Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

nathalie2302 schreef:Heb je ook een foto van jou OP Snowdon? Of heb ik die op je site helemaal gemist.....

je was wel wat aan de grote kant maar was niet overdreven 
snowdon schreef:Ik zag ergens (op bokt) weer een cadeautje bij de naam!Ik neem dus aan dat die terug zijn op bokt, yeah!
) weer gewoon terug 
En ik zie dat Leon mijn mening over het animatieteam alweer mooi verwoord 
Fijn dat Chayenne het in de basis al zo goed doet, komt goed 

Gaan eten en toen Sita opgehaald. Naar Maldegem gegaan voor dag van het paard. Daar een fikse springwedstrijd gezien. Thunderguys zien trickriding, wat shire's gezien, rassendefilé, een man met een verlamd been die een kür reed (was echt heel hard werken voor hem, maar ging mooi en goed
) Wij ook nog een paar oliebollen gegeten
en toen weer naar huis... Wel kouwe voeten nu... Winter komt eraan!

maar dan wel met aangepast zadel en goede begeleiding enzo... 
Hoi, wij zijn net weer terug! Mirthe ging heel goed, dus helemaal naar het boshuis gereden, daar alle vier de paarden/pony's bij elkaar in de wei gezet, wat (verbaas, verbaas) ook heel goed ging. Terug lekker doorgereden (regende), en Mirthe nog lekker even in een galopje laten gaan. Heerlijk zo door het bos in rengalop!!!Sita_ schreef:Thunder guys kunnen er mee door inderdaad.. Vind ze maar zózó..

Maya schreef:Sita_ schreef:Thunder guys kunnen er mee door inderdaad.. Vind ze maar zózó..
Naaaah, je was best enthousiast hoor
Ok, Futureguys zijn beter... en zeker voor jou
En er is toch nog zo'n groep.. hoe heten die?

Snowdon is er ook geen goede voor, maar ik heb onwijs veel lol gehad tijdens de clinic met de Future Guys.rommulus schreef:OMG Dat ziet er toch echt niet uit??? Vind het zo geen showwaarde hebben ook...tja ik zie mezelf het niet na doen
maar echt spectaculair brengen ze het niet over nee helaas
trouwens een van die jongens heeft een zebra ingereden (is er niet zonder slag of stoot vanaf gekomen)
linkje
http://www.thunderguys.be/htm/zorro.htm