[TI] [HK] LGVIII - Harig en bont, draven we topic 3 samen rond!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mira283

Re: [HK] LGVIII - Harig en bont, draven we topic 3 samen rond!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 18:53

Sterkte Andrea!
Leonoor een nieuwe auto gaaf!

Argh zit zo in dubio om mijn shet te scheren. Nadeel is er zijn amper dekentjes te vinden die hij wel past...

sweetsox

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 19:00

mira, zal dan eerst een dekentje halen en dan pas scheren.

nieuwe auto gaaf hoor.

andrea sterkte

was hier een tijd niet geweest zag ik. maar goed nu met mijn nieuwe tinker vind ik het wel weer leuk om te kletsen

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 19:18

Wat zo sneu is hij heeft er gewoon last van zijn vacht. Sinds ie een wormbesmetting heeft gehad is verharen erg moeilijk geworden voor hem. Die wormbesmetting is ook al een jaar geleden maar hij komt niet meer makkelijk uit de vacht...

Juulxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 20:11

Ahh andrea sterkte!

tinker_sally

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 21:33

Sterkte met je relatiebreuk. Nooit leuk zulke dingen.

Sweetsox nog gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Heb ergens foto gezien en het is een knapperd.

Genieten jullie ook zo van dit weer? Vind het echt keurig.
Al vliegt er al wel veel ongedierte rond op stal.

Zaterdag met vriendin tinkertjes kijken bij de bonte hoeve. Ze heeft een jaarling op hun site gezien die ze leuk vind.
Tinkertjes kijken is altijd leuk :-)

sweetsox

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 22:09

ja tinkers kijken is puur plezier zeker met mooi weer.

bij ons vlieg er nog niet veel rond op dit moment. de zwaluwen zijn er nog niet maar dat duurd niet lang meer.

mira help misschien niet zo'n vitamine en minerale spuit. zodat hij even een boost krijg. sweet sox is duidelijk erg met verharen bezig maar het mag nog iets harder aan want ze zweet gewoon.

ja ben erg blij met mijn nieuwe aanwinst. als ze bij mij is krijg ze ook zo'n spuit ze heeft heel haar skipak met vacht nog aan. En dan nieuwe omgeving, vind dat wel een fijn idee dat ze dan wat extra binnen krijg.
Ben nu erg bezig met een zadel te zoeken voor haar. net toch maar besloten om een hoop geld uit te geven en een zadel helemaal op te laten meten. eerst haar rug en zo meten en dan zadel passen. kost twee uur zo'n gesprek en pas beurt. Maar goed het is het waard.
Ik hoop dat het zadel niet een lange maak tijd kost en dat ze er een heeft liggen anders wil ik een extra boomloos zadeltje bij hebben.

Afbeelding
dit is mijn nieuwe aanwinst een hele lieve merrie genaamd misty.
over ander halve week gaan we haar halen.

ze komt op dezelfde stal te staan als Sweet sox en mijn Tjitske. Tjitske is van mijn dochter maar ben natuurlijk ook verantwoordelijk. maar ze voel niet van mij omdat mijn dochter en zij die klik hebben.

tinkerplein

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 22:17

Aaah Andrea,balen :(:) Veel sterkte,ga maar lekker knuffelen met Jaron

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 22:21

Waar ga je nieuwe zadel laten doen Sweetsox?

Dit is mijn nieuwe lieffie;

Afbeelding

sweetsox

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 22:28

wat mooi lieffie. super ben je vast blij mee.

mijn schatje van mijn man ben ik niet zo blij mee. Betsie is haar naam hihihi vandaag verzonnen. vind hij niet leuk want het is een stoere kia sorento kost een hoop centjes met de buurt morgen ophalen dat gaat heel veel pijn doen. voor vele een maand salaris. dus was niet blij.

maarja betsie moet misty gaan halen en wil natuurlijk wel dat misty veilig aan komt bij mij.

het zadel word door flevo horse support opgemeten

tinkerplein

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 22:33

Lekker lieffie hoor!

