[TI] [HK] Voor alle liefhebbers van onze gesokte vrienden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

TurboTinker

Re: [HK] Voor alle liefhebbers van onze gesokte vrienden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 23:03

Dan is hij echt gek :P

Bommeltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 23:42

Haha ja knetter! Maar wel een goeie! Eigelijk gewoon een echte tink :)

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 23:48

Afbeelding
hier ik met onze kena,dit doet zij op het moment iedere dag.lekker op de bank op of achter mijn benen

Afbeelding
ruana aan het turen naar de vogels in de lucht.wat een dromertje.. :o

heel even bijgelezen,wat gaat het kletsen momenteel vlug zeg.per dag wel een pagina of 4 _/-\o_

sandra1984:een dagje naar de efteling geweest.Heel erg leuk,maar ik vindt het idd ook heel erg duur.je bent een vermogen kwijt.daarom kies ik liever voor de dierentuin en neem zelf wel wat broodjes mee.
de prijzen rijzen tegenwoordig te veel de pan uit. }:0

inney:mooie verzorgtinkers zeg.je kan maar kiezen iedere dag.welke tinker kies ik vandaag?? :j

juliekuh:loopt stage in een dierenkliniek.Wil je later ook in een kliniek gaan werken of iets anders?sorry als je het al gezegd hebt maar dan heb ik er overheen gelezen. :o

jackytje:dekens gekocht voor de tinker en voor de pony's.met een mooie blauwe bies.Ik hou van blauw :j

tamadine:naar omstandigheden gaat het wel goed met mama hoor.Ze kan en mag helaas nog niet zo veel.haar hand is nog erg dik,maar met het bewegen van de vingers moet de bloedsomloop beter op gang komen.Dan wordt t dikke vlug minder.Ik hoop dat ze over een week of 3 weer een stuk meer kan.

snackie:echte puppyfoto's van jaron.Wat een snoetje zeg /3

marjootje:ruana heeft een klein restant snorretje.lang niet meer zoals ik toen ik haar voor het eerst zag. ;(
Momenteel ben ik even aan het uitrusten.ben erg moe na een hele dag sjouwen in de kou.zal blij zijn als mam weer mee kan helpen.Daarna nog even bij ruana geweest om even te borstelen en hoeven te doen.En wat denk je??ruana tilde vanzelf al een van haar achterbenen op.normaal gesproken doet ze dat enkel voor,maar vandaag dus ook achter.Ik stond even gek te kijken hoor.nu gaat zo ook niet meer zo snel hangen.scheelt mij mijn rug.

eszsie86

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 00:23

wat gaan jullie snel zeg :o heb iedere keer wat te lezen zo...er komen hier echt vaak mooie foto''s voorbij wordt eens tijd dat ik ook de camera mee neem :D..verheug me op het voorjaar dan krijg ik een fotoshoot..iemand leuke tips hoe je dat mooi aan kan pakken ? de fotograaf zelf heeft er nog niet zo veel ervaring mee

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 00:42

Haha ja je zult bijna zeggen dat ik kan kiezen :p. Nee jade is mijn 'echte' verzorgpaard. De anderen pak ik wel mee of gooi ze los oid, maar de focus ligt op jade zeg maar. Moeilijk uit te leggen :+

Jayney

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 08:53

Ga vanavond bijlezen.

Was gisteren avond zo laat thuis en moet nu al weer naar school :') Ben gisteren bij Lotte langs geweest, wat is Luna toch leuk! Verder heb ik ook nog wat andere bekende tinkies uit dit topic gezien onder andere de grote Thunder babe Flynn :)

Foto's probeer ik vanavond erop te zetten, maar nu eerst dus school en daarna bezoekje van mijn opa en oma.
Heb de foto's gisteren wel al op de camera bekeken ze zijn erg leuk geworden Lotte, ook de gene waar je op Luna aan het stappen was :Y)

Nu aankleden en wegwezen!

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 08:59

Goedemorgen!

Leuk Jayney! jullie zitten in de buurt van elkaar natuurlijk :j
Ben benieuwd naar de foto's

En Eszie, gewoon gaan klikken.

