Jaa dat zeker, boven dr oogjes is helemaal rood en die rotvliegen gaan natuurlijk steeds bij de ogen zitten van paarden. Maar even wachten totdat die kleine bij mams weg is
mnkortleve
Geplaatst: 17-07-09 22:37
Chanel_ schreef:
Jaa dat zeker, boven dr oogjes is helemaal rood en die rotvliegen gaan natuurlijk steeds bij de ogen zitten van paarden. Maar even wachten totdat die kleine bij mams weg is
Vaseline rond de ogen smeren schijnt te schelen.
ringelberg
Geplaatst: 17-07-09 22:47
Hallooo
Zoals jullie kunnen zien ben ik boos.
Ik zal te uitleggen.. Ik ben begonnen als thuishulp op 1 juli,wij krijgen per 4 weken betaalt.Ik heb voor ik begon een gesprek gehad met degene die alles regelt,zij heeft mij een contract aangeboden voor 30uur per week.Mocht t nu zo zijn dat degene bij wie ik ingeroostert sta er niet is of evt opgenomen is in het ziekenhuis,dan kan ik er voor kiezen om dat gat op te laten vullen of vakantie ueren opnemen.Zowiezo krijg ik betaalt voor 30 uur per week,ook als ze mn rooster niet vol kunnen krijgen,mooie deal lijkt me. Nu is mn contact persoon op vakantie en wordt vervangen door iemand anders,die of heel erg jong is,of heel erg blond,of beide.Ze kan werkelijk niets geregeld krijgen,verplaatst mij naar andere clienten,maar verzuimd mijn vaste client daarover te bellen.Maar heeft wel t lef om mij dan te vragen waarom ik niet bij die persoon geweest ben..en meer van dat soort fouten.Ik ben dus zelf constant bezig om zelf alles met iedereen te regelen zodat iedereen de zorg krijgt waar hij/zij recht op heeft.Dit op zich is al ergelijk. Krijg ik vandaag mn salaris strook...in week 27 heb ik 17.5 uur gewerkt,hebben ze maar even vergeten om dat te betalen,staat zelfs niet op mn loonstrook van week 28 hebben ze 19.5 uur uitbetaalt...ik heb 26 uur gewerkt,maar zou betaalt krijgen voor 30 uur.Ook zou ik reiskosten krijgen....not... Dus het enige wat er klopt is mn naam en mn adres.Ze kunnen werkelijk niets geregeld krijgen op dat poedersuiker bedrijf.
ringelberg
Geplaatst: 17-07-09 22:52
Oh ja,tot overmaat van ramp willen de mensen die de poesjes zouden nemen het poesje niet meer(katertje overleden)ze willen er persee 2 tegelijk en niet uit 2 nesten.Heb ik ze op MP gezet,krijg ik een vervelende mail dat ik moet uitkijken,want kittens worden als slangenvoer gebruikt,en waar ik mee bezig ben,en dat ik mn kat aan de pil moet doen.
Eefje lekker netjes dat bedrijf niet dus. Je rekent gwn op je centjes, je hebt ook je vaste lasten. En laat die mensen maar lekker kletsen, ze weten het altijd beter de meeste
Grit
Geplaatst: 17-07-09 22:59
Jemig, lekker dagje, not Dat is fijn werken zo. Hopen dat je eerste contactpersoon snel terug is en maar eens alles op een rijtje zetten, dit schiet zo niet op .
Oja, ik kreeg een belastingaanslag binnen van 2500 euro , terwijl de accountant had gezegd dat ik geld terug kreeg. Gaat nog over 2007. Het liefst regel ik alles zelf, maar door Carlo's bedrijf gaat het via de accountant. Waarschijnlijk weten we waar de fout zit, maar voor dat alles weer recht is gezet..... Schiet een beetje in de stress van zo'n bedrag .
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 17-07-09 23:01
Sorry niet echt bijgelezen.
Ik zag wel dat Inge een kan gebruiken en Ingrid een geldboom.
ringelberg
Geplaatst: 17-07-09 23:01
zo das poedersuiker
Ik kreeg ook iets van de belasting,iets over mn jaaropgaaf van 2007 maar snap er helemaal niets van,ik schijn ingevuld te hebben dat ik een inkomen heb gehad van 0 euro???ik heb altijd gewerkt...
Laatst bijgewerkt door ringelberg op 17-07-09 23:01, in het totaal 1 keer bewerkt
gisteren heb ik vreselijk klöte nieuws gehad. Mijn contract wordt niet verlengt. Maandag zouden we het voorlopige koopcontract van het huis gaan tekenen. Maar dat gaat nu niet door...
sorry dat ik niet bijgelezen heb. Mijn hoofd staat er helemaal niet naar
Oh Janet, wat een rotnieuws . Dat had je dan ook niet zien aankomen. Bah, terwijl je het op je werk naar je zin had en al zoveel voorpret voor het huis had. Ik vind het echt k*t voor je
rommulus
jeetje janet das echt poedersuiker, ook voor eefje, schiet niet op zeg... hebben ze nog een reden gegeven dat je contract niet verlengt wordt?
Nou ik ga zo voor mijn ringen kijken, we waren er gister al en toen bleek Mich zijn ring te klein, maar dat wisten we al. Deze zou groter gemaakt moeten worden. Maar mijn ring was dus te groot, heeft die muts een verkeerde maat opgeschreven. Ring zou dan opnieuw besteld moeten worden en dat duurt dan weer 5 tot 6 weken eer ze binnen zijn, fijn als je over 4 weken trouwt Vandaag maar eens een praatje houden met degene die maat heeft genomen (plaats ze nou mijn andere ring had opgemeten die nu aan mijn vinger zit, dat is de juiste maat)
Daarna vanmiddag naar mijn trouwjurk, deze is ook klaar en ligt nu bij de coupeuse. Als er dan wat aangepast moet worden, dan kan dat gelijk afgespeld worden. Brrr maak me nu al zorgen of daar niks mee is.
Als laatste naar de kapper, kijken wat voor kapsel ik op onze dag neem (al weet ik het wel maar even kijken met sluier enzo...)
grrr
Geplaatst: 18-07-09 09:22
Ach Janet, wat ontzettend rot voor jullie!!!! Wist je niet al eerder dat dit eraan zat te komen? En het huis kan dan ook niet meer.... he.... snap dat je je k*t voelt!!!
Hier op de buurkinderen aan het passen, m'n buurvrouw viel vanmorgen met het pensionhonden uitlaten recht op d'r gezicht, is nu naar de huisartsenpost, 3 tanden stuk, gezicht beschadigd...
Maak me ook wat zorgen over Noah, ze loopt niet helemaal goed en jankt steeds. Zit een beetje te twijfelen of ik maandag naar DA ga, of toch vandaag...
Donderdag komt er een chiropractor voor Banbay, hij loopt nog steeds behoorlijk in telgang. Waarschijnlijk zit hij in zijn rug wat vast, dus ben benieuwd!