Druk maar leuk weekend gehad Vanmiddag heerlijk mentochtje gehad met Jauke / Danielle (Amable) door het Brabantse polderland op een sjees Was erg euh.... hobbelig, maar ook heel fijn Ook nog wat VD gedaan (ja, ikke ) en op Jauke in de bak gezeten Was leutig
Boel mensen fijn gereden zo te zien... Altijd mooi En Janet een
Ziet er idd super uit Grid Zeker doen als het kan hoor Altijd gaaf, in het buitenland rijden
Ik heb een vol dagje paarden achter de rug, net lekker gegeten en zo eerst eens even de konijnenhokken in orde maken. We hebben vandaag nl de konijnen naar huis gehaald!
Heb een relaxed ritje incl. ff lekker uitwaaien in rengalopje langs het kanaal met Snowdon gehad, de hoeven van Swift bekapt (fase 1 van het 'opknappen', überhaupt voetjes geven kende ie al niet), met Santa een blokje om gefietst, met Sorento gewandeld (damnn brulaap kwam ff los ), Shiloh wat aandacht gegeven en samen met Arjan nog even met Chayenne bezig geweest.
Chayenne heeft vandaag twee nieuwe dingen geleerd haha. Ik heb haar laten buigen, wat ze in 3x doorhad! En Arjan heeft haar (rechtuit) balkjes laten lopen Je zag wel dat ze er echt op probeerde te letten met d'r achterbenen ook
Straks na de konijnenhokken lekker douchen en dan PLAT, ben bekaf
Staat je ook goed Joyce, op het paard van je moeder!
Maya lekker door Brabant gesjeesd dus.... en genoten...
Leon: Je hebt nu ook zoveel paardjes om te verzorgen, lekker druk om ze allemaal aandacht te geven denk ik he? En nog even lekker met Snowdon gereden.
Hier lekker rustig dagje gehad, vanmiddag even lekker samen Banbay en Mirthe helemaal supergoed gepoetst, bossen haar komen er al af. En toen Mirthe gelongeerd, en Mees is met Banbay een heel eind gaan wandelen. Daarna alle honden gevoerd, hokken schoon, en nu.... rust!
Het is meer dat ik alles (mesten, palen eruithalen en andere klusjes) snel wil doen en dan vergeet dat ik nog terug moet fietsen haha.... ff met een paardje wat doen is tussendoor rustpunt (ik gun mezelf nl nooit echt rust). Al was het hoeven bekappen bij Swift wel erg zwaar en een proefsom op t geduld... dus dubbelop vermoeiend, maar ging goed! En er staan hier drie jonge dingen, die veelal staan te nietsen... lekker van het luizenleventje te genieten haha. Dus nee, om ze allemaal aandacht te geven en te verzorgen is niet 'druk', maar wel lekker.
Ik snap het helemaal! Er moet zoveel he? En bij ons is het zo dat ik eerst al het moetwerk wil doen, en dan pas lekker met Banbay bijvoorbeeld wat doe. Dan ben je soms moe, en dan wordt dat ook moeten. Maar verder staat hij meestal ook te nietsen hoor! 'k Heb me voorgenomen een bankje bij de wei te zetten, zodat ik er van de zomer lekker van kan genieten, met twee veulentjes in de wei!
Haha soms moet er best veel ja, vooral in het weekend... want doordeweeks mesten we niet Nouja in de winter dan ivm het licht. Afgelopen zomer kon ik het goed bijhouden (zelfs de wei) door elke dag mest te ruimen. Nu is dat zaterdagochtend en het restant op zondag.
Bankje bij de wei is wel lekker ja, zeker met veulentjes in de wei Gewoon kijken is al genieten bij die beesten!
Dat heb ik ook gewoon lekker naar je beesje kijken geeft me al voldoening zeker als ze straks weer in de wei loopt dan kan ik wel uren naar haar koekeloeren hihih
Mooie foto's Joyce ziet er goed uit jij op het paard van je moeder
Leon een lekkere druk zondag en genoten van Snow chayenne al na drie keer knielen
Maya genoten van het tochtje door het brabantse polderland
Het is idd heerlijk om bij de wei te gaan zitten en genieten van de rust en je paarden zeker als je een drukke werkdag heb gehad dan kom je helemaal bij
Het is idd heerlijk om bij de wei te gaan zitten en genieten van de rust en je paarden zeker als je een drukke werkdag heb gehad dan kom je helemaal bij
Oww krijg zin in het voorjaar/zomer.. 's avonds nog lekker licht en dan op vrijdagavond tot de zon ondergaat naar de wei/paddock turen
Yep, virus meegenomen van het werk, heel de afdeling loopt te snotteren dus ik ook, gevolg weinig paard alleen maar naar het werk en daarna mijn bed weer in Ziekmelden gaat bijna niet. ik heb de afgelopen dagen op paracetamol geleefd