[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

yarka

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 13:07

Ik weet het niet spetter, weet wel dat ik het jammer vindt.

Ja Keeva, wi lzelf ook zo graag!!! Vanavond!

Keeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 13:17

yarka schreef:
Ja Keeva, wi lzelf ook zo graag!!! Vanavond!

Je houdt ons gewoon nog even lekker in spanning hé ! Kun je niet vast een tipje van de sluier oplichten ?

Enne, je schreef een stukje terug dat de Tinkerbrok ook in Brabant te koop kwam, waar is dat ?

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 13:26

wenk, ja het is wat allemaal zo, hoop dat het beter gaat met wat rust
en dat een andere docter anders nieuws heeft misschien

tantemiesje, fijn dat het met je moeder toch 'meevalt'
wel onder controle dus, maar ok das alleen fijn dan..
mooie buikfoto's

draaakje, misschien ging het rijden met dit hoofdstel wel beter omdat je zonder zadel reed, hihi of doe je dat ook wel vaker

spetter, het schiet best op geloof ik met die verbouwing

chubby, fijn dat chub verder schoon lijkt te zijn van mok
heb char helaas niet kunnen kijken gister, helaas...

peeky moeilijke beslissing maar hoe je het zegt klinkt het wel of het het beste is, sterkte hoor

yarka, gefeli met je nieuwe aanwinst

mazzelmeid, fijn dat het met darlah en kaylen samen beter gaat

mamauba, gewoon bellen, hij weet dat het nr van die kennis van me komt geloof ik, myra heet ze
snel bellen hoor, ben bang dat het anders te laat is

jellie, spannend lesje zo te horen met vliegles voor jan hihi
wel jammer als je hier minder bent hoor

jean/irish, gelukkig is t nu weer ok...
vind terry een leuke vent om te zien

CF, sterkte met je oma tuurlijk begrijpen we dat allemaal
doe maar lekker rustig aan ff

zo nu wil ik zo echt ff liggen dus begin nu aan mn eigen verslagje
heb een heerlijk cadeau van figor gehad
was samen met een vriend naar figje toe, ben een paar dagen intensief bezig met de 7 games van parelli, had ze net allemaal gedaan, ik klik figor los, en meneer gaat zo liggen, kon er heerlijk bij gaan liggen in het zonnetje en heb zelfs op hem gezeten, ben helemaal weeknie, geen woord voor haha
geweldig, echt heerlijk van genoten, later ging hij nog een keer lekker liggen

met poppetje 101 was leuk, toen ie ff weg was zei een vriend van hem tegen me ja het is wel serieus tussen jullie he ik dacht owkee ik weet van niks haha
toen had ie ook nog gezegd dat ie nog nooit zo verliefd was geweest en later had ie ook gezegd dat ie op zoek ging naar een baan weer want dan kon ie straks lekker met zn vriendin op stap hahaha
wat moet ik hier van denke

en dus vanaaf NK cutten
lekker cutten kijken jahaha

yarka

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 13:38

Lekker zeg, heerlijk bezig zijn met je paardje Roos, genieten toch. Zo vergeet je alles om je heen even. Veel plezier vanavond.

Keeva: in Oud-Alblas. Ongeveer vanaf de eerste week van oktober.
Blijf naar meer verkooppunten zoeken.

Oh ja...zwart bont, weinig wit, al veeeel behang....jullie zien het vanavond!

crazy_funky

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 13:40

dank jullie allemaal voor jullie mede-leven!
doet me goed
werd net gebeld door mijn tante die in het ziekenhuis is, dat het wel weer de goede kant op gaat, ze eet weer wat en heeft ook nog wat gedronken..
dus er is nog hoop!

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 13:49

Ha bedankt allemaal voor jullie leuke reacties, het was echt leuk en gezellig en hij is erg vriendelijk en relext, de meiden hebben ook vreselijke lol gehad. De wolk waar we allebei opzaten is alleen maar groter geworden

Jellie, soms kan ik ook niet reageren omdat het te snel gaat, maar dat geeft toch niet?

Knollehollen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 14:04

Jellie - kost veel tijd he om op iedereen te reageren, hoeft helemaal niet hoor, af en toe regaeer ik op iemand, zoals op jou nu, en lees zeker niet alles, maar lees globaal, ondanks dat ik de hele dag de tijd heb om te lezen kan ik het nog haast niet bijhouden, dussu petje af voor degenen die dat wil kunnen of willen.

Jeannette - ik zie een grote vreugde op je gezicht, hoop echt voor je dat het blijft voortduren je geluk. Lijkt me een zeer sympatiek en prettig persoon die nieuwe vlam van je. Probeer hem maar te houden. Mijn advies : Geven en nemen is heel belangrijk in een vriendschap. Soms een stapje terug is beter dan op je plaats blijven staan en soms moet je ook weleens een stapje vooruit durven te maken in plaats van stil te blijven staan.

Verders iedereen een knuffel die het nodig heeft.

