Aslan blijft zoo gaaf he haha echt zon typisch koppie! Allemaal knappe tinkies! Nemon ging vndeweek wat minder was heel dampig, gelukkig is de da geweest en t gaat nu beter! zal vandeweek even een foto van m plaatsen
Caily
Geplaatst: 16-04-13 02:25
tinkerplein schreef:
oooooh,ik krijg veulenkriebels
Mag hoor, heeft Cailys kind straks een speelmaatje Zou zeggen, neem Kral ook mee naar Collin. Of een Bo x Yellow Fellow, hmmm...
Wat een prachtige foto's allemaal Trouwens nog gefeliciteerd met je veulentje Chantal
Sorry dat ik een tijdje niet heb gepost, ik was wel braaf aan het meelezen maar kon via mijn gsm niet uitgebreid posten. Mijn broertje had zijn plechtige communie en daarom hadden we het hier thuis zo druk. Helaas had ik buikgriep gekregen waardoor ik er zelf niet bij was op zijn feestje. Maar ik ben nu gelukkig weer zo goed als volledig genezen en kon vandaag weer naar school Gelukkig zijn de paardjes er nog om met door die laatste weken heen te slepen
vanmorgen heerlijk het bos in geweest met Ben Samen met quarter vriendje boxer Quarter boxer is nog maar een puppy en vind veel dingen nog eng in het bos. Gelukkig is Ben een dooie, dus die mag boxer bosmak maken
Bellabeerx
Geplaatst: 19-04-13 13:14
Met de harde wind van gister en de lente, had Panda het volledig in haar bol! Gelukkig kunnen we in de buurt lekker crossen als de grond hard genoeg is, dit was gister het geval