Leuke foto's Ellie! is jullie hond een dalmatier?

Bommeltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 10:08

o wat een mooie dalmatier :D

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 10:25

Jeps een echte dalmatier.een bijzonder mooi dier al zeg ik het zelf.Ik denk dat maar weinig mensen kunnen zeggen dat ze er een hebben met een blauw en een bruin oog :D

Bommeltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 10:49

wauw ja zeker mooi! ik heb een hele rare hond :P

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 11:35

Toen ik zag wat ik bij te lezen had heb ik m'n laptop maar even aangezet :P

Jeetje mara schrikken zeg! Gelukkig is alles goed afgelopen en heeft Mona zich goed kunnen redden :(:)

Deken afhalen met deze temperaturen zou ik niet zo snel doen, misschien een dunnere deken opleggen?

Sandra super rot van je ADHD zo zeg, ik stuur je even een pbtje zo.

Lot, ik denk dat dat toch wel heel erg per persoon verschilt. Nu zijn de angsten die ik heb de basis van mijn stoornis, maar als je echt in angst bent is dat bijna niet te negeren. Angst en paniek zijn van zichzelf al doodeng en dat maakt ook weer dat je daar heel bang van bent. Ik denk dat het Sandra wel goed zou doen om een manier van therapie te zoeken die bij haar past.
Wil niet zeggen dat ik het van jou heel knap vind als je heel nuchter bent hor :j Ik ben het ook altijd geweest, bijzonder nuchter zelfs :o Maar daarom weet ik dus wel wat het is als dat opeens compleet omslaat. Is heel lastig :j
Weer iets dat laat zien dat je stoer bent :D Gaaf hor weer lekker op Luna gezeten, in de sneeuw nog wel!!!!! Ben benieuwd naar het beeldmateriaal!

Jolanda dat wat jij omschrijft heb ik ook zo'n last van. Liep laatst door de stad en er galmde een knal door de winkelstraat, waarop ik direct denk, hoooooo clover :'). Terwijl zij waarschijnlijk niet eens geschrokken was als ze erbij was geweest :P Een paar tellen later verklaar je jezelf voor gek, maar het laat wel zien hoe diep dat gevoel geworteld zit eigenlijk.

Super stoer voor je Sandra! Dat je mee gaat doen aan de sokkenwasrit!
En wie wil mij dan daarbij helpen :D? Ik wil ook wel mee denk ik! Stapgroep is wel wat voor mij denk ik haha. Moet je je daar dan apart voor inschrijven of vormt die zich wel op t strand?
Sandra je hebt me wel aangestoken met je moed! Ik ga ook mee :D Er is daar dan vast wel iemand die me wil helpen.. Toch :')?

Leuk een rit op de durense duinen :j Ik ga daar eind juni een week heen met vrienden en de paarden :)

Pride is stoer zeg :j

Ben benieuwd Jayney :D

Ik ga vanmiddag weer sporten voor het eerst! Ik heb mezelf eindelijk groen licht gegeven ivm m'n rug. Wordt echt doodongelukkig als ik in de spiegel kijk en ik heb ook gewoon weer zin om te gaan bewegen!

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 11:56

Ingeschreven!..... SPANNEND. Gaan wij gewoon even doen Sandra :D

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 12:05

Misschien dat ik ook nog wel kom kijken / helpen. Even afwachten of ik dan een auto tot mijn beschikking heb :)

Kayleigh laat ik nog maar even thuis. Die gaat nu al snuivend en stuiterd de weg over als ik andere paarden tegen kom. En dan (nog) geen ervaring met het strand. (en stiekem wil ik wel een galopje doen, als ik dan met zo'n grote groep mee ga, en dat gaat niet lukken) Dus ik wacht maar een jaartje of 2. :)
Op mijn wish to do lijstje staat wel dat ik van de zomer een keer naar het strand ga. Alleen dan dichter bij mij in de buurt en maar met 1 maatje.

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 12:06

Oh eva, trouwens. Als ik geen vervoer heb kan ik maybe wel met jou mee helpen / reizen :o
* Wordt net door je woonplaats herinnerd :D :D haha.

