ja tinkers kijken is puur plezier zeker met mooi weer.
bij ons vlieg er nog niet veel rond op dit moment. de zwaluwen zijn er nog niet maar dat duurd niet lang meer.
mira help misschien niet zo'n vitamine en minerale spuit. zodat hij even een boost krijg. sweet sox is duidelijk erg met verharen bezig maar het mag nog iets harder aan want ze zweet gewoon.
ja ben erg blij met mijn nieuwe aanwinst. als ze bij mij is krijg ze ook zo'n spuit ze heeft heel haar skipak met vacht nog aan. En dan nieuwe omgeving, vind dat wel een fijn idee dat ze dan wat extra binnen krijg.
Ben nu erg bezig met een zadel te zoeken voor haar. net toch maar besloten om een hoop geld uit te geven en een zadel helemaal op te laten meten. eerst haar rug en zo meten en dan zadel passen. kost twee uur zo'n gesprek en pas beurt. Maar goed het is het waard.
Ik hoop dat het zadel niet een lange maak tijd kost en dat ze er een heeft liggen anders wil ik een extra boomloos zadeltje bij hebben.

dit is mijn nieuwe aanwinst een hele lieve merrie genaamd misty.
over ander halve week gaan we haar halen.
ze komt op dezelfde stal te staan als Sweet sox en mijn Tjitske. Tjitske is van mijn dochter maar ben natuurlijk ook verantwoordelijk. maar ze voel niet van mij omdat mijn dochter en zij die klik hebben.