Ik rijd dus waarschijnlijk met mijn afgetrapte trainingslaarzen, mijn wedstrijdlaarzen kan ik dus werkelijk nergens vinden, net zoals die kleding dus. Misschien toch in heeze achtergebleven perongeluk?
carolina1278
Geplaatst: 11-09-15 10:11
Leonoor schreef:
Ik rijd dus waarschijnlijk met mijn afgetrapte trainingslaarzen, mijn wedstrijdlaarzen kan ik dus werkelijk nergens vinden, net zoals die kleding dus. Misschien toch in heeze achtergebleven perongeluk?
Heerlijke dag gehad vandaag en topweertje. Leo, leuke spontane vriend heb je.
tinkie45
Geplaatst: 13-09-15 20:10
het was weer een super geslaagd weekend, met mooie combinaties, waaronder mijn toppers voor de 1ste x en wat ben ik trots op ze Vrijdag 2x 1ste en 2 winstpunten Zaterdag 2x 1ste en 2 winstpunten en voor het eerst gecrosst. Zondag super gereden, geen winstpunten, voor het eerst gesprongen met Rockstar. s middags Sylvia nog de Hindernisbaan gedaan met onze Kanjer. Heel erg bedankt voor het super weekend Michel, Lisette, Evy en al de Vrijwilligers
Poosje81
Geplaatst: 13-09-15 21:07
Tinkermuts schreef:
Heerlijke dag gehad vandaag en topweertje. Leo, leuke spontane vriend heb je.
De toyboy nee geweldige vent hoor! Al mistte hij Jorian wederom dus heb beloofd dat ie er volgende week bij is
Eleni (mn nichtje) deed voor het eerst mee en vond het hartstikke gezellig! Heeft zich super vermaakt. 189-190 punten op hun debuut (nog zonder startkaart die komt in oktober) en lol gehad met de hindernisbaan. Daarna Juultje nog even uitgeleend aan Leo junior die er ook zo de hindernisbaan mee rondt crosste.