die denken...mafkees..weett je wel hoe vroeg het is vrouwtje? haha
ik wil rond kwart voor 9 op stal wegrijden...hubbie heeft de trailer voor de zoveelste keer weer van zijn geblokeerde wielen ontdaan dus kan morgen de lichte trailer meenemen....als het goed is...
Mijn wekker gaat half 6 en ik rijd 6 uur weg Nog even kittens doen, douche pakken etc. De rest ligt al in de auto
starjo
Geplaatst: 17-03-12 22:29
Hiervandaan is het 1 uur en 48 minuten. Maar As is hier om half 9 ongeveer, dus we zullen toch wel om 9 uur vertrekken , dan zijn we er rond 11 uur En het is zondag dus geen vrachtverkeer , kun je lekker door tuffen
ik weet dat je er niet bent dus dan bel ik je ook niet. Ik bel wel pas als alles achter de rug is en goed gaat.
silas
Geplaatst: 17-03-12 23:05
Het zou zo maar kunnen leo....
Succes iloon
Poosje81
Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-12 23:06
Das een deal, als het op 4 benen staat, darmpek eraf, drinkt, placenta eraf etc, helemaal goed
starjo
Geplaatst: 18-03-12 19:54
Zo we zijn weer thuis. Wij vonden het leuk en gezellig, vond wel dat er weinig tinkers waren die mee deden, maar hoorde dat er nog wel wat afmeldingen waren Was een hele onderneming met Samba , maar hij heeft het goed gedaan , zo voor het eerst op een vreemde, maar prachtige locatie. Hij heeft heerlijk een weitje gedeeld met zn knappe broer Silas Leuk om die twee eens samen te zien We hebben foto's maar die moet fraske maar plaatsen. als ze wil
Onze eerste proef ging wel fijn , maar een jury hokje was nog wel spannend, om hem heen gebeurde veel dingen die toch wel de moeite waard waren om ff je aandacht aan te geven . maar die proef hadden we mooi 189 punten.
De tweede proef kakte hij in en wilde niet galopperen, was echt moe van alle indrukken. Ik wilde na mn eerste poging van galop eigenlijk afgroeten,maar ik dacht, NEE we komen niet 2 uur rijden voor niets, dus gewoon door gegaan en geprobeerd de draf gedeeltes nog goed af te werken, deze proef hadden we 175 punten Maar wij zijn tevreden
TinkerTom
Geplaatst: 18-03-12 19:59
Ikke kom ook net binnen kakken thuis
Ja sorry ik ben natuurlijk ook wel erg eng in zo n jury hokje Samba heeft goed zijn best gedaan!
Complimenten voor de organisatie en de locatie! wat een mooie en zeer fijne locatie! goed bereikbaar en genoeg parkeer ruimte met de trailer, super mooie en fijne grote lichte binnenbak!
Ik vond het erg leuk en leerzaam om bij de jury in het hokje te zitten en te schrijven.
Verder heb ik zelf ook gereden in de L2, Tom was een beetje nukkig vanmorgen en had volgens mij niet echt heel veel zin om mee te gaan, maar hij was wel super braaf met rijden, heb ook zeker heerlijk gereden en hij was mooi licht op mijn hand. 191 en 197 en daarmee de laatste puntjes die ik nodig had om door te stromen naar het M1!!