Weet je wat zo zonde is.. Er staan echt wel knappe paardjes tussen, maar zoals Grit al zegt.. De foto's vertekenen zo omdat er hele rare en aparte foto's tussenstaan..
ja, niet iedereen heeft een goeie camera natuurlijk
Grit
Geplaatst: 01-02-09 19:54
Ja, precies Eevj. En op de een of andere manier zijn dat dan ook vaak degene die niet zodanig thuis zijn op internet en dergelijke om veel stemmen te werven. Die maken geen kans. Geeft niks, zo werkt het nu eenmaal, maar ik ga deze wel eens even bekijken. Misschien zit er een leuk verhaal achter.
Nee, dat is waar.. Maar ook met een normaal cameratje valt er echt wel wat leuks uit te halen.. Halve hoofdjes en oren dr af is natuurlijk niet echt representatief..
Nou.. nee Paardjes zijn leuk, maar "liefe" "me dit" "me dat". Van z'n beschrijving krijg ik nogal jeuk
Daar ben ik ook allergisch voor. Wat gaat er fout op school??
Maarja, dat koppie.
grrr
Geplaatst: 01-02-09 20:30
Ojee, Shan staat nu op 3
Veel mensen met angst voor hyperende paardjes dus. Ben zelf ook geen held, met Mirthe durf ik thuis alles, maar buiten kan ze best pittig zijn, en ga ik dus altijd met een ander paard, dan gaat het ook wel prima. M'n doel is toch wel ooit in m'n eentje weg te kunnen, maar durf ik nog niet.
mijn moeder had net lekker eten gemaakt, een mini dinertje. Gerookte zalm vooraf, daarna ossenhaas en biefstuk en als afsluitertje een heerlijk kloppudding.
Heb net een sollicitatie brief geschreven en verstuurd voor de twee dagen dat ik nog niets heb.
Hier hebben we net het voorgerecht gehad. Het is nu wachten op het hoofdgerecht...
Spannend, zo'n sollicitatiebrief. Ik had nog 3 werkdagen over... en ben er maar een studie bij gaan doen. @Grrr: gewoon met een groepje op stap gaan en vervolgens tot de ontdekking komen dat je weer terug moet. Vervelend voor de rest als die het buitenritje ook af moeten kappen... Dan moet je wel. Heb ik ook zo gedaan en het ging super. En wat nog mooier is, je bent dan eenmaal thuis zó übertrots op je paardje. Leuke afrokapsels, maar inderdaad, die spelfouten. 'Allebij'
Oh, we gaan weer verder met de maaltijd
Resi_lover
Geplaatst: 01-02-09 21:02
leuke foto's nee, ik zat ook al naar die nummer 1 van Holland Next Tophorse te kijken, maar ik vind hem/haar ook niet echt bijzonder.