Gisteren ben ik rond half 9 eerst langs mn paardjes gegaan en toen door naar Delft gereden om aldaar de trailer aan te koppelen en 3 mensen in te laden en om vervolgens in de bijrijdersstoel plaats te nemen
Toen een lange rit naar de Noordoostpolder om Serada op te halen.
Tussen de eigenaars en verzorgers is het misgelopen en dan is het uiteraard verstandiger om ieder een eigen weg in te slaan.
Ik heb mijn steentje bijgedragen omdat mijn auto op gas rijd en dat scheelt aanzienlijk in de kosten met de 800km (!!!!) die gisteren is verreden.
edit: ik plaats dit nu maar ivm het een beetje rustig te brengen, zodat er in het vervolg op een fatsoenlijke manier foto's geplaatst kunnen worden waar Serada ook op zal staan. Iedereen kan zich inbeelden dat dit wat gevolgen heeft voor de sfeer in het tinkerclubje op bokt. Ik hoop dat een ieder hier maar gewoon het zijne/hare van denkt en het met rust laat. De vuile was buiten hangen is net zo onnodig als oude koeien uit de sloot halen, dus ik laat het hierbij vwb het achterliggende verhaal.
Iemand de mond snoeren lijkt mij te ver gaan, een normaal fatsoenlijk denkend mens denkt eerst na eer die wat in de groep gooit.
En negeren van elkaar is soms gewoonweg het verstandigste.
Deel 2, de foto's van Serada's kennismaking met haar nieuwe kudde komen zo.
Laatst bijgewerkt door snowdon op 17-11-08 20:34, in het totaal 1 keer bewerkt