[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lucy_1

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 21:17

Pellie schreef:
hihi ja dat kun je wel stellen maar het is te filteren hoor

Gelukkig!

desillies

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 21:36

jacky2 schreef:
Goedenavond allemaal,

Gepest ben ik nooit,kon het eigenlijk altijd wel met iedereen vinden op school.

Toen ik thuis kwam van werk vond ik een leuke verrassing in de brievenbus, een keuringscertificaat van de keuring in houten.
Echt heel leuk,ik wist helemaal niet dat we zoiets nog zouden krijgen !
Mooi met het tinkerstamboekembleem erdoorheen,en dan macho zijn gegevens,echt gaaf.

heb jij ooit het keuringsrapport al gekregen??
een kennis van mij is naar de keuring in Vlissingen geweest en heeft van de week ook een certificaat ontvangen maar nooit (of nog geen??) een rapport...
ze heeft dus geen idee van de sterke en zwakke ppunten vanhaar merrie,ook de punten weet ze niet.
Laatst bijgewerkt door desillies op 20-12-05 21:39, in het totaal 2 keer bewerkt

dobbel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 21:38

Ik heb dit raport al weken geleden gekregen en het sertificaat deze week desillies, zal dan wel een foutje zijn gemaakt, dus kennis maar even laten bellen,

bedankt voor het medeleven allemaal,

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 21:55

Hoihoi,

Net terug van stal. Heb heerlijk gereden op Flan. Er hing een kado aan het halster van Flan. Was een mooie lichtblauwe zweetdeken van Fluit Een gedicht erbij dat ze spijt hadden dat t zo gelopen was. Heb haar gelijk bedankt. Voelde iig er fijn

Annick, fijn dat het naar omstandigheden goed gaat met Jan’s ma! Lekker kerst met elkaar Leuke kaart!

Pellie schreef:
sox, is niet erg hoor, hoe ouder hoe emo-er hè?

Ik hoop niet dat het waar is want dan zit ik op mijn 50e alleen nog maar te snotteren Is t niet van verdriet dan wel van blijdschap haha.
Overigens wat mooi dat je zo geworden bent, zo na je ‘jeugduitleg’

Wenk, beterschap

Maya, bij mij op t werk is dat ook zo dat ik soms als enige al aanwezig ben. Dat was in t begin wel wennen. Kan soms ook erg lekker zijn!

Chub, wat klinkt dat leuk he een huifkar!

Ij, weer lekker aan t inpakken geweest van de pakketen Leuk dat die 2 kereltjes bij jullie thuis komen staan!

Fk, ook nog niet helemaal fit…

Chev, wat heerlijk dat je barefoot western er in zit! Jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Ben vroeger ook regelmatig gepest net als mijn vriendinnen. Ik denk dat het bijna iedereen wel overkomt. Ben ook wel een tijd vrij agressief geweest. Heb af en toe nog wel eens moeite om me in te houden. Ik word niet snel kwaad maar als ik t wel wordt heb je echt een foute aan me. Kan vooral niet tegen onrecht. Ben zo ook wel eens tussen vechtende collega’s ingesprongen (grote kerels) want de een kneep de ander zijn keel dicht (om niets bijzonders) en niemand deed wat… tot ik ging beuken
Heb ook mijn buurman het huis uitgemept toen hij verdomde om weg te gaan na het meerdere malen gezegd te hebben en hij gewoon door bleef zeiken..

Cindy, wat ben je toch lief aan t zorgen voor je buuf/din! Ik hoop dat ze snel opknapt Fijn dat ze de oorzaak hebben. Bloedarmoede = lekker biefstuk eten

Soxje, bedankt. T nieuwe huisje is een stuk liever maar ook verzorgder dan dit huis. Hoop dat de kipjandoori (zo noemen wij het ) gesmaakt heeft!

