[TI] [HK]We like big butt's and we cannot lie Deel 8

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 14:08

Henry da's niet leuk als je niet weet waar je bent :n gelukkig mensen tegen gekomen en ook lang leve de GSM +:)+
En fijn van de stalhouder dat ze paard en wagen opgehaald hebben weer naar huis 8-)
Hebben hier trouwens ook keer een groepje met trailers opgehaald omdat ze 2 dorpen verder stonden en het dus al donker werd :\ :j idd liever toch snachts weer thuis :)
Maar idd 2,5 u is nog te overzien alhoewel als ie dat niet gewend is, zal ie het vandaag wel voelen :(:)
Wij zijn al heel snel 2 u onderweg als we "rondje" bos doen :o klein rondje is voor mij een uurtje := maar in de bak rij ik bijna nooit langer dan 30/45 minuten da's meer dan zat :+

[edit] o nog maar 4 en nog niet lang voor wagen dan is het idd best pittig geweest voor hem

Boncho geluk gehad met weer nog lekker terrasje kunnen pikken 8-)

en Lois rondje met mambo gerend om voor bui terug te zijn :D

Rom en Marleen trots op paardjes +:)+ Sil braaf en cowsence en Marleen lekker bezig met beleren zo :7 daar kun je dan vast in najaar al lekker mee op pad :z

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 14:20

nou of sil couw sense heeft (ik vrees dat ik dat kan dromen :P ) nee ik denk dat het meer temaken heeft met agressie van het hengst zijn temaken heeft
(al vind ik dat natuurlijk ook prima zolang ie maar leert overwicht op de koe te krijgen en leert de koeiën te lezen :P voorzover dat wil :+ )

ach ik ben er happy mee :D

bedacht me even goh laat ik eens wat zooi in de moestuin ruimen
ik wil er toch gebruik van maken de komende weken en de frambozen zijn bijna rijp :D al kunnen we daar nu nog niet bij
maar goed heb net 1 m2 gedaan begind het te stort regenen :s

Berdien

Re: [HK]We like big butt's and we cannot lie Deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 14:35

Ik ben aangenomen bij de ING!!!! Kreeg net een telefoontje met 'goed nieuws', maw ondanks mijn rampzalige rollenspel ziet de ING me wel zitten! Ben zooooooooo blij nou! :):) :):) :):)

[/egobericht]

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 14:41

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarggg!!!!!!
*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

geveliciteerd !!!!!

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 14:50

GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERD
*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* :# :# :# :# :# :):) :):) :):) :):) :):) :)) :)) :)) :)) :))

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 14:51

middag allemaal,

Silfie, Pfff arm ding als hij 2,5 uur onderweg is geweest, ach dat overleeft hij wel hoor, denk eerder dat jullie zo bang zijn geweest :(:) Ik zou hem vandaag wel nog een beetje laten stappen (als hij op stal staat) anders wordt hij zo stijf.

Gewoon henkie in een koffer stoppen en zeggen dat hij er zelf in is gekropen, zo van "goh hij wilde blijkbaar zo graag mee!"

Fijne vakantie Annique, lekker genieten aan het strand.

Arme rom, niet eens ff de moestuin kunnen doen.

Feliii Berdien met je nieuwe baan *\o/* *\o/* *\o/*

Boncho lekker terrasje gepakt, lekker ontspannen toch.

Lois kort wandelingtje met mambo, gelukkig net binnen voor de bui.

Marleen trots op haar horsies :+:

De rest ben ik ff kwijt... Hier vannacht onweer gehad en veel regen, nu is het droog en schijnt de zon. Het is wel erg benauwd en het waait vrij hard.

Nou gisteren lekker bij Noa geweest (na een week tijd, ja sorry ik ben ook zo zeker door mijn ziekte) ik heb samen met Chanel_ gemest en daarna Móhr in de stal opgesloten. Mevrouw waar ik sta was het ineens roerend met me eens 8-) maar dat heeft ze wel vaker als ik het zeg, de bijrijders hebben meestal niet zoveel te zeggen daar... Aangezien Móhr erg rustig bleef, hebben we Noa opgezadeld en zijn zinder Móhr gaan rijden :) Dit ging echt super, af en toe hinniken maar verder niets en Móhr dus ook niet. Móhr die liep nadat hij de stal uitmocht, ook superrrrlief mee aan het halstertouwtje, hihihi toen was hij ineens niet meer zo stoer ;) Zelfs toen hij mama zag, bleef hij netjes naast me lopen en ging smakken naar mams.

