grrr schreef:Voor die hengstigheid Sita? Niet om vervelend te doen hoor, maar hoeveel staat ze op stal? Bij onze buren staat een paard die verhuist is omdat ze veel op stal stond, met licht veel aan, daardoor was haar cyclus constant in de war. Nu gaat het goed en is ze normaal hengstig.
Succes ermee!
Denk niet dat het daar per direct mee te maken heeft.. 
De lichten zijn over het algemeen uit als het donker is.. En ze staat overdag wel gewoon buiten. Plus dat ze ál van Juni 2007 hengstig is en toch de hele zomer en najaar buiten gestaan heeft.
Raar van die lerares zeg.. 
Oei Black, dat is schrikken!
Nou.. Ik had mijn paar uurtjes stal wel wat anders gepland dan dat het gelopen is eigenlijk.. 
Ik kwam om kwart over 4 aan op stal en ging even bij de bak kijken want er was iemand aan het rijden, ineens horen we een oorverdovende knal.. Kijk ik achter me staat er 2 landbouwschuren bij de buren in de fik!
Ik gelijk 112 gebeld en om 5 over half 5 kwamen de brandweren pas aan.. Beetje laat.. Ondertussen waren we gaan kijken en echt die hele schuur stond in de hens, vlammen uit het dak.. Er waren mensen trekkers naar buiten aan het rijden en kijken wat er te redden viel.
En ineens kwamen er van alle kanten brandweren, Cadzand, Oostburg, Schoondijke.. En dan alle hulpwagens, polities, amulances.. Tussen al dat materieel door kwam ineens een stalgenootje met haar paard tevoorschijn, die was op buitenrit en was zich lam geschrokken natuurlijk. Paardje bleef braaf.. 
Nou, daarna weer naar stal.. Even bij Natas in de keuken opgewarmd kwam er nog een brandweerwagen, ik gok Terneuzen, bij.. Wat een sensatie zo zeg! De paarden hadden weer wat te zien vanuit de paddocks!