Silas beterschap

Peeto, wat een vreselijk ongeluk was dat van je zoontje

Verder of voor degene die ik vergeten ben…

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 22:24

Morgen komen ze hier bouwkundige keuring doen. Mag dus lekker wat later naar werk... Al moet ik even vroeg op toch effe lekker tijd voor me, myself & i

Mag nu weer mijn tanden onelectrisch poetsen, haha. Echt effe wennen. Krijg straks nog popeye spierballen

Wel terusten allemaol

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 22:41

OH Boy, meiden ik ga de kaarten niet meer redden voor de kerst in de zin van ruim vantevoren.....mogen het ook nieuwjaarskaarten worden??

Morgen en donderdag ben ik extern en vrijdag hele dag weg. Zaterdag ook druk en dan is het alweer kerst....

flicka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 22:51

Kipjandoori was heerlijk, ik eet dan in mijn eentje zo'n 2-persoonsmaaltijd op hè, alleen de helft van de rijst houd ik over, kan ik mooi nasi van maken of zo.

Da's lief van Fluitmensen om jullie een zweetdeken te geven! Komt altijd van pas.
Ik doe meestal 's-morgens electrisch poetsen en 's-avonds op zijn ouderwets. Maar zet nooit kracht. Mijn tandenborstels slijten ook amper Tandjes zien er toch nog goed uit, haha.

Dat hondje van die gehandicapte vrouw heeft ze zelf opgehangen, ik las het op teletekst en op AM is een topic erover. Vertrouwen in de mens wordt bij mij steeds minder.

Ik heb jouw bewerking van Sox op de Amerikaanse tinkerchat geplaatst, Chev. Ben benieuwd hoe ze hem vinden. Een van de dames daar uit Zwitserland is blijkbaar dit jaar bij Jean geweest, Valerie heet ze. Is ook hier naar hengstenkeuring geweest. Zij heeft ook paarden van Clonoleen.

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 22:55

Ik leef nog

Tot hier bijgelezen... geen puf/tijd om te reageren

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 22:56

Even foto's aan het uploaden van Flet d'r dikke buik... en terwijl ik zit te wachten hoor ik heel zachtjes gekras en geruis boven op zolder Het wordt dus weer eens tijd om of een kat een dag op zolder op te sluiten of een muizenval+kaas er neer te zetten

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 23:06

ík ga slapen mensjes tot morgen doei doeixxx

Baileys

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 23:07

Soxje schreef:
Dat hondje van die gehandicapte vrouw heeft ze zelf opgehangen

Mèn, dan ben je ziek! Je zou haar toch zelf aan dat hek hangen als je de kans kreeg, hè!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 23:10

Mevrouw wás zelf geestelijk gehandicapt. Verder idd vreselijke situatie.

flicka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 23:12

Ja baileys, maar nu wordt er al gelijk gezegd dat ze psychisch niet in orde is. Ze kon dan blijkbaar wel een frans bulldog pupje kopen met haar dubbele handicap. Een bokker heeft van het weekend nog 300 eurioos aan haar+dochter uitgeven om in het kurhaus te gaan eten en daarna naar een musical te gaan. Ook de taxi betaald. Ik doe echt helemaal niks van dit soort acties. Hoor veel te vaak dat er list en bedrog aan te pas komt.

Truste, ik sluit ook af, morgenochtend bloed laten prikken, bleh.

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 23:15

Even ordinair maar oh zo gemakkelijk copy+paste uit het Dikke Buiken Topic doen :

Jaaah, foto's!! Weliswaar van een mindere kwaliteit maar toch:

Fayette op 214 dagen (precies 7 maand).
Van de achterkant (en lekker knuffelen met de baas )
Afbeelding
haar buik aan de rechterkant zie je nu dus niet door haar bruine vlek daar maar rechts puilt net zo uit als links Oooh, waar is dat lekkere gespierde kontje van haar nou gebleven? Hoezo de training wordt langzaamaan al afgebouwd?

