Wat een mooie tinkers heb ik gezien,mooie veulens,mooie grote tinkies en brave tom met knulletje op zijn rug, . Kiara die nu 150 dagen drachtig is,ze kijkt heel charmant, : En nieuwste aanwinst Zorro van 7 mnd:
wat schattig zorro!!! en tom ik vind hem echt om te slijmen die manen (A) moet balou maar goed bij afkijken:P en die veulentjes!!! wil er ook eentje:P!!
Wou die kleine graag vlekken? of heeft ze ook echt vlekken gekregen?
TinkerTom
Geplaatst: 21-11-10 12:41
Mijn kleine meid voor het eerst op buitenrit! op Rose waarvoor het ook de allereerste buitenrit is!
tinkert_tje
Geplaatst: 21-11-10 14:01
heerlijke foto's komen er weer voorbij word wel weer eens tijd om die van ons erbij te zetten we hebben sinds 2 weken een eigen stuk grond met stal er moest eerst heel veel gebeuren om het op te knappen gisteren was het af en zijn onze twee dikbillen verhuist ze staan erbij of ze nooit ergens anders hebben gestaan ze hebben nu ook een inloopstal wat een luxe
Tinkertom hoezo de eerst en gelijk de laatste keer met Roos naar buiten??
Hier Tom met zijn grote vriendin aan het showen En tussendoor even relaxen
Akecheta
Geplaatst: 21-11-10 17:18
APallieter, wat een ontzettend leuk idee van die tand! Ziet er echt mooi uit! Tinkert_tje, mooi stukje land heb je daar. En een fijne ruime stal! Verder heerlijk (s)tinkies gezien!