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 23:39

Mooi lieffie hoor Leo!
Thanks all!
vanavond op visite geweest bij een boer. Ik weet t niet. Zal wel te snel zijn. Hij wilde wel meer dan alleen praten. Ik heb nog wat afstand nodig. Moet nog wat slijten.

En nu zit ex naast me te chatten,steekt behoorlijk. Mij aan de kant zetten en wel een ander chatten en zich leuk voordoen :'(

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 00:22

Jullie zitten nog wel in 1 huis? Das bagger!!

En inderdaad, even tijd voor jezelf en dit echt afsluiten is verstandig.

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 00:48

Ja, koophuis. Waar moet ik heen? Eerst dingen regelen. Dan ga ik wel weg. Patrick lastig vallen

sweetsox

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 08:11

he wat een vervelende situatie, dat is wel een nadeel van een koop huis. vind ik, zie dat op dit moment wel meer om me heen.
tuurlijk moeten dingen nog slijten, lijk me logisch

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 09:22

Ja precies. Komt wel goed. Tis jammer dat de bemiddelaar voor de hypotheek zo langzaam reageert..

Juulxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 16:41

Hey andrea! woonde je al samen dan? dat wist ik nog niet.. maar ik vind het echt super vervelend voor je!
Leonoor: Mooie auto hoor! volvo's rijden HEERLIJK! aanrader voor iedereen.
Sweetsox: Wat een mooi paardje zeg! Ik heb toen ook voor een duurder zadel gekozen 2 jaar geleden.. en gelukkig ligt die nog steeds goed!

Met roosje gaat het helaas niet zo best.. De klik is op het moment eventjes weg.. en mijn zin ook..
Dit is gekomen doordat roos continue bokt en stijgert tijdens het rijden en zelf eregister met wandellen ging mevrouw ook even helemaal uit haar stekker met haar voorknieen bij me hoofd..
Ze moet wel ergens last van hebben, maar ik moet nog al mijn da rekeningen betalen.. dus ik wacht tot ik die heb betaald en laat haar dan van top tot teen onderzoeken. en ondertussen neem ik les bij iemand en gaan we voorlopig even alleen maar grondwerk doen voor de band tussen mij en roos weer wat beter te krijgen..
want je houdt toch van haar en ik zal er alles aan doen tot zij zich weer beter zal gaan voelen.

misschien nog iemand tips?

*Fysio is een paar weken geleden geweest en de zadelmaker ook en de tandarts komt zondag.

sweetsox

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 16:52

wacht maar geduldig op de tandarts. kans dat het daardoor komt.

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 17:36

Of door inconsequentie? Je hebt t al zo lang toe gelaten intussen?
Hoop dat je er uit komt meiske.

En samenwonen doen we al 3.5 jaar. Sinds 2.5jr een koophuis

sweetsox

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 18:05

tuurlijk het kan allemaal tegelijker tijd komen. denk dat je het zelf ook na moet gaan.
denk aan combi.

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 18:44

@sweetsox heb ik al geprobeerd maakt niets uit bij hem sterker nog hij vind ze lekker...

J_E

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 20:44

Oh jeetje, wat verschrikkelijk Snackie. Heel veel sterkte gewenst, zeker ook met de situatie zoals hij nu is!

Gefeliciteerd met je auto Leonoor!

Succes met de zadelkwestie sweetsox. Het komt steeds dichterbij dat ze bij je komt!

Jammer dat het met Roosje niet zo goed gaat. Misschien heeft ze even rust nodig, voorjaar in de bol. Kan maar zo zijn dat als je haar over een poosje weer rustig oppakt, het dan beter gaat. Hoe oud is ze?