Fotootje van opzij
Afbeelding

En dan eindelijk uierfoto nr. 2:
http://www.mijnalbum.nl/Foto=QMOUVBT7
Nog niet veel bijzonders te zien alhoewel die 'banen' voor haar uiers de afgelopen week wel iets meer zijn opgezwollen. Maar dat is natuurlijk weer niet te zien met die wintervacht

Ik duik ook mijn bedje nu in. Hopelijk houdt die muis zich wel stil daar boven op zolder

flicka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 23:19

Op de valreep , mooie buikfoto's Flettie! Weinig kontje over, komt wel weer een keer.
Sterkte met getrippel op zolder. Ik zou dus zelf oordopjes in doen want zou er naar gaan liggen luisteren en dus niet slapen...

Nu hondjes uitlaten.

Baileys

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 23:21

Maya schreef:
Mevrouw wás zelf geestelijk gehandicapt. Verder idd vreselijke situatie.

Ja, en?
Als je in staat bent in je uppie je hond uit te laten mag je geacht worden het benul te hebben je hond niet aan een hek te hangen, gehandicapt of niet.
Gehandicapt mag je trouwens niet meer zeggen, tegenwoordig heet dat: geestelijk beperkt.........

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 23:47

maakt mij niet uit chev, ik heb nergens om gevraagd

ik heb geen idee aan welke stoornis die mevrouw lijdt en wanneer het begonnen is, het blijft erg erg erg

flet buikjuuuuh... stoer hoor!!

zweetdeken voor flan, van fluit, wat lief!!

ik wil jullie dit toch niet onthouden, hoe treffend de details over hem zijn: brombeer, geen herrie, de humor...
Citaat:
De vragen en antwoorden aan en van Gammon.

Eerst vertel ik wie ik ben en of ik hem wat vragen mag stellen.
Dat vind hij prima,barst maar los zegt ie.
De manier waarop ik de antwoorden krijg laat zien dat hij wel een paard met humor is,hij brengt alles met zo'n grappig ondertoontje.

1. Waarom heb je zo'n hekel aan Lutske?

Ze hoort hier niet tussen.Met Ewald samen was als mannen onder elkaar,je kent het wel.
Zij probeert de aandacht van Ewald(en Michèle) te vangen en dat vind ik niks,drie is gewoon teveel.

Eigenlijk wil hij Ewald niet delen en jou ook niet.
Hij is behoorlijk bezitterig,dat weet hij zelf ook best,maar hij zegt dat ie daar ook niks aan kan doen.
Dit zegt ie echt op zo'n toontje als een oude brombeer.

2. Zou je het leuk vinden als er een paardje van z'n eigen soort bijkomt?

Het zit hem niet zozeer in het soort,hij is het liefst gewoon met Ewald samen,daar is hij echt heel erg aan gehecht.
Dus voor hem hoeft er niks bij,tenzij hij echt alleen zou staan,want 1 maatje is voor hem genoeg,hij heeft niet zoveel behoefte aan al die herrie om hem heen.

3. Met buitenrijden heb je soms last van je voorhoeven,het lopen doet soms pijn,hoe komt dat en waar zit het precies?

Hij geeft me het gevoel alsof je teennagel te kort is geknipt en je dan nog strakke schoenen aan hebt.
Dat je teen tegen de rand van je schoen aangaat.
Misschien is toch tekort gezet??

4. Hoe gaat het verder met je?

Het gaat goed hoor.
Ik vind het er gezellig om nu bij mijn vrouwtje thuis te wonen,ik zie haar regelmatig nu,dat bevallt me wel,hahaha.
Ze is nu veel vaker om me heen en alleen al het feit dat ze er steeds is,is voor mij genoeg.

5. Waarom liep je op je vorige plekje steeds uit de wei?

Ik was daar zo alleen,daar is geen ruk aan.
Dus ging ik maar weer terug in de hoop dat m'n vrouwtje daar was of Ewald,die miste ik ook.
Samen had het niet zo'n punt geweest,maar alleen vond ik er daar niks aan.

