en positieve punten zie ik ondehrand niet echt meer..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hier moeten er ook kilo's af hoor. Frustrenende is dat ik ze in het dagelijks leven goed weg weet te werken. Plus dat ik lang ben (1.80m) en het niet zo heel erg opvalt. Maar er mag wel een kilootje of 5-10 af. Weet niet precies m'n gewicht, kijk puur naar hoe ik er naakt uit zie en in hoeverre m'n broeken nog passen
Een groep jonge dieren ergens op een landje knallen en er dan na een paar jaar weer afhalen is niet mijn ding. Doe mij maar een gemengde kudde. Wat oudere dieren, merries en ruinen en wat jong grut. Zo heeft Flynn altijd gestaan en dat is me prima bevallen. Oudere dieren voor de opvoeding en jong spul om mee te ravotten. Ook heeft hij vier jaar bij z'n mammie gestaan. Nou niet meer, hij mag wel 24/7 hooi eten en zij absoluut niet. Maar oh wee als hij van het erf af gaat, dan roept Jessie net zo lang tot hij weer terug is. Zo lief

Wil nou gaan yoga'en. Wordt je lening, fit en slanker van. En het werkt ook nog kalmerend ook, dat is ook niet verkeerd.
Opstijgen doet ook pijn nu, maar als ik eenmaal zit gaat het goed. Of ik merk het niet, dat kan ook 
Lijkt me prachtig om moeder en dochter in bezit te hebben
(en hij heeft een nieuw zadel!
)

Is wel te zien wie hun vader is
hoe groot is hij eigenlijk? Elmo is schoft 1.64 en kont 1.66 hij word dit jaar 4 jaar oud.
Maar ik ga nu heel gauw slapen want moet morgen nog wel werken dus om 5 uur weer mijn bedje uit en dan tot 4 uur school.
Hij is in ieder geval niet groter dan 1.65m.
Wordt voor ons allebei de eerste keer! 
. Dacht al, zo heeeeeee, die kan hoog springen