Pellie schreef:hihi ja dat kun je wel stellen maar het is te filteren hoor
Gelukkig!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Pellie schreef:hihi ja dat kun je wel stellen maar het is te filteren hoor
jacky2 schreef:Goedenavond allemaal,
Gepest ben ik nooit,kon het eigenlijk altijd wel met iedereen vinden op school.
Toen ik thuis kwam van werk vond ik een leuke verrassing in de brievenbus, een keuringscertificaat van de keuring in houten.
Echt heel leuk,ik wist helemaal niet dat we zoiets nog zouden krijgen !
Mooi met het tinkerstamboekembleem erdoorheen,en dan macho zijn gegevens,echt gaaf.![]()
Een gedicht erbij dat ze spijt hadden dat t zo gelopen was. Heb haar gelijk bedankt. Voelde iig er fijn
Leuke kaart!Pellie schreef:sox, is niet erg hoor, hoe ouder hoe emo-er hè?
Is t niet van verdriet dan wel van blijdschap haha. 

Leuk dat die 2 kereltjes bij jullie thuis komen staan!

tot ik ging beuken
Fijn dat ze de oorzaak hebben. Bloedarmoede = lekker biefstuk eten

) gesmaakt heeft!
of
voor degene die ik vergeten ben…
was heerlijk, ik eet dan in mijn eentje zo'n 2-persoonsmaaltijd op hè, alleen de helft van de rijst houd ik over, kan ik mooi nasi van maken of zo.
Tandjes zien er toch nog goed uit, haha.

Het wordt dus weer eens tijd om of een kat een dag op zolder op te sluiten of een muizenval+kaas er neer te zetten
Soxje schreef:Dat hondje van die gehandicapte vrouw heeft ze zelf opgehangen
:
)
Oooh, waar is dat lekkere gespierde kontje van haar nou gebleven?
Hoezo de training wordt langzaamaan al afgebouwd?

, mooie buikfoto's Flettie! Weinig kontje over, komt wel weer een keer. Maya schreef:Mevrouw wás zelf geestelijk gehandicapt. Verder idd vreselijke situatie.

Citaat:De vragen en antwoorden aan en van Gammon.
Eerst vertel ik wie ik ben en of ik hem wat vragen mag stellen.
Dat vind hij prima,barst maar los zegt ie.
De manier waarop ik de antwoorden krijg laat zien dat hij wel een paard met humor is,hij brengt alles met zo'n grappig ondertoontje.
1. Waarom heb je zo'n hekel aan Lutske?
Ze hoort hier niet tussen.Met Ewald samen was als mannen onder elkaar,je kent het wel.
Zij probeert de aandacht van Ewald(en Michèle) te vangen en dat vind ik niks,drie is gewoon teveel.
Eigenlijk wil hij Ewald niet delen en jou ook niet.
Hij is behoorlijk bezitterig,dat weet hij zelf ook best,maar hij zegt dat ie daar ook niks aan kan doen.
Dit zegt ie echt op zo'n toontje als een oude brombeer.
2. Zou je het leuk vinden als er een paardje van z'n eigen soort bijkomt?
Het zit hem niet zozeer in het soort,hij is het liefst gewoon met Ewald samen,daar is hij echt heel erg aan gehecht.
Dus voor hem hoeft er niks bij,tenzij hij echt alleen zou staan,want 1 maatje is voor hem genoeg,hij heeft niet zoveel behoefte aan al die herrie om hem heen.
3. Met buitenrijden heb je soms last van je voorhoeven,het lopen doet soms pijn,hoe komt dat en waar zit het precies?
Hij geeft me het gevoel alsof je teennagel te kort is geknipt en je dan nog strakke schoenen aan hebt.
Dat je teen tegen de rand van je schoen aangaat.
Misschien is toch tekort gezet??
4. Hoe gaat het verder met je?
Het gaat goed hoor.
Ik vind het er gezellig om nu bij mijn vrouwtje thuis te wonen,ik zie haar regelmatig nu,dat bevallt me wel,hahaha.
Ze is nu veel vaker om me heen en alleen al het feit dat ze er steeds is,is voor mij genoeg.
5. Waarom liep je op je vorige plekje steeds uit de wei?
Ik was daar zo alleen,daar is geen ruk aan.
Dus ging ik maar weer terug in de hoop dat m'n vrouwtje daar was of Ewald,die miste ik ook.
Samen had het niet zo'n punt geweest,maar alleen vond ik er daar niks aan.
Hopelijk heb je hier iets aan,ben benieuwd wat je van Janneke te horen krijgt en of het enigszins met elkaar overeen komt.
Gam is een heel vriendelijk paard,maar wel heel bezitterig,hij kan moeilijk delen.
Daarbij blijkt wel weer dat Ewald echt z'n kameraad is.
Ik krijg bij die 2 echt het gevoel alsof het 2 oude mannetjes in een dorpscafé zijn,lekker oude jongens krentebrood.
Hij moest me flink laten lachen door de manier waarop hij zijn antwoorden gaf,hij is echt een heel gezellig dier en ik moest je ook nog even laten weten
dat hij heel veel van je houdt en dat hij nergens liever is als bij jou.

Citaat:Ik heb jouw bewerking van Sox op de Amerikaanse tinkerchat geplaatst, Chev. Ben benieuwd hoe ze hem vinden. Een van de dames daar uit Zwitserland is blijkbaar dit jaar bij Jean geweest, Valerie heet ze. Is ook hier naar hengstenkeuring geweest. Zij heeft ook paarden van Clonoleen.
Waar gaat het heen allemaal?