Nou foto's, ik heb namelijk ook op Noa gereden, ondanks mijn rugpijn (waardoor ik nu amper kan lopen maar ja het was het waard).

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatste een beetje wazig, maar ik vond hem wel erg leuk. Mich vond de eerste foto erg leuk :)

Oh als iemand trouwens een lieve poes zoekt van anderhalf jaar oud dan mag ze opgehaald worden..

Afbeelding
Ze is wel heel bang voor mannen en ook vrouwen, maar aan vrouwen went ze meestal wel snel...Misschien dat ze op een boerderij kan komen, dat zou denk ik wel wat voor haar zijn.

Ik heb toch maar besloten dat Katja en Silly (zij dan na haar nestje uiteraard) weggaan ;(

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 14:53

Jeeh, Bianca, super joh :D

En jammer van je poesje, ze krijgt vast een goed huis :(:)

silfie35

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 15:09

Hij staat vandaag de hele dag in de wei, en vanavond stap ik nog een poosje met m en morgen rustig onder het zadel.

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 15:41

hey Biancaa fijn je zo lekker te zien genieten van je paardje
wel jammer van poezel, het is een leuke die vond wel weet een goed tehuis ;)

nou toch nog even droog geweest dus toch nog even de moestuin in geschoten
heb er nu al een grote kruier aan onkruid uit gehaald (en er kunnen er nog wel 4 uit)
heb al even de kruiden een kopje kleiner gemaakt (die waren inmiddels 1,5 meter hoog en enorme bijen en wespen magneten geworden)
verder bergen en bergen met slakken gevonden die hebben bijna alle paprika plantjes weg genaagd hihi zal ma leren :P
gemeen eingelijk maar zo werk het hier helaas :o

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 17:14

:wave:
Heb t een beetje druk :o

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 18:11

Heey, Ellen :D

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 18:13

Berdien gefeliciteerd meid!!!

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 20:03

berdien gefeliciteerd!

ziet er leuk uit bianca, en fijn dat je kleine zich zo netjes gedroeg :)

ik ben ook 1 keer met de trailer opgehaald. we dachten we even van uden naar reek te rijden, alleen dat werd wat later dan geplant. papa gebeld en die was zo lief om ons op te halen :P
verder maken we ook wel eens ritjes van 4 uur of langer. zeker toen we nog met de paarden aan de bossen stonden en we er dus niet met trailer heen gingen, dan waren we gerust de hele dag weg. maar dan zijn ze er natuurlijk wel op getraind kwa conditie enz.

guppekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 20:11

ben weer terug :D :D
ga ff eerst m'n mails lezen (heb er 80...)
dan ga ik bijlezen :P

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 20:15

Janet; vind Rom's tip over Henkie wel een goede :D .

Dagmar lekker buiten gereden :z . Pff, bij die laatste foto moest ik wel even goed kijken :o? . Maar toen zag ik het :)* .

Fijn Marleen, dat ze het zo goed doen.

Annique hoeft zich niet te vervelen op vakantie, kan altijd op bezoek bij bokkers :9k

Brave stoere Sil :)

Carola toch nog terrasjesweer gehad *\o/*

:wave: Ellen. Veel plezier morgen. Dubbele krachten naar het weer moet toch resultaat geven.

Lois en Mambo gesprint voor de regenbui ~~}>

Berdien; *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*
Wat ga je daar doen en wanneer begin je??

Bianca lekker bij Noa geweest. En Mohr doet het goed zonder mams +:)+

Gup gaat even 80 mailtjes lezen }:0

Ik ben een keer met de buurman gaan rijden. Werd ook eerder donker dan verwacht. De staleigenaar had al een zoektocht ingezet := . Wel fijn, er had natuurlijk ook echt iets kunnen zijn.
En we zijn een keer op de Veluwe verdwaald, na vier uur rijden hadden de meeste het wel gezien. Ik vond het nog prima te doen :D , we hadden rustig gereden. Na 6 uur waren we weer terug op de Veluwe Ranch.

