Ik had inderdaad ook veel reactie gehoord van mensen die lyrisch van hem waren. Toen ik hem in het echt zag viel het toch wel wat tegen. Misschien omdat ik er erg veel van verwacht had. Het is gewoon niet mijn type hengst, niet mijn smaak. En misschien kwam het ook wel een beetje door het hoofdstel wat hij om had, namelijk mexicaanse neusriem. Dat vind ik niet echt mooi tonen op keuringen. Maar mijn mening is gewoon puur gebasseerd op smaak. Ik heb niet echt een klink met deze hengst.
Ik had vantevoren geen verwachtingen en heb de neusriem genegeerd, dat zegt nl niets over de hengst edit: dat is zo'n filmpje van mariska... die camera verrekt het beeld... dus niet echt relevant filmpje
Laatst bijgewerkt door snowdon op 18-06-07 19:57, in het totaal 1 keer bewerkt
nee dat is waar. Maar het laat toch een bepaald beeld achter. Hun andere hengst werd volgens mij ook met dat hoofdstel gereden, en als ik mij goed kan herinderen lag er ook niet zon vriendelijk bitje in zijn mondje. Het laat toch een bepaalde indruk achter, bij mij wel tenminste. Ik kan er niet zo goed doorheen kijken.
Oh.. Trouwens het verkeerde topic.. Nja.. Dit is een bij, die heb ik net op de foto gezet.. Eerst zat er een wazige achtergrond boven maar daar werd Maya draaierig van..
Laatst bijgewerkt door Sita_ op 18-06-07 19:58, in het totaal 1 keer bewerkt