Annique, gave foto's Hij gaate cht vooruit he, helemaal z'n hoofd een beetje laag
Puck, hij loopt al íets beter dan op het vorige filmpje niet?
Mirjam Wauw Wanneer gaan de veulies naar hun baasjes?
Waar blijven die Kascha foto's
grrr
Geplaatst: 08-11-09 22:22
Puck... ik zie een paard wat wel wil lopen, maar nog niet lekker loopt... Annique, heerlijke foto! Ik kan de foto's die jij me stuurde helaas niet uploaden via mijn album, dus als jij er wat wilt plaatsen? Alleen als je tijd/zin hebt hoor! 't Ziet er onwijs goed uit (vind ik), en dus ben ik blij!!!
Je paarden genieten van het heerlijke leven Mirjam!
mnkortleve
Geplaatst: 08-11-09 22:23
Ze eten op het moment heel slecht van het hooi, het echte natte laten ze liggen dat wat vochtig is wat ik er nieuw neer leg eten ze wel.
TE TROTS!!! Had eerlijk waar echt niet verwacht haar zo netjes aan het lopen te zien na zo'n korte tijd! Ga er aankomend weekend heen, heb er nu echt zin in! Annique, bedankt meid!
nee is niet zo gek veel idd.. dan zou ik het ook niet weten, maar tis toch zonde wij hebben ook een hooibak dat helpt ook want dat smeert neit. Die staat nu nog bij de 3 tinkertjes in want Travis mag van Kaya niet mee eten van haar hoop. Dus nu voeren we in een aantal hoopjes hooi zodat ze beide genoeg krijgen, maar ik hoop dat ze binnekort wel samen willen eten want het is een super handig ding. Maar Kaya wil het niet.