Maya schreef:Wacht maar Arjan, over 2-3 jaar word jij helemaal gek van LeonDan praten we verder
Ik zie hem ook wel voor een enorme twijfelkont mbt hengstenkeuze aan
Zo erg is het al lang hahaha
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maya schreef:Wacht maar Arjan, over 2-3 jaar word jij helemaal gek van LeonDan praten we verder
Is het veulen om te houden of om te verkopen?Sita_ schreef:Als ik een Tinker neem dan heb ik toch gewoon kans dat ze opgenomen kan worden in het stamboek als ze de Tinkerkenmerken heeft.

Sita_ schreef:Hoe noem je dan al die Fries x Tinkers die wel geprimeerd worden..

Ik vind het gewoon absoluut niet kunnen, en hoewel je een hele dierbare vriendin van me bent. Ik vind het gewoon niet netjes dat je dat zou proberen, zo'n kruising in een stamboek laten opnemen. En sowieso, omdat Amy ICS is, neem ik aan dat je bij dat stamboek blijft. Moet je wel een hele zware hengst nemen met heel veel sok om een veulen te krijgen, dat uit Shania (die ook best lucht en groot is) een zwaar veulen met veel sok te krijgen.
Wat jij en Hotze vinden, daar moet je naar luisteren en voelen
Want die meningen doen er toe, niet mijn mening. Maar als jij een vraag stelt, dan weet je dat je van mij daar ook een eerlijk antwoord op krijgt, ook al past dat niet altijd in je straatje... 
BlazingBoots schreef:Hey Janet...
Ik hoorde net van Marije dat eind maar de Rit met de klas gepland staat in Havelte....
snowdon schreef:Maya, waarom noem je specifiek Braveheart? Er zijn talloze tinker x haflingerkruisingen?
De haflinger die jij bedoelt is Mandy en die heeft twee nakomelingen van Braveheart. Pleasure en Pride. Dé Pride van Haarbal hier op Bokt. Die dus 'tinker' genoemd wordt
Voor zover ik weet géén tinkerstamboekpapieren erbij.
En ik vroeg me af, of die wel stamboekpapieren hadden of niet. Nee dus
En ik weet dat jij die ook ken, dus kon ik het aan jou vragen

Dus al had iemand het geprobeerd, geen schijn van kans