Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik heb ze dan ook liever weg te doen naar iemand die haar geschiedenis kent en waar ik haar af en toe mag komen opzoeken. Zelfs het denken over Jessica die niet meer in de wei staat doet me verdriet, maar ik moet eerlijk blijven over haar en ik denk dat er een betere thuis is voor haar met meer aandacht en meer kennis met paarden zoals zij dan ik nu ben. Ik heb al veel van haar geleerd, en omgekeerd zij ook van mij. Ze moet niet weg, ze mag weg naar een betere thuis.
Maar misschien is de keus die je nu maakt nog wel knapper, het getuigt in ieder geval respect naar jezelf en naar je paard! Ik hoop ook dat je een fijn huisje voor haar kunt vinden
Ik kan geen 2 paarden onderhouden, maar ik zou haar zeker een kans willen geven en met mij nog wel anderen denk ik, succes!
zou wel handig zijn als je wist dat je een paard gekocht hebt.terpentijn schreef:Nou ik ben ook benieuwd: waar ze dan heen gaat. Voor zover mij duidelijk geworden, niet naar mij.
Ik hoor via diverse bronnen dat IK haar gekocht zou hebben: heel bijzonder, ik zou graag willen weten of dit echt waar is uit andere bronnen hoor ik dat ze al verkocht IS (aan iemand anders) en of dat vanuit TS ook echt serieus is. Wij hebben elkaar aan de telefoon gehad. Er is immers nog niets zeker/betaald/op papier?
Wil eigenaresse van Jessica even heel snel contact met mij opnemen?