Net heb ik weer even alleen met Givenchy gereden, man wat is dat beest braaf. 10 Minuutjes maar, het gaat echt super! Het zadel en opstijgen vindt hij iets spannend, maar dat uit hij door één stapje opzij te gaan. Ik zit stiekem te denken om hem zaterdag mee te nemen naar buiten voor een klein rondje, op sleeptouw met stalgenootje. Dan kan ik ook een rustig rondje alleen met Aranka rijden, want zij wordt echt met de dag dikker. Niet slomer, ze wil nog graag, maar als ik met mijn stalgenootje mee rijd, dan doet ze volgens mij meer dan goed voor d'r is.

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 20:52

@Juulx Emi is ook weer aan het klieren geslagen. Ze heeft me nu ook proberen te trappen (had ze beter niet kunnen doen...) Dat gedrag pik ik dus ook echt niet! Steigeren onder het zadel net zo. Maar daar is het een kwestie van voorwaarts houden. Misschien een tip? Emi is aan de hand ook drammerig maar dan heeft ze pech. Dan zwaai ik et het halstertouw voor dr neus loopt ze door dan krijgt ze een tik. Werkt bij haar erg goed. Maar een ding kan ik je zeggen CONSEQUENT zijn! Echt waar ik moet het eisen en niet vragen dan gaat ze aan de loop met mij.

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 22:12

Hier goed nieuws project uitloop/padock begonnen vandaag lang getwijfeld of nu wel of niet al zand ging laten komen of nog een eind ging wachten. Met dat het goed weer is al 1week een half, maar besloten op de oprit te laten leveren en dan maar met kruiwagen naar daar doen. Van mening dat Jack echt gewoon buiten moet kunnen terug, die wilde er al sinds september niet meer in omdat het zo nat was :(. . Album openbaar gezet daar foto's van halfweg, dit is de eerste laag hier gaat nog een dikke laag op van zeker 10cm!

https://www.facebook.com/lor.photos/med ... uploaded=9

Heel de dag bezig geweest en zo dadelijk denk ik er nog 2 gaan uitgieten. En dan morgen en overmorgen beetje erbij en in het weekend de rest er op. Volgende week week weg met school maar Jack kan tenminste weer buiten *\o/*

Mooie nieuwe aanwinst (paard) en auto!

Aah Andrea wat rot zeg!

remco1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 23:31

ai niet leuk als je relatie uit is en je woont nog samen onder een dak sterkte andrea..
knappert leo die lieffie van je..

ik ben er ook bij in bunschoten op zaterdag en zondag me terugkeer met Remco in de dressuur na een hele vervelende blessure van een half jaar ongeveer

sweetsox

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 23:42

Als roosje nog zo jong is zou het allemaal even te veel of te snel kunnen gaan en kan een vakantie zeer zeker goed werken.
ondertussen met poetsen heel consequent zijn. Merk dat mijn sox ook erg in de dram periode zit, erg irritant maar ik zet door.

nieuw zand dat word dan weer lekker droog wat zal hij genieten ervan.

bij ons op stal gaat als het goed is over een paar weken de verbouwing beginnen er komen nieuwe stallen. En jeetje wat zou ik blij zijn.

ook de weidegang komt dichtbij dus de vraag bij mij is dan hoe ga ik de paarden dit jaar versieren. Is traditie op stal en iedereen neem lekkere hapjes mee. Heel gezellig.

misty daar ben ik inderdaad al aan het aftellen ervoor. Super leuk vind ik dat en heb nu een afspraak gemaakt om een zadel aan te meten voor haar. Zal een con zadel 17 of 17.5 worden. Rest zal ze niet passen.
vrijdag avond shoppen voor misty ga dan naar divoza, zin in moet oom gelijk mijn broeken ruilen een paste niet en was ook al een maat groter, volgens mij met vier maten groter zal die wel passen wat ik bezopen vind. Andere was knoop niet goed. Irritant vind ik dat. Ga gelijk mijn ene zadel te verkopen aan hun. Want die gaat niet meer passen op mijn pony's en paard. Kijken of ik daar spullen voor terug kan kopen.