Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
), hij stond buiten de ring ook echt te genieten en hij vond Agnes idd erg lief.borrie01 schreef:de foto's staan online op mn website.
KootMiraDrum schreef:Mazzel-meid schreef:Guiness staat op KMD haar website, maar die foto's kun je helaas niet linken..
maar wou 'm hier eventjes laten zien, vandaar
ik heb genoeg gemist zie ik alweer
rommulus schreef:ik heb genoeg gemist zie ik alweer
![]()
een hoop mooie dieren en spectakel zie ik alweer
maar eh ik zou me dood schamen met zo'n dier op een hk,ik kon niet vinden waarom hij er zo uit zag
http://pic20.picturetrail.com/VOL1368/6 ... 394548.jpg
oid
Dan zie je wel verschil.
heel gezellig zoveel logees maar gottegot, wel vermoeiend) en we moesten 's middags nog helpen met een verhuizing..
Mazzel-meid schreef:rommulus schreef:ik heb genoeg gemist zie ik alweer
![]()
een hoop mooie dieren en spectakel zie ik alweer
maar eh ik zou me dood schamen met zo'n dier op een hk,ik kon niet vinden waarom hij er zo uit zag
http://pic20.picturetrail.com/VOL1368/6 ... 394548.jpg
haha das Guiness, geen idee waarom hij zo vies is..
Maar ik weet wel dat die mensen helemaal vanuit 't topje van Groningen moeten komen, dus misschien had die zich 's nachts weer hartstikke vies gemaakt en was er geen tijd meer om te wassenoid

borrie01 schreef:@Lordj. ik zie dat je in wormerveer woont je hebt dus ook een flink einde gereden gister.
ff offtopic: ik heb ff in je profiel gekeken. die stal komt me bekend voor. sta je toevallig bij een paard dat orianthe heet op stal.
leuk!
ga nu m'n mail lezen
vuurtoren schreef:het ics heeft wel erdoor heen gekeken en het is een erg leuke hengst ach en ook varkentjes zijn erg leuk succes met hem
gr. annita
Corrinne schreef:Guiness is die week 3x gewassen ook met biotex waar die wit van zou worden (niet echt) vrijdagochtend is hij ook nog gewassen voordat wij richting brabant zijn gereden want aangezien wij in de kop van groningen wonen was dat voor ons niet te doen op zaterdag op en neer te rijden. Het enigste wat we nog hadden kunnen doen is hem op de manege na die 4.5 uur durende rit nog te wassen maar toen was ik wel zo gaar dat dat er niet meer van gekomen is ...
En meneer vond het blijkbaar nog leuk om snachts zich nog smeriger te maken maar goed wij noemen hem ook niet voor niks ons varkentje ...