Helleuw! Ik ben de fotografe die meekomt met Andrea
MichelR
Geplaatst: 30-04-13 21:38
We kregen weer eens een mailtje van Hermien. Wilde hem jullie niet onthouden:
Hallo Michel en Evy,
Wij dachten vandaag al :”Waar is Carlos”.En jahoor ..om 5 uur belde hij of ik hem van het station Dieren af kon komen halen. Alex en ik ernaar toe.Hij was vanmorgen met de trein naar Amsterdam gegaan en had de koning en koningin uitbundig gezwaaid op de Dam. Ik zal een foto sturen hoe hij erzag.Misschien dat jullie hem nog vanavond op de tv zullen zien.
Whahahaha briljant Die zet je toch wel in het Smoelenboek he?
Ik was vanmiddag in een durp hier in de buurt - mee als men-groom, en daar was dus ook een aanspanning met een Tink. Mooooi dier en hij liep geweldig in het parcours. Heb de eigenaresse nog aangesproken en gecomplimenteerd en gevraagd van welke afstamming haar dier was, maar dat was onbekend. "Helaas" menden ze alleen fanatiek met hem en qua rijden alleen hobbymatig, dus ik kon ze niet verleiden tot het Tinkerweekend
TurboTinker
Geplaatst: 30-04-13 21:41
Knapperd! Zwaaien willempie en max terug?
Michel. Hoeveel paarden zijn er zondag in de crossles?
In ieder geval bodyprotectors bij de hand thnx alvast.
Wat een leuke oranje foto,s, jammer dat het al geweest is anders hadden we een leuk thema voor de kur en pas de deux. Ik moet nog steeds wat verzinnen
Leuk Ilona
Ik heb er onwijs veel zin in
remco1999
Geplaatst: 03-05-13 14:23
starjo schreef:
Hoe kun je op de inschrijflijst dingen veranderen, weet iemand dat. want bejaardencross durf ik ook wel aan. lijkt me leuk
ja moet je doen Monique ik doe ook mee! op zaterdag de oudere onder elkaar haha..
renate85
Geplaatst: 04-05-13 10:29
Zou iemand zo lief willen zijn om mij het adres door te geven? Mocht het een beetje te doen zijn dan kom ik met tinker ff koekeloeren en anders kom ik gewoon even langs