Hoe doen jullie het altijd als de osteopaat of fysio is geweest? Ik moet hem een complete week rust geven niks doen ook niet longeren. Is dat normaal iemand bij mij op stal zei juist dat haar fysio weer had gezegd juist wat longeren want krijgen spierpijn etc.
Is geheel afhankelijk van de behandeling. Osteo is wel wat ingrijpender dan fysio meestal. Zac mag vaak na 3 dagen licht longeren en na een week rijden als ik niks aan hem zie. Maar hou gewoon t advies van de osteo aan, die weet wat ze gedaan heeft en hoeveel impact dat heeft, je stalgenoten niet.
Osteo bij ons meestal na een dag of 3 licht grondwerk aan de hand en na een week pas rijden. En dan ook rustig aan beginnen.
Auwie nessa, wat balen. Beterschap.
En ik zag een leuke oortjes foto. Wat goed dat je nu al weer aan het rijden bent. Moet je niet super wennen zo na eerste keren op een paard na de bevalling? Ik had dat namelijk wel. Heel mijn balans was weg. Net of ik ineens niet meer kon zitten hahaaa.
Storm doet het super. Volgende week (1april) komt Ton Duivenvoorden van Moravita weer bij ons les geven. Hoop dat ik deze keer gewoon kan rijden. De 1e keer liep ik er langs omdat ik niet wist wat storm zou doen, de 2e keer zat storm in z'n staak periode omdat hij ergens last van had, dus nu de 3e keer zou rijden wel heel fijn zijn hahaaa
Hoorde gisteren dat er droes is hier, heel dichtbij! Denk dat die stal nog geen km vanaf mijn stal is.
Pliennxx
Geplaatst: 25-03-16 09:21
Ik ben een nieuweling! En wil me graag en me verzorgtinkje voorstellen!
Dit is Fenna, Fenna is een merrie van 3,5 jaar oud! Op dit moment drachtig, rond 6 mei is ze uitgerekend! Op dit moment is ze drachtig van een haflinger!
Als het veulen een merrie is, neem ik het over, als het een hengstje is dan wilt de eigenaar het zelf houden, maar dan ga ik Fenna wel overnemen!
Fenna is een tinker van nu 1,55, en ze groeit nog, Ze is gewoon een grote goedzak, ze is net halfjaar onder het zadel en heeft nog geen stap verkeerd gezet, ook is madam al bomproof, traktors, vrachtwagens en ander groot geschut is geen enkel probleem, Fenna geniet als je met haar naar buiten gaat, zo erg dat je gewoon mee geniet! Genoeg over Fenna, hier wat foto's
Dott
Geplaatst: 25-03-16 09:24
Mandyy schreef:
Hoorde gisteren dat er droes is hier, heel dichtbij! Denk dat die stal nog geen km vanaf mijn stal is.
Oef, ben je klaar mee. Hopelijk slaat het niet over.
Gatver Mandy,hopen dat het daar blijft. Ik had nog nooit een paard met droes gezien tot we naar Storm gingen kijken. Jeetje wat zag hij eruit. En wat een verschrikkelijke plek onder zijn hoofd/kin. Die heeft het zwaar te pakken gehad blijkbaar. Maar toen toch verliefd geraakt whahaaa.
ja het zijn hele spannende tijden! Ik zit alleen nog te twijfelen, ik kan Fenna sowieso overnemen, Ik ga de komende 3 jaar weer naar school, en werk, en heb ik dan tijd en zin om een veulen op te voeden? En als het veulen dan 3 is in te rijden, maar dan zit ik ook weer in me examen jaar, daar zit ik even mee
Welkom Jolien Fenna is leuk! Anders wacht je toch af wat het veulen voor iemand is, blijft de komende maanden toch bij moeders? En dan zie je of je verliefd bent en of je haar over drie jaar graag nog hebt?
Pliennxx
Geplaatst: 25-03-16 12:43
Nimby schreef:
Welkom Jolien Fenna is leuk! Anders wacht je toch af wat het veulen voor iemand is, blijft de komende maanden toch bij moeders? En dan zie je of je verliefd bent en of je haar over drie jaar graag nog hebt?
hmm ja dat zal ik eens gaan doen! Komt vast allemaal goed!
Ik vroeg gisteren ofzo of die myler bitjes ook met korting zijn, heb ik gelijk een advertentie hieronder in beeld!
En over shoppen gesproken. De v&d's zijn nu weer open, om ze leeg te verkopen 'tegen bodemprijzen'. Nou ik ben even helemaal losgegaan Ik heb wel twee paar sokken gekocht en vier doosjes met pantysokken! (maar hee, wel esprit sokken hé)
Wat een mooi weer vanmiddag, heerlijk op stal, hebben jullie lekker buiten gereden?