam: Double Check :')

Grit, eindcijfer 4: 5 euro ook? Ik dacht alleen 10... dan hebben we 25 in totaal ipv 20 :):)

Had Petra al gebeld net, terwijl ik met de hond in het park was.

Hebben een bal gevonden, dus nadat Tobias uit geravot was kon ik die al rollend mee naar huis nemen :+

Owja, we zijn overigens ook al geslaagd voor zweetdekens!
Twee ( :o ) fleece met hals en buiksingels. Zwart met blauw biesje. 185 en 205 :D

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 14:22

snowdon schreef:
Grit, eindcijfer 4: 5 euro ook? Ik dacht alleen 10... dan hebben we 25 in totaal ipv 20 :):)

Sorry Leon, je bent armer dan hierboven. De prijs is 10 euro, maar ik had een heel en een half lot :D
Ik hoop niet dat je nu een van de fleecedekens terug moet brengen :(:) :D

Hoe is het met Petra en Ruud??

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 14:35

Goede middag!

Ben nu even bij mijn ouders.

Wilco en ik hebben 75 euro gewonnen :)

Adhd/add enzo. Kan er niet echt over meepraten ken veder niemand bij mijn in de buurt die het heeft.

Maar zie het absoluut niet als een ziekte of afwijking. Vind het verschrikkelijk dat het zo wordt genoemd.

Ruud en Peet heel veel sterkte!

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 14:35

Sorry voor het niet bijlezen, maar na ander ahlf uur slaap in 24uur lukt het me even niet

(heb trouwens wel twee ADHD kids hier)

13:29uur Hier even een update:

Ruud is weer thuis, maar moet maandag een hele dag terug komen naar het ziekenhuis voor nader onderzoek.
Het kan dus zijn dat hij gewoon zoveel spanning op gebouwt heeft in zijn lijf dat die de klachten hebben veroorzaakt.
Of het kan zijn dat het een Tia is geweest.
Ruud zijn hartritme is onregelmatig (heeft hij al lang en cardio zegt word je honderd mee) en zijn zuurstof was wat te laag in zijn bloed.
De rest kwa ecg en heel de nacht monitoren was goed.
Dus om uit te sluiten of het een lichte tia is geweest of dat er ergens een ader verkalkt is krijg hij maandag heel de dag een dagbehandeling met onderzoeken.