Eevee schreef:Het is trouwens toch niet normaal.........binnen één maand zitten we alweer
in een nieuwe topic!!!!!!
dat is idd niet normaal
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

draaakje schreef:
odinn de furby, ben blij dat zn voorpluk langzaam een beetje begint te groeien.
ben zo trost dat pim gestopt is met roken, maar het lijkt me ook heeel erg moeilijk. zoiets als stoppen met bokken. (ook niet onmogelijk, maar liever niet)

Hoeveel sleutels wil je hebben
Jioj raakt vaak een sleutel kwijt he?

Gaaf huisje
Mooie tuin
Banbay morgen thuis, super 
En weer sneeuw
Bij ons is het gelukkig net weg, het heeft vannacht heel erg gedooit, hopen dat dat bij jullie ook gebeurt 

tot vorigeweek ofzo, al had je het volgensmij ook al eerder in t tinkerkletsweekendtopic
gezet
Dat verbaasd me dan weer minder, heb geen idee waarom maargoed
ellieellende schreef:Ik was ook verrast toen ik zaterdag hoorde dat Puck rookt hoor! alleen met stappen dan, maar toch
Dacht dat jij elke keer met snelle Jelle op pad was naar het donkere stinkende rokershol 

da ken Niahm ook goed als Hobje voor haar stal deur staat te wachten tot hij wat lekkers krijgt.
, das nie fijn om daar tussen te zitten
als sinterklaas. Ik heb ook vele verzorgpony's gehad, daar ging ik lekker alleen op men fietsie naar toe. En nu Desie dan Hobje rijd genieten ze ook(helaas kunnen ze niet eg vaak komen kijken), maar als ik ze dan één van die mooie foto's (die carlo heeft gemaakt) geef zijn ze wel heel trots