Ik had geluk, lekker kort ritje vandaag en geen regendrupje gezien *\o/* . Ben bang dat dit morgen anders is :\
Wel een lastige klant die vond "dat ik maar gewoon moest komen". 10 minuten over de telefoon gediscussieerd (maakt mij niet, ben aan het rijden), maar hij had zijn bankpas niet thuis gelaten, dus wist ik al dat ik het niet mocht afleveren. Dus hoef ik er niet heen, ga niet naar adressen om daar weer een discussie te krijgen als ik vooraf al weet dat ik niet kan afleveren. Hij bleef volhouden "ik moest gewoon komen".
Niet dus :+ , hoe duidelijk moet ik het uitleggen :(

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 20:20

Hoooi!

Ten eerste Berdien Gefeliciteerd :D :D

Bianca lekker gereden.... :)

Janet neemt Henkie gezellig mee :+:

Pfffff....heb vandaag van 10:15 uur tot 16:00 uur bijna non-stop in de OK gestaan.....bloedheet, de straaltjes liepen over m'n rug...
Maar wel weer interessante (en frustrerende omdat het haast niet wou) hondjes en katjes open gemaakt :)

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 21:16

Leuke foto's Bianca! Heb je daar ook een bak? Luxe hoor!

Berdien....!!!!!! :D Gaaf je eerste echte eigen baan! Gefeliciteerd!

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 21:24

Hoi jongens, sorry maar geen 50 paginaas bijgelezen, maar even een snel berichtje vanuit rimini, het is hier super. Morgen weer terug met het vliegtuig ( 1,5 uur ) ipv met de bus (21 uur )
Tot morgen dus weer!!!!!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 21:29

Leuke foto's Bianca, Noa ziet er goed uit!

Nah, het is niet een 'echte' eerste eigen baan, het is 'maar' een bijbaan. 20 uur in de week. Ik ben aangenomen als telefonisch adviseur bij de ING. Outbound, dus ik bel klanten van de ING die vragen hebben achtergelaten, klanttevredenheidsonderzoek etc etc.
Heb er zin in!

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 21:31

Oww.. :o ik dacht dat het een ECHTE baan was.. hihi. Maar wel een bijna echte in ieder geval leuke (volg je het nog? :P ) baan... Veel plezier daar!

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 21:32

Eva, goede terugreis!

Berdien; een bijbaan van 20 uur is toch al een aardige baan hoor!
Ik werk 30 uur (zonder studie ernaast), dan heb jij het toch wat drukker.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 21:35

Het is maximaal 20 uur, vijf avonden per week. Maar goed, mijn studie is na de zomer alleen nog 'maar' mijn scriptie, dus dan kan ik er wel veel bij werken.
Ah, en het verdient ook nog eens lekker :):) Misschien komt het westernzadel er dan tóch nog :))

Chanel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 21:47

Goede avond

Ik heb wel bijgelezen maar niet alles onthouden,was weer zoveel.

Berdien gefeliciteerd met je nieuwe baan, en Flynnie :D

Eva, morgen weer terug naar nederland, is hier niet zo lekker weer hoor, zal maar daar blijven :P of neem het lekkere weer mee :D

Marleen, Kascha en Banbay weer braaf geweest super.

Janet, henkie meegenomen naar je werk, en is een beetje ziekjes

Paintlinger, lang in de ok gestaan

Weet niet meer bij wie het was, maar verdwaald in het bos, lijkt me echt verschikkelijk dat je niet meer weet waar je bent.

Annique, lekker op vakantie morgen

Rom, nog steeds bezig met je scooter, en 4 uur overgedaan om een brief te schijven. :Z

Bianca, de foto's zijn leuk geworden :D en je hebt lekker genoten he ;)
En Mohr was braaf gisteren, is wel goed voor hem geweest even alleen zonder mama.
En Skippy was gisteren overleden,hij liep langzaam leeg toen we weggingen. ;(

Heb nog leuke foto's voorbij zien komen

Verder ben ik het kwijt

Ik heb van gisteren ook nog leuke foto's.....
Zienn!!!!!!!! :))

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 22:02

Laat maar zien die foto's! ;)

Chanel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 22:15

Nog een foto van Noa en Bianc
Afbeelding

Chanel is ook echt voor niks bang, ze verzette geen stap toen ze dat ding omkreeg.
Was een cadeau voor Noa,daar ging ik later heen dus ook ff bij chan uitgeprobeert :P
Afbeelding

En ze mocht ook nog even lekker los
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
En lekker ontspannen :))