[TI] [HK] Tinker geklets, voor al jullie off-topic behoeften.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Martinique__

Re: [HK] Tinker geklets, voor al jullie off-topic behoeften.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 09:28

Doei!

ziggy_janet: Ik gloof inderdaad dat ik bokt verslaafd aan het worden ben Gaaaap Maar dat zijn de meeste hier wel gloof ik Tong uitsteken
En je vriend was vast wel heer erg moe, het ziet er wel lief uit hoor! haha. En best genant voor hem, door je zusje in bed gelegt worden Tong uitsteken
Maya: Ja het is ook gewoon heel vreemd gelopen allemaal. Maar als het binnekort hier nog een keer in de buurt ruiterbewijs is kijk ik wel of ik daar nog bij kan ofzo. En voor nu ga ik gewoon lekker op Amy rijden, en af en toe een keer een lesje ofzo. Succes in je tentamenweek!
Grid: Het hoort eigenlijk ook zo volgens mij dat je eerst een paar keer les krijgt. Wij moesten 2x springen. En over die weigeringen is mij eigenlijk niks verteld. Ja oeps was even een foutje van Sita naar de dierenarts sturen.
Grrr: Dat dacht ik zelf ook al, dat het vriendjespolitiek is. Want het zijn toevallig ook allemaal mensen die een paard op stal hebben staan daar. Weet niet of dat het daar door komt hoor, maar dat viel me gewoon op. Leuk dat het zo goed ging met Muis voor de kar. Gelukkig dat je die sloot niet in ging Gaaaap Zo'n restaurant lijkt me echt wel leuk, lekker eten terwijl je je paard rustig op de wei of in zo'n stand kunt zetten. Jammer dat dat hier in de buurt eigenlijk nergens is.
Silas: Oooh wat is ie lief! Gaaaap
Berdien: haha die cavia's van jou Tong uitsteken daar maak je nog eens wat mee mee Tong uitsteken Vriendin van mij heeft er ook 2, die beestjes kunnen veel lawaai maken.

Gisteravond nog even bij Collin geweest. Z'n been was weer al een heel stuk verbeterd. En die spuit heeft z'n werk ook wel al gedaan geloof ik. Hij had jeuk aan z'n achterbeen, normaal tilt hij dan z'n been op tot aan z'n neus en gaat hij zo kraben, maar door die spuit zijn z'n spieren nu al sterker geworden dat hij z'n been niet meer zo hoog krijgt. Hij vond het maar vreemd, stond echt zo te kijken naar dat been en dan weer naar mij van huh waarom lukt dat nou niet meer Boos! En heb nog even met hem gerend en hij zette z'n benen ook al een stuk rustiger gelukkig Lachen

Ik ga me vlug douchen, moet zometeen naar school. M'n cijfers ophalen, daarna BBQ van school. En daarna naar stal. Collin doen & Amy rijden voor Sita. Want ze ligt ziek op dr bedje dusja..

Doeii Doeiii, tot vanavond

Martinique__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 09:29

Deze poppetjes: Gaaaap, moeten deze zijn hoor: Bloos!

Was even een foutje, anders staat het zo ongeintereseerd eh Tong uitsteken

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 12:36

Oh Oh.. Miekje is verslaafd aan het worden, zulke verhalen op de vroege morgen! Knipoog

Niet gaan werken vandaag.. Ben echt hardstikke ziek..
Helemaal snotteren, zere nek en vol hoofd, misselijk, draaierig.. Gewoon bah.. Misselijk
Ben even uit bed want ik ga zo wat proberen eten en daarna kruip ik dr weer lekker in.. Vanmorgen al mijn nieuwe 'Cars' dvd bekeken.. Erg gave film! Ja

En hoe staat het met de beebs vandaag?? Is er al nieuws?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 13:42

Duurt idd wel lang zeg... Scheve mond Bloos! Vooral bij Timokyana nu he?

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 14:32

Hallo Iedereen! Doei!
Mijn stage is weer begonnen, nog 3 weekjes en dan ben ik klaar. Vandaag weer een lekker ochtendje, en we hebben net nog een koe gerold en zijn lebmaag vast gezet.

sita: Ik schaamde me eerst ook best wel voor mijn vriend Bloos . Maar kan er nu ook wel om lachen. Dit is de eerste keer dat het gebeurd is, in de 2,5 jaar dat we nu een relatie hebben. Mijn zusje en Wilco kunnen ook heel goed met elkaar opschieten Haha!
5 weken hengstig is echt niet normaal. Hopen dat het beter wordt.
Heel veel beterschap!

Ik heb een super paps en mams, nog nooit wat te klagen gehad. En ze hebben gelukkig een perfect huwelijk. Mijn schoonouders zijn ook super. Ik had het niet beter kunnen treffen. Haha!

Martinique: Veel plezier bij de paardjes!

nog geen beeb nieuws???? ben zo benieuwd Ja

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 16:13

goedemiddag
nog steeds geen beeb Slapen
heb ook nog niet bijgelezen, het is zoveel en ik red het even niet. donderdag ben ik vrij ga ik op mijn gemakje eens lezen

Afscheid was mooi, precies hoe dat ze het wilde .

Mijn mams slaapt nog steeds hier, vandaar dat ik er niet zoveel ben. beetje vervelend voor dr als ik heel de tijd achter de pc zit Clown

Hoe staat het bij Jess?

