ziggy_janet: Ik gloof inderdaad dat ik bokt verslaafd aan het worden ben

En je vriend was vast wel heer erg moe, het ziet er wel lief uit hoor! haha. En best genant voor hem, door je zusje in bed gelegt worden

Maya: Ja het is ook gewoon heel vreemd gelopen allemaal. Maar als het binnekort hier nog een keer in de buurt ruiterbewijs is kijk ik wel of ik daar nog bij kan ofzo. En voor nu ga ik gewoon lekker op Amy rijden, en af en toe een keer een lesje ofzo. Succes in je tentamenweek!
Grid: Het hoort eigenlijk ook zo volgens mij dat je eerst een paar keer les krijgt. Wij moesten 2x springen. En over die weigeringen is mij eigenlijk niks verteld. Ja oeps was even een foutje van Sita naar de dierenarts sturen.
Grrr: Dat dacht ik zelf ook al, dat het vriendjespolitiek is. Want het zijn toevallig ook allemaal mensen die een paard op stal hebben staan daar. Weet niet of dat het daar door komt hoor, maar dat viel me gewoon op. Leuk dat het zo goed ging met Muis voor de kar. Gelukkig dat je die sloot niet in ging

Silas: Oooh wat is ie lief!

Berdien: haha die cavia's van jou

Gisteravond nog even bij Collin geweest. Z'n been was weer al een heel stuk verbeterd. En die spuit heeft z'n werk ook wel al gedaan geloof ik. Hij had jeuk aan z'n achterbeen, normaal tilt hij dan z'n been op tot aan z'n neus en gaat hij zo kraben, maar door die spuit zijn z'n spieren nu al sterker geworden dat hij z'n been niet meer zo hoog krijgt. Hij vond het maar vreemd, stond echt zo te kijken naar dat been en dan weer naar mij van huh waarom lukt dat nou niet meer

Ik ga me vlug douchen, moet zometeen naar school. M'n cijfers ophalen, daarna BBQ van school. En daarna naar stal. Collin doen & Amy rijden voor Sita. Want ze ligt ziek op dr bedje dusja..
Doeii Doeiii, tot vanavond