Ja, dat ik dat ook belachelijk vond heb ik ze wel duidelijk gemaakt.. Ik heb gelijk gevraagd aan de notaris een contract op te stellen dat beide partijen zich nu niet meer terug konden trekken van de koop.. Dus we zitten wel safe nu tot de 15e..
grid
Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-09 14:03
Puchje pff slecht geregeld dus bij jullie Succes!!
Laatst bijgewerkt door grid op 09-04-09 14:08, in het totaal 1 keer bewerkt
Tja.. beetje jammer inderdaad Ga eens fijn een PAPje schrijven.. *jippiej.. not *
ellieellende
Geplaatst: 09-04-09 14:29
Goedemiddag allemaal trouwens!
Het kletst weer lekker door he? Kun je een filmpje maken van je poppenkast Joyce? hahahahaha
Slim om idd een contractje op te stellen sita! Je weet maar nooit. Ben bezig aan de laatste loodjes van het werk nu, administratie
En dan vanavond het Drunens ruiterhuis leegkopen!!! Ze beginnen vanavond met de magazijnopruiming. Wat inhoud dat ik thuiskom met een stapel dekjes..... en geloof me als ik zeg dat ik die helemaal niet veel heb....... ahum ahum
Heb gister al een paar sjeike rijlaarzen gekocht! dus de portemonnee klinkt al aardig hol echo echo...... Nu mezelf goed voorgenomen dan met deze laarzen niet door de blubber en mest te gaan banjeren
pffffoeee, ik leef met het beestje mee! Maar wel een mooie foto!
grid
Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-09 15:34
Ach gut Santa Wel een ontzettend lieve foto en mooi hekwerk en wit zand Heb je niet nog wat over voor hier
Morgen zijn trouwens de supermarkten eerder dicht (ivm goede vrijdag ) terwijl iedereen die ik ken gewoon moet werken Wordt dan vast ontzettend druk zaterdag ivm pasen ... dus hoop dat morgen op tijd naar huis kan en dan nog wat inkopen kan doen voor t weekend Vanavond zou misschien ook nog kunnen maar weet niet of vers dan maandag ook nog beetje vers is
Hier zijn ook alle winkels om 17.00 uur dicht.. Ze gaan er zoals altijd maar weer eens vanuit dat iedereen die niet in een winkel werkt vrij hebben op goede vrijdag..
ellieellende
Geplaatst: 09-04-09 15:39
Puchje schreef:
Ze kunnen niets voor me doen Joh...
Kl.te zorg.
Ernstig is dat hoor, en daar je betaal je je dan scheel aan premie voor!!!!
Ik moet werken van 12 tot 17.. Daarna mag ik weer 3 uurtjes in de auto zitten naar t Noorden, wij doen dus ook pas Zaterdag de boodschappen.. Ik weet nog niet eens wat we gaan eten de eerste pasen, kan je nagaan..
grid
Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-09 15:44
Puchje pff ...
Ja idd Siet waar halen ze die wijsheid vandaan Zolang ik werk heb ik nog nooit goede vrijdag een vrije dag gehad en dan is dit nog overheid waarvan gezegd wordt dat die toch vaker een vrije/feest dag krijgen dan het bedrijfsleven ... en ken verder dus ook helemaal niemand die wel vrij heeft
Ah hier dus de 1ste die vrij is gespot
Siet ik ook niet hoor maar we hebben met mam vorig weekend al paasdiner gehad (in wokrestaurant) omdat ze dit weekend naar der Ma in Duitsland gaat
Laatst bijgewerkt door grid op 09-04-09 15:48, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik ken wel iemand, de bouwvakkers die hier bezig zijn hebben wel vrij.. Dus dat word morgen eindelijk, sinds begin Feb. weer eens uitslapen door de weeks..
grid
Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-09 15:49
Ah da's ook wel lekker Siet bouwvakkers dus ook vrij!
Hallo allemaal! Dingen beginnen hier eindelijk in een wat rustiger vaarwater gekomen, ik woon doordeweeks in Groningen en ben het weekend nog in Zwolle. Over een week of twee hoop ik Jessie en Flynn ook hier te hebben. Maar goed, door de rust heb ik ook weer wat meer "zitten&niks doen" tijd, dus vandaar dat ik me hier maar weer eens meld
Zie een hele dikke buik langs komen, ah gus En verder een hoop mensen die morgen (gedeeltelijk) vrij zijn, lekker hoor! Ik moet zelf van 07-17 werken en daarna mijn mentuig naar Almelo brengen, die is verkocht.
Zaterdag mijn allerlaatste westernles van Johanna Echt jammer.