Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Mag een tattoo ! Voor me slagen!~

Oh, Leon, voel met hetzelfde! Was om vijf uur thuis, heb mezelf gedwongen de paddock en wei uit te mesten en alles te voeren, eten te koken en even het zand van de hond op te zuigen, maar nu ben ik het papzat! Soms wilde ik weleens dat ik niet hoefde te werken, maar waarschijnlijk was ik dat ook wel gauw zat!

Volgend jaar : 
Wat voor tattoo neem je?snowdon schreef:ow trouwens, ik erger me vandag aan veel haha, maar hebben jullie het stukje over Tinkers gelezen op de Wiki? Ik vraag me af wie het heeft geschreven en wie het kan bewerken
) En als je op Geschiedenis klikt kan je ook zien wie het bewerkt heeft...
Heb idd al horen waaien dat er meer fouten in staan... Maar anders zet je even een leuke opzet op? Dump die op WZ, of je stuurt mij een pb, dan vraag ik of ik mag toevoegen

Dan kunnen ze aangepast worden. De BoktWiki is een groeiend project.
Sta overal voor open hoor. T is een vrij jonge / onbekende hengst in t fokwereldje. Heb juist van andere mensen gehoord die op de keuring helemaal lyrisch van 'm werden
Heb hem nog niet IRL gezien, kon de keuring/show niet meemaken helaas. Mijn belangrijkste 'tegen' tegen Collin is, is dat het zulk populair bloed is, en dat wil ik een beetje mijden
Reden ook dat Dewi niet weer naar Baggio gaat. Twee veulens zijn zat
Ik vind een verschillend / uitgebreid bloedbestand belangrijk. T is nog maar zo'n jong en klein stamboek. (NSvT dan he). 

Ofnie? Ik weet t niet..