Hopelijk heb je hier iets aan,ben benieuwd wat je van Janneke te horen krijgt en of het enigszins met elkaar overeen komt.
Gam is een heel vriendelijk paard,maar wel heel bezitterig,hij kan moeilijk delen.
Daarbij blijkt wel weer dat Ewald echt z'n kameraad is.
Ik krijg bij die 2 echt het gevoel alsof het 2 oude mannetjes in een dorpscafé zijn,lekker oude jongens krentebrood.
Hij moest me flink laten lachen door de manier waarop hij zijn antwoorden gaf,hij is echt een heel gezellig dier en ik moest je ook nog even laten weten
dat hij heel veel van je houdt en dat hij nergens liever is als bij jou.

en ja je kunt je afvragen of het wijs is om een veulen erbij te willen, maar wie geeft mij de garantie dat ewald voor eeuwig blijft?

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 23:50

dat gevoel had ik je al verteld Pellie, over dat veulen erbij
Misschien blijft Ewald niet voor eeuwig maar dat kan je dan toch altijd nog bezien?

ik ga nu echt slapen..

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 00:13

klopt chev... het is ook nog niet zover dus misschien verander ik van gedachten

weltrusten!

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 00:22

Hmm, zit wel wat in wat Cheveyo schrijft, Pellie.....

Ik heb geen sterkte meer nodig, ben weer helemaal normaal, voor zover dat kan
Heb vandaag mijn eerste MAGISCHE grens bereikt, mijn kilo's gaan nog "maar" in 2 getallen.

Mira wilde weer niet stilstaan met los borstelen, halster omgedaan en halstertouw aan halster, dan denkt ze dat ze vaststaat, groundtied heet dat toch?
Heb met T de paardjes gelongeerd, Koot snapte niet dat hij niet naar mijn commando's tegen Mira moest luisteren
Longeren deed Mira prima in stap en draf; voor galop zal ik haar mega moeten opjagen, en daar heb ik nu geen zin in, we zien wel hoe dat loopt. Rechts lijkt haar minder soepele kant en dan probeerde ze om te keren, maar ik had haar door. 't Is de kant van haar ringoog, aan die kant zie je direct dat ze wat van plan is, lekkere muts. Als die meid straks helemaal zichzelf is, dan herken je d'r niet terug, 't wordt een pittig meidje, die zich waarschijnlijk de kaas niet van 't brood laat eten. Nu nog wel hoor, Koot is echt de baas, maar er komt steeds meer een eigen wil naar boven. Wel goudeerlijk, even schelden en je ziet haar denken "okee, jij je zin", net als Koot.
T en Peter hebben altijd snoepjes op zak voor de paarden en dat wreekt zich al weken in continue bedelen van Koot. Bij mij krijgt hij de kans bijna niet, maar vandaag had hij T haar vinger te pakken. Ik heb gezegd dat als zij met Koot bezig is, ik hem niet ga staan corrigeren, dat is op dat moment haar taak, maar dat hij van mij allang een paar rothoeken te pakken zou hebben gehad. Weet niet zo goed wat ik verder ermee moet... T heeft ook even geholpen met de stal maar ik zag dat ze eigenlijk naar huis toe moest voor 't avondeten met het gezin, dus heb haar lekker naar huis toe laten gaan; a.s. vrijdag mag ze de stal en het verharde stukje helemaal doen, dan moet ik naar een verjaardag in Verweggistan alias Veenendaal.

jacky2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 07:20

Citaat:
Ik heb jouw bewerking van Sox op de Amerikaanse tinkerchat geplaatst, Chev. Ben benieuwd hoe ze hem vinden. Een van de dames daar uit Zwitserland is blijkbaar dit jaar bij Jean geweest, Valerie heet ze. Is ook hier naar hengstenkeuring geweest. Zij heeft ook paarden van Clonoleen.

Morge,

Sox,via welke site ga jij naar de amerikaanse tinkerchat,kijt me wel leuk om ook een keer te doen !

Ik heb mijn keuringsrapport ongeveer 6 weken na de keuring gehad.