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 12:10

Ja tuurlijk :j Gezellig :D
Ik hoop de trailer op stal te kunnen huren en moet m'n schoonvader even lief aankijken voor z'n auto.
Er staan nog een stuk of 5 tinkers bij mij op stal dus misschien dat er nog wel iemand is die mee wil / kan :)

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 12:16

Ok. Zou wel gezellig zijn :)

Tot rotterdam kan ik sowieso wel met OV doen (als ik geen auto heb) We spreken elkaar rond die tijd wel. Het klinkt nog zover weg :+ Lijkt mij in ieder geval erg leuk. Vind het altijd leuk om te helpen.

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 12:32

Mallow schreef:
Ik hoop de trailer op stal te kunnen huren en moet m'n schoonvader even lief aankijken voor z'n auto.
Er staan nog een stuk of 5 tinkers bij mij op stal dus misschien dat er nog wel iemand is die mee wil / kan :)

He ja, neem die rooie maar mee :D

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 12:35

Mallow schreef:

En anders laad je er gewoon 1tje extra in en kom ik wel ffies rondje rijden hahahaha :D

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 17:28

Luna heeft dit jaar niet echt een snor, vorig jaar wel.

Gefeliciteerd Sofie *\o/*

Mijn pony heeft afstamming onbekend, echter weet ik wel wie de moeder is (nou ja, hoe ze eruit ziet dan), ik heb ook wel goede hoop er ooit achter te komen wie de vader is. Al zou het ook kunnen dat moeders drachtig geïmporteerd is...

Wat kan jij je angst goed verwoorden Jolanda :j

Ik ga je zeker helpen Sandra, komt helemaal goed, ik heb er zin in! En ik ga Leonoor ook helpen, en een heleboel bont bewonderen, en ik doe stiekem ook een klein vreugdedansje omdat Danique en Thig misschien ook komen (en anders ga naar hun die dagen, kom er praktisch langs namelijk).

Leonoor schreef:
Zou je hem dan niet gewoon lekker bij ons zetten? We hebben wel een plekje voor hem hoor. En dan kunnen we dat trailerladen ook meteen fixen euh oefenen :+

_/-\o_

Mara, ik bedoelde Andrea, sorry...
Hoe is het met de jeuk van Mona?

Mooie Pride <3

Lieve King <3

Luna haar sokken waren er ook af toen ik haar kocht, nu, na een jaar kan ik weer zeggen dat ze helemaal zijn terug gegroeid. Al vallen ze helaas nog niet helemaal over de hoeven, misschien komt dat nog (helemaal nu ze niet meer weg zakt in een nat land)
Afbeelding

Leuke hond Ellie, vooral dat kleurtje :))

Er was anders een tijd dat ik zelfs geen Shet durfde mee te nemen aan een touwtje hoor Eef, t is niet altijd zo geweest als nu, daar is heel wat voor nodig geweest, ook niet echt positief trouwens, en ik ben nu een beetje door geslagen.
Maar ook weer te nuchter om daar wat aan te doen :+ Dit sloot er wel heel mooi op aan, kwam ik toevallig tegen
Afbeelding
En ik wil jou ook wel ff helpen die dag hoor (krijg t nog druk _O- )
De eigenaresse is trouwens ook van plan te komen met die rooie ;) (En nee, ik heb niks gezegd...)
Succes met sporten, en sterkte met de spierpijn morgen :Y)

Jayney, ik ben benieuwd! Als jullie geen zin hebben om te bewerken mag je ook onbewerkt sturen hoor...
Moet wel werken tot 01, dus mn geduld wordt lekker op de proef gesteld :P

Hier niks gedaan vandaag, ga zo maar ff werken, ik mag weer kokkerellen *\o/*

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 18:04

even kort ego-berricht.. ben echt niet lekker namelijk :(

Vandaag stalcontractje opgehaald van de nieuwe stal, en een stal uit gezocht ;)

Huidige stal is gelukkig ook goed! Ik heb het gezegt.. dat het vervelend over kwam ineens in die stal te staan, en ik natuurlijk zit in mijn stal, mijn kleine van 14 maanden wel eens meeneem e.d.
Ze staat nu weer in haar 'eigen' box! Echt heel fijn en netjes!!

