Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

heb iedere keer wat te lezen zo...er komen hier echt vaak mooie foto''s voorbij wordt eens tijd dat ik ook de camera mee neem
..verheug me op het voorjaar dan krijg ik een fotoshoot..iemand leuke tips hoe je dat mooi aan kan pakken ? de fotograaf zelf heeft er nog niet zo veel ervaring mee
Ben gisteren bij Lotte langs geweest, wat is Luna toch leuk! Verder heb ik ook nog wat andere bekende tinkies uit dit topic gezien onder andere de grote Thunder babe Flynn

Ik ben het ook altijd geweest, bijzonder nuchter zelfs
Maar daarom weet ik dus wel wat het is als dat opeens compleet omslaat. Is heel lastig 
Gaaf hor weer lekker op Luna gezeten, in de sneeuw nog wel!!!!! Ben benieuwd naar het beeldmateriaal!
. Terwijl zij waarschijnlijk niet eens geschrokken was als ze erbij was geweest
Een paar tellen later verklaar je jezelf voor gek, maar het laat wel zien hoe diep dat gevoel geworteld zit eigenlijk.
? Ik wil ook wel mee denk ik! Stapgroep is wel wat voor mij denk ik haha. Moet je je daar dan apart voor inschrijven of vormt die zich wel op t strand?
Er is daar dan vast wel iemand die me wil helpen.. Toch
?
Ik ga daar eind juni een week heen met vrienden en de paarden 

Gezellig 
Mallow schreef:Ja tuurlijkGezellig
Ik hoop de trailer op stal te kunnen huren en moet m'n schoonvader even lief aankijken voor z'n auto.
Er staan nog een stuk of 5 tinkers bij mij op stal dus misschien dat er nog wel iemand is die mee wil / kan

Leonoor schreef:Zou je hem dan niet gewoon lekker bij ons zetten? We hebben wel een plekje voor hem hoor. En dan kunnen we dat trailerladen ook meteen fixen euh oefenen

Dit sloot er wel heel mooi op aan, kwam ik toevallig tegen
)
(En nee, ik heb niks gezegd...)

Die blijven in de zomer ook bij haar, dus dat is erg leuk!

) dus vandaar de studiekeuze eigenlijk.