Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Mazzel-meid schreef:Flettie; je foto’s doen het hier helaas niet..mijnalbum.nl zal er wel weer uitliggen ..
Bij mij doen ze het wel....
Soxje schreef:WenK zat in het begin van Lisjes artrose-diagnose ook in een dip maar nu doet ze er weer van alles mee
viruteel kaarsje voor TM

Woensdag tussen 8.00 en 9.00 uur kan ik haar brengen. Vind het ontzettend eng en spannend... Cheveyo schreef:OH Boy, meiden ik ga de kaarten niet meer redden voor de kerst in de zin van ruim vantevoren.....mogen het ook nieuwjaarskaarten worden??
Morgen en donderdag ben ik extern en vrijdag hele dag weg. Zaterdag ook druk en dan is het alweer kerst....

Echt super lief.. Dat kontje valt nu echt in het niet.. 

en/of
ik dacht dat je je kilo's eerst in 5-tal aftelde en nu in 2-tallen... van 80 naar 75 en nu naar 73 bijvoorbeeld. maar je bedoelt dat je nu onder de 100 bent!! 
vooral TM
zal waarschijnlijk niet zo vaak meer voorbij komen, heb nog meer dan genoeg te doen tot in ieder geval 6 jan en daarna ...
fjordkootje schreef:Jellie, mooi buikje!
Mijn buik heeft nog niemand hier gezien 
Jellie schreef:fjordkootje schreef:Jellie, mooi buikje!Mijn buik heeft nog niemand hier gezien
flettie, flan, jellie, pellie, ach het lijkt allemaal op elkaar