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 17:05

We vergeven je het TK.. Lachen Kan eens gebeuren dat je wat minder tijd hebt!
Hopelijk gooit Kyaan het er nou eens uit..

Woei.. Kben helemaal hyper.. Hyper!
Heb net de dvd van de hengstenkeuring gekeken en ik heb echt zóveel zin om naar de keuring in Westdorpe te gaan! Haha! Het is nog maar 2 maanden en 8 dagen! Party!!

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 17:47

thx Sita Haha!

gerda: Zomar te koop... Bloos jammer dat hij zo'n klein maatje is, vind het zo'n ontzettend leuk dier om te zien!

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 17:49

ik ben zo benieuwd hoe amy het doet op de keuring. Ben je ooit nog van plan om een veulentje met haar te fokken?
We vergeven je het TK, is inderdaad niet zo gezellie als jij achter de pc zit voor je moeder. Maar voor ons wel.

Heb net Ziggy gelongeert met de pessoa. En het ging super goed. Daarna Dundee nog even gelongeert.

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 17:52

Wat goed janet! Ik heb er niet zoveel kaas van gegeten maar werkt dit ook goed voor het rug gebruik? Om spieren te kweken / vesterken?

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 17:55

Doei!
Heeeel snel, weinig tijd. Maar nope, nog geen veul'ntje bij Jes *LOL*
Misschien dat ik vanavond nog even langs scheur met de auto om te kijken hoever het staat. Aangezien ik morgen ook weer de hele dag moet werken enzo.. Bwaaaahhhh.

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 18:02

het zorgt ervoor dat de spieren in de rug en achterhand verstrekt worden. Dus de achterhand wordt ook nog extra goed getraind.
De pessoa helpt ook het paard in balans te laten lopen. Je kan de pessoa in 4 verschillende houdingen gebruiken: laag, midden, hoog en dressuur positie.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 18:03

ziggy_janet schreef:
ik ben zo benieuwd hoe amy het doet op de keuring. Ben je ooit nog van plan om een veulentje met haar te fokken?

Ja, dat was ik dit jaar al van plan.. Maar toch niet doorgezet omdat we zijn gestart.
Hengst is wel al uitgezocht.. Ja Twee hengsten zelfs..

Edit: En ik hoor uit allerlei hoeken dat Amy een goed kans maakt op een hoge premie..
Alleen al als mensen dat zeggen ben ik al apetrots.. Clown

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 18:16

welke 2 kanidaten? Ik denk het persoonlijk ook dat ze kans maakt op een hoge premie, ze is echt een prachtige merrie.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 18:21

Guinness van Hippolacta is eigenlijk mijn favoriet, alleen hij is nog steeds niet goedgekeurd of aangeboden voor de dekdienst.
Dus omdat die geen merries van buiten dekt, en ik toch eentje met papieren wil dekken heb ik voor hoofdkandidaat Longacre Bro gekozen.

Alleen nu heb ik de dvd bekeken en ik heb nog veel meer moois gezien.. MR Yenkins vind ik ook echt super oa.. En O Bryan, Silas.. Ze zijn allemaal mooi..
Dus ik ga nog eens even rondkijken tegen de tijd dat ik echt ga fokken.

Plus dat Bro in de buurt staat en ik niet ver met Amy kan reizen ivm haar angst om ergens te blijven in een box zou Hippolacta wel ideaal zijn. Dan ben ik in de 'buurt' mocht het finaal fout gaan tijdens haar verblijf.. Lachen

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 18:26

Ik heb Silas in het echt gezien op de hengsten show in ermelo dit jaar, en ik vond hem geweldig. Op foto's had ik niet zo veel met hem, maar nu ik hem in het echt heb gezien vind ik hem echt geweldig. Djenges is ook een hele mooie hengst.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 18:45

Djenges is inderdaad ook erg mooi.. Maar toch trekt O Bryan me dan meer.. Die is wat kleiner en rustiger zag ik op de dvd.. Nu is dat natuurlijk wel een momentopname hoor.. Lachen

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 18:48

ik heb o bryan nog nooit op dvd of in het echt gezien. Maar Ik vond Djenges heel relax overkomen. Ik hou niet zo van vos, maar Djenges had toch iets aparts.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 18:50

Ja, hij is inderdaad apart.. Ja Hij heeft wel iets, maar voor mij heeft hij het nét niet.. Bloos

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 18:51

haha iedereen zijn eigen smaak. Maar als ik een merrie had zou ik hem er denk ik niet opzetten.

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 18:52

Hallo!
Ben ik weer voor eventjes Lachen
Ik zal is foto's van ons paardje zoeken!
Oja.. Ben geslaagd Haha!!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 18:53

ziggy_janet schreef:
haha iedereen zijn eigen smaak. Maar als ik een merrie had zou ik hem er denk ik niet opzetten.

Toch niet?

Ik vind het zo moeilijk een hengst uitzoeken.. Er is zoveel leuks..

Hoi Joyce! Dat is lang geleden! Gefeliciteerd nog! Go jij! Go jij!

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 18:54

hee joyce gefeliciteerd!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 18:55

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 18:56

Jaja.. Maar ik ga ook weer weg vanavond.. En dan duurd het weer tot september.