zandhappen is idd niet leuk.zolang t maar niet in een plas gebeurt kost t mij geen appeltaart....
vandaag gereden en daarna gekeken bij de bijrijder.die heeft eros gereden.daarna nog een blokje gaan wandelen buiten.hij verschoot even van een fietser die die niet aan hoorde komen,maar dat was maar een paar pasjes.daarna was hij alleen maar braaf.hij had t vandaag wel warm,maar t is net een stoomtreintje,is ie op gang dan wil ie door!
Ik heb vandaag ook heeeeeerlijk gereden. Even de slof erbij gepakt om hem even door die overgangen te helpen, hij wil er nog wel eens te diep in komen, en bij het wijken er uit drukken. Dat ging echt super. Morgen weer gewoon. Ben benieuwd of het iets geholpen heeft.
Lag er ook bijna naast. Omdat hij schrok van een zandje
Ah jammer Ook geen fan van zandhappen helaas maar wat kun je er soms aan doen he. Maar appeltaart is wel heel erg lekker!
Vandaag een vriend rijles gegeven. Had nooit op een paard gezeten. Wat hebben ze toch aangemodderd met z'n tweetjes. Cheyenne op auto plioot maar wat rond gehobbeld door de wei, wat een lui wicht is het toch En maar stiekem proberen te grazen! Alles gepoetst thuis inclusief m'n kamer, m'n bokt artikel afgemaakt en zin in Horse event! Ook willen we naar de tinker dagen gaan hier in Limburg. Hopelijk is het een beetje leuk weer voor de deelnemers.
Claudia, gefeliciteerd hoor! Wat een fijn gevoel is dat he, goed rapport krijgen
Brave Eros, en zelf ook lekker gereden. De temperaturen schieten inderdaad ineens omhoog.
Wel braaf van Cheyenne
Ik heb ook zin in Horse event, wij zijn van plan zondag te gaan
Gister even vlug vlug onze nieuwe eettafel op gaan halen. We wisten al wel wat we wouden, dat scheelt. Ik had de oude eettafel op marktplaats gezet, en gister is iemand hem komen halen (en de salon tafel en tv meubel) Dus even snel de nieuwe in elkaar gezet. Hij is echt heel erg mooi Vanmiddag wordt de bank opgehaald en dan is het nog 4 weekjes wachten tot de nieuw er is. Ik heb een hoog matrass met sprei en van die hele grote kussens om lekker op te zitten.
Mira wat schrikken zeg! Heb je er nog pijn aan over gehouden nu de day after? Fijn dat je door bent naar 2e jaar zonder verdere vertraging, Claudia Draakje, leuk nieuwe meubeltjes!
Hier gister les gehad met roos van de instructrice van mn Dochter.. Weer lekker confronterend... maar viel allemaal wel erg mee.. Ik dacht dat ze rechts vast zat ze wilde niet buigen maar viel dus echt wel mee blijkbaar.. Nu hard oefenen vooral linksom want daarin zijn we een tikkeltje scheefjes... afgesloten met een sprongetje
Alle paarden terug goed aan het werk nu het mooi weer is
Nog bedankt iedereen Indigo is afgezet bij z'n nieuwe friesenvriendje Het klikte meteen tussen die twee, een grote opluchting voor mij. z'n nieuwe baasje is ook superblij met hem en vanaf nu zal hij door het leven gaan als Pablo.
Knappe Eros! En schrikken kan altijd gebeuren, hij doet het goed
Haha Andrea, zandkorreltjes zijn gevaarlijk hoor
Braaf paard heb je ook Sheryn! Veel plezier dit weekend!!
Fijn Maartje die nieuwe tafel! Fotoooo
Lekker aan de slag dus Nienke
Wat fijn Claudia! Dat hij maar een fijn leven tegemoet komt!
Ik heb weer lange dag stage gehad, maar morgen wee Feike rijden Kreeg net sms van een stalgenootje, ze heeft woensdag Feike nog gereden, of ik vanavond ook op stal kwam of dat zij mocht rijden want ze had wel tijd Volgens mij vind ze hem wel leuk hihi
jeetje dames, ik heb 12 pagina's gemist.. niet echt een lekkere start in een meeschrijf topic nu eindelijk even een moment om te kunnen reageren. Heb nog wel tussendoor even meegelezen.
Hoe voel je je nu Selda? nog spierpijn van de val?
gefelicteerd Claudia, hoeveel jaar moet je in totaal?
mooi paard heb je erbij nienke
Hier van de week even kort gereden. was er door drukte niet echt aan toe gekomen. Hebben jullie dat ook dat als je een tijdje niet rijd het ineens lijkt of je daarna opstapt en ineens is het kwartje gevallen. Sterre liep best fijn nageeflijk en ik heb altijd moeite met de galop. Sterre kan het wel maar ik ben niet zo soepeltjes dus zit haar wel eens tegen. ik heb t kwartje ook gevonden want kon ineens lekker galoperen. Met Tinkerbell buiten geweest en die genoot echt onwijs, ging zo fanatiek stappen. Dat vind ik mooi.
Nu aan het werk, even een momentje voor mezelf
hannah, hij is ook leuk, mooie foto's weer. hij lijkt wel al geschoren, of zit hij nog zo kort in de vacht?
ik merk t nu heel erg bij 1 van de bijrijders ja.die heeft echt momenteel de smaak te pakken en iedere keer zie je weer verbetering.ze heeft er zelf ook echt een goed gevoel bij.ze rijdt net een half jaar op hem,maar ik kan zeggen dat ze echt een team zijn(overigens die andere kan ook super met hem omgaan,maar die is niet zover. maar heb gezegd dat ze eerst alles op de rit moet krijgen(net nieuwe opleiding begonnen)en dan moet ze maar kijken wat voor tijd ze over heeft voor evt te gebruiken voor wedstrijden te kunnen doen.ze is nog jong en wil nog veel.
Lekker hoor, ik heb alweer twee bolletjes wol in de maak. Moet straks ook echt scheren om ze droog te krijgen na t rijden.
Ja ik denk dat even vakantie niet slecht is geweest voor haar. We gingen van het voorjaar echt als een speer en liepen nu ook even vast. Nu vol goede moed weer oppakken.
Lekker hoor als je bijrijders het zo goed doen. Ik heb geen verzorger en soms lijkt het me zo prettig als je een betrouwbaar iemand erbij hebt.