Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
l0rdJ schreef:ik wil als pallieter wat ouder is ook vd gaan doen, ik weet niet hoe oud ze daarvoor moeten zijn?
Maar je bouwt er volgens mij wel een goede band mee op!
Balen dat ze het niet meer zo op kinderen heeft, die kom je toch wel regelmatig tegen!
IkbenMarije schreef:Winden jullie tinkers zich soms ook zo op als ze tijdens buitenrit/wandelen een ander paard in de wei tegenkomen.
IkbenMarije schreef:@ Sita; Idd.. voegangers en fietsers.. Dat vind Hendrik ookal zo vreemd in de verte
Wat ook zo raar is, is wanneer ik op hem rijd en er komt bijvoorbeeld een traktor aan met alle poespas eromheen (lees: rammelende dingen etc) is daar níks mis mee. Maar o wee als er een auto met aanhanger langs komt met daarin rammelende dingen, dan is hij weg.
Sita_ schreef:IkbenMarije schreef:@ Sita; Idd.. voegangers en fietsers.. Dat vind Hendrik ookal zo vreemd in de verte
Wat ook zo raar is, is wanneer ik op hem rijd en er komt bijvoorbeeld een traktor aan met alle poespas eromheen (lees: rammelende dingen etc) is daar níks mis mee. Maar o wee als er een auto met aanhanger langs komt met daarin rammelende dingen, dan is hij weg.
Amy is zó verkeersmak..
Van de zomer naast een Combine gereden op het land.. Geeft ze allemaal niks om..
Ik mocht op dat land rijden, ze hadden al een stuk gedorst en mocht er gewoon bij.. Dorser, trekker er naast een daarachter een pakjes pers en een trekker met kar die alles oplaadde.. En ik reed daar tussen.. Lekker relaxed..
Sita_ schreef:Inderdaad vreemd.. Maar ach wees blij dat het zo is en niet dat ie bij iedere klapscheet wegspurt..
Mijn vriendin haar paard is overal bang voor.. Dat is echt niet prettig rijden.. Bij iedere trekker oid moeten we ver in de berm gaan stilstaan.. Amy vind daar geen hol aan en dan word ze juist opgefokt. Ze snapt niet waarom we niet gewoon doorlopen..