Ja Keeva, wi lzelf ook zo graag!!! Vanavond!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
yarka schreef:Ja Keeva, wi lzelf ook zo graag!!! Vanavond!![]()
![]()
![]()

moeilijke beslissing maar hoe je het zegt klinkt het wel of het het beste is, sterkte hoor
tuurlijk begrijpen we dat allemaal
ik dacht owkee ik weet van niks haha
jahaha

Ik zie ook andere leuke topics maar die zakken te snel naar benee bij me.. Maar toch bedankt voor jullie reacties 
Die staat denk ik 10-20 minuten van dat dorp af.
waar ik heel trots op ben.....1 deel ik met mn ouders en zusje ( luna).......en 1 komt er bij jean vandaanEllyG schreef:hallo allemaal !!
ik zal me even voorstellen,
ik ben Ellen ik kom uit vijfhuizen......bij haarlem
EN IK HEB OOK 2 TINKERSwaar ik heel trots op ben.....1 deel ik met mn ouders en zusje ( luna).......en 1 komt er bij jean vandaan
ze heet dunla en ze 3,5 jaar ik kocht haar als veulen van 4 maanden en ze is nooit meer van mijn zijde geweken.....ze is op dit moment als het goed is drachtig van raven....
Jellie schreef:Als iemand een x naar Oud-Alblas gaat voor dat voer, effe laten weten. Kan je bij Flan komen kiekenDie staat denk ik 10-20 minuten van dat dorp af.
) gaan we dat gezelli combineren, okee ? Wil Flan ook héél graag een keer live zien, en Lemmy natuurlijk !
) Groot gelijk dat je lekker naar buiten gaat. Ik over een half uurtje
Keevagirl schreef:Jellie schreef:Als iemand een x naar Oud-Alblas gaat voor dat voer, effe laten weten. Kan je bij Flan komen kiekenDie staat denk ik 10-20 minuten van dat dorp af.
Ja, check !!! We hebben nu op de keuring Yarka 13 (!) zakken tinkerbrok armer gemaakt, maar de volgende keer dat we nodig hebben (januari 2009 ofzo) gaan we dat gezelli combineren, okee ? Wil Flan ook héél graag een keer live zien, en Lemmy natuurlijk !
Foto's komen vanavond, moet nog even uploaden en het is véél te mooi weer om binnen te zitten
irish_lady schreef:Ze zijn maar een half jaar houdbaar he! En ik weet uit ervaring dat ze snel rotten!
. Toch bedankt voor de tip hoor ! 
coydog schreef:Volgens mij heb ik Chubby nog niet langs zien komen vandaag...........
Prettig weekend allemaal!!!!!
Jullie hebben wel weer lekker gereden. Gelukkig dat Jan op z'n pootjes terecht kwam
Jullie stralen idd helemaal... Maarrehm, nog ff wijsneus spelen: je gaat nu niet jouw/ jullie geluk van hem af laten hangen hoor! Ook als jij alleen bent, ben je super!
Wat wil jij van poppetje 101 roos?
Citaat:IL, i'm just here to chat with other people who share my passion........tinkers........and i don't care about what you say anymore.......you told things-> which you promised not to tell.
Citaat:Klopt die had de hele dag een of andere bespreking op een ander filiaal waar ze of dus in bespreking zat en anders op een computer zat te werken waar iedereen op haar beeldscherm mee kon kijken.
Ze zal zich vast vanavond nog wel melden
Citaat:Dus Bart is toch niet afgezet, maar heeft zelf besloten het rustiger aan te doen? Ik snap niet dat mensen zich zo op kunnen winden over anderen die vrijwillig hun uiterste best doen...