Ik heb vannacht gedroomd.. Dat het goed zat, dat ze dus drachtig was.. Alleen twas niet de DA die kwam, maar Resy van t KI station.. Zij zei dat ze drachtig was.. En ik moest toen heel erg huilen omdat ik zo blij was..
Maar ze kwam niet eens scannen, ze tilde de staart op en zei ja, ze is drachtig.. Dom he.. Hoop zo dat t raak is.. Voor mijn gevoel wel, ik zie zoveel veranderingen ineens aan haar.. Haar gedrag, doen en laten.. Alles is anders na die 3e juni..
ja het rijden gaat super. Zaterdag ga ik waarschijnlijk voor het eerst galloperen. Hij is zo braaf, alleen mag soms nog wel iets meer voorwaarts lopen.
marleen: ik ben ook piep klein, en ziggy is ook heel groot
Owowow Berdien, wanneer leer je het nu eens! P.s. een shetlandhoef moet je echt heel anders vastpakken dan ene grote hoef, dan voorkom je het over je duim heen raspen Ik snap overigens helemaal niets van je shettenverhaal verder Arm vrouwtje! Helemaal van het padje af...
Leuk koppie dat veulentje hoor, morgen Prada jarig dus?
Nee dat niet, 2 veulens wel. Die hebben halfzussen moeders. Tuigertjes zijn dat. En de rest niet, is van Ferro, Dubbel O Seven en die hengsten. Weet ik zo allemaal niet Maar als ze klein zijn lijken ze gewoon op elkaar vind ik