Wel naar.. ze heeft tot haar knieen mok! Kale plekken, kortjes, en gevoelig.. ik mag er niet aankomen van haar.. ze stamt als we op zand lopen, en schuurt er langs met haar hoofd..
Ik ga even inlezen over mok.. en als het gaat dooien blijft ze bij deze stalling even binnen.. zodat er niks kan verergeren.

Ik ben eventueel vanaf nu al welkom op de nieuwe stal.. maar natuurlijk elke dag dubbel is dubbel betalen.. maar als ze bijv. als het dooit niet buiten kan, heb ik iniedgergeval de optie om alvast naar de nieuwe plek te gaan.
Ze komt lekker bij de 2 shetjes te staan! <3 Die blijven in de zomer ook bij haar, dus dat is erg leuk! :j

Juliekeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 18:56

Ooh wat een knappe Pride :D

@elliecuijk Nu sta ik in een kleinschalige dierenkliniek en lijkt me daar echt leuk werken. De twee stage dagen die ik er nu heb opzitten waren super relaxed, weinig te doen zelfs eigenlijk... Heb de 2e dag wat meegekeken bij een operatie van een baarmoederontsteking (baarmoeder werd weggenomen) wat wel interessant was!
Of ik later in die sector iets wil doen weet ik nog niet... er is weinig werk in te vinden en er zijn veel mensen die het studeren... eigenlijk niet zo slim van mij om er dan ook aan te beginnen maar wilde graag een diploma halen in iets wat ik leuk zou vinden (want hoeveel mensen zijn er wel niet die een bep diploma halen en toch iets heel anders gaan doen nadien he :) ) dus vandaar de studiekeuze eigenlijk.
We zien wel hoe het later uitloopt, het belangrijkste vind ik dat dat ik snel werk heb nadat ik afgestudeerd ben (desnoods in het begin in een winkel ofzo) zodat ik toch centjes verdien voor de paardjes :p

Pff als ik dat hier allemaal zo lees van die sokkenwasrit, lijkt me zoooo fijn :p
Alleen zover weg voor mij + geen paardje om mee te kunnen rijden dan gezien ik nu met 2 drachtige en 1 ongeleerde tinker zit :D

Jayney

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 19:35

Lotte, ik ben ook erg ongeduldig, maar geloof dat er zo wat deze kant op gestuurd word:P het zijn wel heel veel foto's dus brand alles op dvd zodat je uiteindelijk wel alles hebt :D

Nog een filmpje van afgelopen maandag bij Erynn :')

http://www.youtube.com/watch?v=cK9o05eG ... r_embedded

Sandra1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 19:43

Eva, superstoer van je!
maar komt helemaal goed joh! wij gaan dat gewoon even doen hahahaha

karlijn, wat erg van de mok zeg! bij mij hielp betadine heel erg goed(bij king kwam het omdat alles gestikt was door veel in de drek gestaan te hebben, zonder goed droog te kunnen staan)

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 19:48

Beterschap karlijn! Jayney, leuk idee, die dvd maar ik heb er niks aan. Kan niet in mn laptop... Uploaden in gedèltes en dan verkleind wil denk ik niet?

Sandra1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 19:50

ohw en king loopt weer blootvoets! Gelijk misbruik van gemaakt! vakantie is voorbij. King mocht heerlijk aan de bak in de bak. Dus we hebben heerlijk gelongeerd! Al was ie niet erg soepel, meneer was denk bezig met opletten dat ie niet op zn giegel ging, dus hij viel erg naar buiten en liep erg te trekken.
maar wel trots op hem, want hij was zo braaf!
Van het weekend er even op, beetje rondstappen in de bak zonder zadel(zondag is namelijk als het goed is mijn zadel verkocht en mn vervangend zadel, voor mij nieuw, kan ik pas testen als ik kan draven in de bak. Maar de bak is wat ongelijk, dus weet niet of dat verstandig is nu..