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 14:19

Het was ook niet mijn bedoeling om hier nooit meer te komen of te posten ofzo hoor
maar ik zit gewoon veel te veel op dit praatje en maak ook te veel reacties. Voor mensen die maar 1x per dag komen is t zo slecht bij te benen. En soms vind ik t ook jammer dat ik nauwelijks reactie krijg als ik eens iets over mezelf vertel. Ik kom gewoon hier lezen en wat posten maar wat minder extreem Ik zie ook andere leuke topics maar die zakken te snel naar benee bij me.. Maar toch bedankt voor jullie reacties

Keeva, ik ben benieuwd naar de foto's!

Roos, genoten van Figje! En goede date dus!

Als iemand een x naar Oud-Alblas gaat voor dat voer, effe laten weten. Kan je bij Flan komen kieken Die staat denk ik 10-20 minuten van dat dorp af.

Crazy, gelukkig gaat t wat beter met je oma.

EllyG

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 14:37

hallo allemaal !!

ik zal me even voorstellen,

ik ben Ellen ik kom uit vijfhuizen......bij haarlem
EN IK HEB OOK 2 TINKERS waar ik heel trots op ben.....1 deel ik met mn ouders en zusje ( luna).......en 1 komt er bij jean vandaan
ze heet dunla en ze 3,5 jaar ik kocht haar als veulen van 4 maanden en ze is nooit meer van mijn zijde geweken.....ze is op dit moment als het goed is drachtig van raven....

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-05 14:44

EllyG schreef:
hallo allemaal !!

ik zal me even voorstellen,

ik ben Ellen ik kom uit vijfhuizen......bij haarlem
EN IK HEB OOK 2 TINKERS waar ik heel trots op ben.....1 deel ik met mn ouders en zusje ( luna).......en 1 komt er bij jean vandaan
ze heet dunla en ze 3,5 jaar ik kocht haar als veulen van 4 maanden en ze is nooit meer van mijn zijde geweken.....ze is op dit moment als het goed is drachtig van raven....

ow god nee! Not you again! Why didn't you call?

Keeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 14:51

Jellie schreef:
Als iemand een x naar Oud-Alblas gaat voor dat voer, effe laten weten. Kan je bij Flan komen kieken Die staat denk ik 10-20 minuten van dat dorp af.

Ja, check !!! We hebben nu op de keuring Yarka 13 (!) zakken tinkerbrok armer gemaakt, maar de volgende keer dat we nodig hebben (januari 2009 ofzo ) gaan we dat gezelli combineren, okee ? Wil Flan ook héél graag een keer live zien, en Lemmy natuurlijk !

Foto's komen vanavond, moet nog even uploaden en het is véél te mooi weer om binnen te zitten

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 14:54

Ja dat is leuk Keeva!!!! (Hoopt dat ze flink doorvreten daaro ) Groot gelijk dat je lekker naar buiten gaat. Ik over een half uurtje

EllyG

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 14:55

IL, i'm just here to chat with other people who share my passion........tinkers........and i don't care about what you say anymore.......you told things-> which you promised not to tell.
Laatst bijgewerkt door EllyG op 23-09-05 15:01, in het totaal 1 keer bewerkt

EllyG

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 14:59

ik moet by the way nog heel veel leren...dus als iemend tips heeft over hoe ik in godsnaam foto's van mn tinkerkind kan plaatsen...heeeeeeel graag haha

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-05 15:14

Keevagirl schreef:
Jellie schreef:

Ja, check !!! We hebben nu op de keuring Yarka 13 (!) zakken tinkerbrok armer gemaakt, maar de volgende keer dat we nodig hebben (januari 2009 ofzo ) gaan we dat gezelli combineren, okee ? Wil Flan ook héél graag een keer live zien, en Lemmy natuurlijk !

Foto's komen vanavond, moet nog even uploaden en het is véél te mooi weer om binnen te zitten

Ze zijn maar een half jaar houdbaar he! En ik weet uit ervaring dat ze snel rotten!

coydog

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 15:15

Kom even melden dat na de keuring de Tinkerbrok van Yarka ook bij mij te halen is.

Jean, Leuke vent hoor!!

Roos je hebt een lekker paardje.

Jellie, ik vind je verhalen altijd leuk om te lezen hoor, van mij mag je ze blijven schrijven.
Ookal reageer ik niet wil het nog niet zeggen dat ik ze niet bij lees.

CF, sterkte.

Amanda uitgebroken, zal wel heel schuldig hebben gekeken.
Hoop dat ze er geen last van heeft, voorlopig weer op dieet?

Yarka gefeliciteerd met je nieuwe merrie, ben erg benieuwd naar de foto's.
Paps is wel erg mooi.

Keeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 15:19

irish_lady schreef:
Ze zijn maar een half jaar houdbaar he! En ik weet uit ervaring dat ze snel rotten!

Weet ik I-L, ze waren ook niet alle 13 voor mij, en bovendien heb ik hier momenteel 3 van die vreters rondlopen . Toch bedankt voor de tip hoor !

Janine_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 15:19

whaa it looks like an international topic overhere.

Hee iedereen goed weekend gewenst ik ga mijn pc-tje uitdoen en ben pas maandag weer van de partij.

coydog

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 15:21

Volgens mij heb ik Chubby nog niet langs zien komen vandaag...........