Verder niets te melden op de vroege morgen gauw omkleden en naar mijn werk.

Iedereen een fijne (werk)dag toegewenst !

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 07:55

Goeiemorgen!

Peetorlan; wat een verhaal zeg van je zoon.. wat vreselijk zeg

Jacky; jammer dat je rit niet doorgaat..

Hihi, Jellie tanden onelektrisch poetsen doe ik elke dag!
Beter dat je vanochtend wat later uit bed mocht

Flettie; je foto’s doen het hier helaas niet..mijnalbum.nl zal er wel weer uitliggen ..

Wat leuk dat je hebt laten praten met je paardje, Pellie
Zit idd wel wat in, in wat Cheveyo schrijft.
Succes met de beslissing!

Gefeliciteerd FK, met je tweegetallige gewicht.
Super zeg! Moet een heerlijk gevoel zijn, ook al zijn het maar cijfertjes
En lekker met je dame aan de slag geweest

Zo, ben weer bij, iedereen een fijne dag, en ik ga opschieten, moet over aan half uurtje beginnen met stage.. moet deze 3 dagen voor kerst allemaal stagelopen.. pfff het is echt ongelofelijk druk deze dagen

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 08:09

Goedemorgen,

allereerst: TM sterkte vandaag. Dit zal een zware dag voor jullie worden

Ook voor anderen die een zware dag tegemoet gaan of wel wat sterkte kunnen gebruiken

Dat opgehangen hondje Waar gaat het heen allemaal?

FK: van harte met je mijlpaal!

Silas, fijn dat je weer wat aan 't opknappen bent.

Sox, Lisje van WenK heeft toch geen artrose? Volgens mij heeft die een rugprobleem!

Heb wel bijgelezen hoor... Ben alleen ff druk in m'n hoofd met allerlei andere dingen...

Hoorde gisteren dat mijn zusje (12) door begint te slaan. Ze geeft dus ook over na het eten. Ze is de afgelopen weken kilo's afgevallen en het viel me van de week al op dat ze errug dunne armpjes overhoudt. Mijn moeder heeft naar school gebeld en de mentor heeft vandaag een confronterend gesprek met zusje. Haar vriendinnetjes hadden de mentor ook al een x gewaarschuwd.
Vrijdag hebben mijn ouders een gesprek met de huisarts. We hebben namelijk geen idee hoe we hiermee om moeten gaan allemaal.

Deze week ga ik trouwens bij het huis kijken. Het klinkt allemaal best oke. Alleen de huidige bewoonster wilt geen huisdieren in huis. Dus twijfel nog een beetje. Wil voorstellen dat mijn hondje alleen in de weekenden bij mij zal zijn. En dat ik borg betaal voor de meubels enzo. Als dat ook niet mag (hond in de weekenden) dan doe ik het maar niet denk ik...

Gisteren lekker gereden met Chubje. Ze deed goed haar best, maar is wat stijf met inbuigen en stelling. Ook is ze wat sloom, moet echt ontzettend hard werken om haar flitsend te houden. Vanavond les...

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 08:17

Tinkermuts, heel veel sterkte vandaag!

Chev, laat mijn kaartje maar zitten hoor, ik heb er zelf al eentje in elkaar gezet. Ik riep weer veel te hard... kan ik niet!!
Pellie leuk gesprek met Gammon!
Fk, gefeliciteerd met de magische grens!!!
Jellie een mooie zweetdeken gekregen. Aardig zeg! Foto??
Flettie, ik zie de foto's ook niet.

De topvloer wordt vandaag gestort. Straks naar de kapper. Mijn moeder is ook nog jarig en vanavond kerstviering op mijn werk. Ik verblijf dus vandaag maar bij mams. Kan nl straks niet meer naar boven en aangezien alles boven staat is het hier niet te doen. Vanavond mogen we voorzichtig weer over het beton lopen.
Fijne dag allemaal!

yarka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 08:23

Goedemorgen!