Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
SuperRoos schreef:Ow dat is Fiek ook... Toch lijkt het of Fiek veel zwaarder was in mijn ogen maar dat valt dus wel mee..
Fiek heeft 630 gewogen en zit nu op 540 ongeveer..
SuperRoos schreef:Dat is waar, Niek is qua botten veel breder gebouwd dan Fiek, Fiek is eigenlijk maar een heel ielig fjordje stiekem..
Ben benieuwd zondag, hopelijk hebben we allebei baat bij de glyco balance!
SuperRoos schreef:De foto's op deze pagina zijn helaas foto's van hoe ze ooit waren.. En hoe ze OOIT weer moeten worden..
Rodi schreef:Ben er ook weer even met een vraagje
We hebben een discussie met een ruitersportzaak die bij onze IR merrie een zadel heeft aangemeten. Volgens haar veranderd de rug bij paarden met IR en ligt daarom ons zadel niet meer goed. Wat is jullie mening hierover?
jolin schreef:karuna schreef:Connor was te dun maar nu zijn lever weer helemaal optimaal werkt heb ik vor het eerst in 8 jaar een (te) dikke tinker. We konden er ook induwen wat we wilden maar aankomen was er niet bij.
Wat heb jij eraan gedaan?
roosa schreef:Rodi schreef:Ben er ook weer even met een vraagje
We hebben een discussie met een ruitersportzaak die bij onze IR merrie een zadel heeft aangemeten. Volgens haar veranderd de rug bij paarden met IR en ligt daarom ons zadel niet meer goed. Wat is jullie mening hierover?
Ben het met de ruitersportzaak eens.
Bij afvallen verlies je immers massa en spekkies,dus kan het zadel te veel ruimte krijgen.
Bij aan komen van vet en op hoppingen kan het zadel weer minder ruimte hebben,en daardoor gaan knellen.
het is in mijn ogen dus de weegschaal die de pasvorm van je zadel om zeep kan helpen.
Teminste dat is mijn mening hoor.![]()
Knappe fiek in zijn jonge jaren.
Lekker ventje hoor.