Prettig weekend allemaal!!!!!

yarka

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 15:28

Wanneer ik www.tinkerbrok online heb zal ik het hier melden, dan kan iedereen daarop zien waar de TinkerBrok te halen is.

Heb Chubby ook nog niet gelezen vandaag...?

De meeste brokken zijn maar een half jaar houdbaar.

EllyG, welkom! Ben benieuwd naar je tinker.

Prettig weekend alvast iedereen!

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 15:30

coydog schreef:
Volgens mij heb ik Chubby nog niet langs zien komen vandaag...........

Prettig weekend allemaal!!!!!

Klopt die had de hele dag een of andere bespreking op een ander filiaal waar ze of dus in bespreking zat en anders op een computer zat te werken waar iedereen op haar beeldscherm mee kon kijken.
Ze zal zich vast vanavond nog wel melden

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 15:55

superroos: daar had ik eigenlijk nog niet aan gedacht.
zo heel vaak rij ik inderdaad niet zonder zadel.
ik zal er toch eens op gaan letten

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 16:21

Hallo allemaal,

hier was ik weer! Vandaag lange vergaderdag gehad, maar wel een leuke dag! Nu ff op jullie reageren, patatjes worden voor me gebakken

Peeky, sterkte met je beslissing!
Edit: zie dat je misschien een andere oplossing hebt. Hoop dat dat door kan gaan...! Nog een keer

Silas, waarom wil je graag beenbeschermers om doen? Is dat nodig?! Ik ben er zeker geen voorstander van. Wie verplicht die beenbeschermers dan? Elke Tink hier die onder het zadel is, is eens beleerd... Ben benieuwd hoeveel beenbescherming droegen toen?
Je moet het natuurlijk zelf weten, maar vind je redenatie zo gek

Yarka: wat goed. Ben benieuwd naar foto's! Komt ze uit Limboland? Dublin is moooooi! Edit: lees dat ze idd van John komt.

MM... Heb het jammer genoeg veel te druk gehad om je barefoot even te komen testen

En Desillies.... Klaar?

Jellie, het was gewoon te gezellig in de kantine om nog te rijden gisteren. Vanaaf een nieuwe poging Jullie hebben wel weer lekker gereden. Gelukkig dat Jan op z'n pootjes terecht kwam

Hahaha Maya, een echte Tinkeraktie van je haflinger

Fijn dat het nu weer beter gaat I-L. Zegt ook wat over jullie vriendschap dat het nu uitgesproken is!

Leuke vent Jean!! Jullie stralen idd helemaal... Maarrehm, nog ff wijsneus spelen: je gaat nu niet jouw/ jullie geluk van hem af laten hangen hoor! Ook als jij alleen bent, ben je super!

Crazy_Funky... Da's geen leuk nieuws... Sterkte!

Dus Bart is toch niet afgezet, maar heeft zelf besloten het rustiger aan te doen? Ik snap niet dat mensen zich zo op kunnen winden over anderen die vrijwillig hun uiterste best doen...

Jacky2... Ik meld me niet graag ziek. de vorige keer ben ik dus ook naar huis gestuurd door mijn baas. Ook in die periode met relatie beeindigen en verhuizen en de hele bende heb ik altijd netjes gewerkt. dat werd zeker geapprecieerd geloof ik...

Jellie, we kunnen je hier niet missen hoor! Je kunt ook wat korter reageren? Je bent altijd zo'n kei in het vertellen van je lesverhalen enzo!

Roos, wat heerlijk dat je met Fig kon gaan liggen! Ik zie Chub noit liggen, ze rolt ook nooit als ik erbij ben. Dat is toch wel een beetje m'n droom hoor Wat wil jij van poppetje 101 roos?

Welkom EllyG!

Keeva... 13 zakken!!

Citaat:
IL, i'm just here to chat with other people who share my passion........tinkers........and i don't care about what you say anymore.......you told things-> which you promised not to tell.

Citaat:
Klopt die had de hele dag een of andere bespreking op een ander filiaal waar ze of dus in bespreking zat en anders op een computer zat te werken waar iedereen op haar beeldscherm mee kon kijken.
Ze zal zich vast vanavond nog wel melden

Flettie heeft goed opgelet!

En nu is de patat klaar!
En broertje was fanatiek, heeft voor vanaaf een cake gebakken die echt bijzonder lekker ruukt!

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 16:35

Zooo heb even heerlijk een ritje alleen op Spetter gemaakt. Had ik even nodig.
Jellie ik lees je verhalen trouw hoor! Dus gewoon doortypen!

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 16:45

Citaat:
Dus Bart is toch niet afgezet, maar heeft zelf besloten het rustiger aan te doen? Ik snap niet dat mensen zich zo op kunnen winden over anderen die vrijwillig hun uiterste best doen...

Chubby je loopt weer achter. Door een foutje in de software was Bart per ongeluk niet meer rood in naam. Iemand is dat opgevallen, waardoor de mods er een grap van hebben gemaakt. Is alleen een beetje uit de hand gelopen. Op forumzaken staat een erg vermakelijk topic.