Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lucy_1 schreef:Wil wel even opmerken dat ik mij en mijn kinderen absoluut niet zielig vind hoor. Ik heb schatten van kids en weet dat ze hier thuis erg gelukkig zijn. Gewoon omdat ze zichzelf mogen zijn en ik en mijn hubbie zielsveel van hun houden! En dat maakt of "breekt" ook een kind! Daar ben ik me ook heel goed van bewust!
Grit schreef:2e Kerstdag nog bij mijn ouders, stond ineens een vriend van m'n ouders aan de deur. Dus terwijl ie nog in de gang met m'n moeder staat te praten wordt er in de woonkamer gezegd 'oh let maar niet te veel op hem, hij heeft ook adhd'Goedemorgen Denise!Citaat:Het is ander gedrag en anders denken, maar daarom zeker niet slechter dan 'normaal'.Zijn er veel mensen die je dit gevoel geven?
_Rhiannon_ schreef:2e Kerstdag nog bij mijn ouders, stond ineens een vriend van m'n ouders aan de deur. Dus terwijl ie nog in de gang met m'n moeder staat te praten wordt er in de woonkamer gezegd 'oh let maar niet te veel op hem, hij heeft ook adhd'
En bedankt... Net of je dan niet voor vol wordt aangezien ofzo.
EensCitaat:Naar mijn mening leren we allemaal bij door te zeggen wat er op je hart ligt.