Keihard en dan snel dingen doen

Of net zoiets als huntchase Michel, groepjes van 2 maken, en dan naast elkaar zelfde parcour en dan zweepje overgeven

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MelanieB schreef:www.tinkerdagleusden.nl schreef:misschien dat we ook een nieuw onderdeel erbij nemen (bv mennen of misschien wel een onderdeel van western)
Jaaa, western! Dan ben ik ook van de partij iig
WenK schreef:Heb geen verstand van western, maar met iets laagdrempeligs wil ik dan ook wel mee doen hoor!
Top Michel, dat de uitslagen op de site staan...
TinkerTom schreef:WenK schreef:Heb geen verstand van western, maar met iets laagdrempeligs wil ik dan ook wel mee doen hoor!
Een trail parcousje is eigenlijk gewoon behendigheid, over balkjes, tussen balkjes door en weer achterui terug, een hek door zonder hemlos te laten, over ene bruggetje, zeiltje op de grond, pionnetjes slalommen dat soort dingen en is eigenlijk voor iedereen wel te doen.
TinkerTom schreef:WenK schreef:Heb geen verstand van western, maar met iets laagdrempeligs wil ik dan ook wel mee doen hoor!
Een trail parcousje is eigenlijk gewoon behendigheid, over balkjes, tussen balkjes door en weer achterui terug, een hek door zonder hemlos te laten, over ene bruggetje, zeiltje op de grond, pionnetjes slalommen dat soort dingen en is eigenlijk voor iedereen wel te doen.
Toushie schreef:behalve dat je wel moet oefenen op een hek opendoen je paard goed achterwaarts moet kunnen niet beetje schrikachtig moet zijn.
Zitten toch best veel 'enge' dingen in zeg maar.