Vandaag gewerkt, was wel gezellig.. Druk met vlagen, dus de dag ging wel snel voorbij!
Net naar stal geweest. Amy gereden, eerst liep ze wat onregelmatig met dat ene achterbeen. Maar na een aantal stappen voelde ik het niet meer en zag stalgenootje ook niks meer dus heb ik verder gereden. Lekker half uurtje lang en laag, drafje, galopje. Was wel lekker eigenlijk, gewoon heerlijk gereden! Morgen pak ik haar wat meer op..
Verder ben ik nog in gesprek geraakt met een stalgenootje, daardoor kwam ik ook weer een aantal dingen die ik liever niet had willen weten aan mijn oren. Maar ik laat het maar zo.. Ga verder niet meer gaan klagen, wel afstand nemen van bepaalde personen.. Toch jammer dat het zo moet.. Shania is overigens wel minder bang van dr buurman geworden! Dus dat is positief!
Voor diegenen die het nodig hebbe..
Mooi tuig Black!
Dat hit actief.. Nee, lijkt mij ook niet echt wat..
Gisteren heb ik genoten in Amsterdam. Was leuk om weer eens op zo'n concours rond te lopen
Ik ben vandaag op jacht geweest naar een jonge poes . Ze heeft haar staart gebroken en ik schat haar op zes mnd . Maar helaas toen ik haar had heeft ze me in mijn vingers gebeten en gekrabt waardoor ik haar weer los moest laten Vannavond weer een poging gedaan maar toen kon ik haar niet vinden, dus morgen maar weer op nieuw proberen. Ik moet toch naar stal want de smid komt voor roxanne
hetzelfde als bij koeien, geiten en varkens in een groepsstal
Ik vind dit eigenlijk wel een hele mooie vergelijking. Had het zo nog niet bekeken
Hit-actief.. sja.. ja nou ach... Als je er het juiste soort paard voor hebt, en dit is je enige mogelijkheid vs 20/7 stal en rest wei / paddock / werk. Dan kan ik het begrijpen. Maar liever niet... Ik zweer bij open stallen... en dan niet te groot en dat paarden zich ook echt even kunnen afzonderen. Sociaal contact is goed maar ook een paard heeft van tijd tot tijd behoefte om alleen te zijn, en dat mis ik vaak bij veel van dergelijke stallen...
Weet iemand al welke hengst de nieuwe aanwinst is van the horsey valley ? ( waar subliem van de heesbeense hoeve heen is ) Het is een bruinbonte nts/ics hengst . stukje uit ad :
Aanstaande zaterdag 02-02-2008 is het zover. Dan komt op onze stoeterij er een zeer mooie drie kleur ster dekhengst erbij. Hij is goedgekeurd bij het NSVT en bij het ICS.
Hij heeft zeer goed gangwerk en is erg mens gericht,ook is hij zeer sociaal in elk opzicht.
werken doet hij graag en deze heer heeft een stokhoogte van 153.
Hij zal zeer zeker een grote aanwinst zijn voor de merriehouders in Nederland.
Momenteel heeft hij zijn diensten bewezen in het buitenland.
Wij zijn erg trots dat hij op ons dek station The Horse Valley zal komen en wij hopen dat hij samen met Subliem onze en ook jullie merries zal behagen.
Wie o wie zal deze hengst zijn ??? Jullie zullen het volgende week vernemen van ons .
rara halve foto staat erbij maar zit copyright op ! (is Leon nog wakker ?)
Vind de hitactief stal op zich wel een mooi 'systeem' zou het alleen een paar aanpassingen geven.
Maya: alweer een beetje opgeknapt?
Blackstar : mooi tuig zeg. Is prijs idd wel waard.
Siet: amy gelukkig niet kreupel
Heb de topics van natalie gelezen, vanaf het begin gevolgd. Het houd je bezig moet ik zeggen en volgens mij zal bij familie en vrienden de Waarom vraag ook wel aanwezig zijn...............triest zo'n jonge meid.
Gister een flinke baaldag. Hele dag gewerkt, was erg drukjes. Naar huis gereden en een auto passeerde mij en reed finaal op mijn spiegel. Helemaal aan gort dus dat word naar de garage vanmiddag en kost weer een paar duiten Vandaag eigenlijk vrije dag, mag (moet) ik weer terug komen voor 2 vergaderingen. schiet echt niet op zo, ik moet leren en wil tijd aan de paarden besteden en dat komt er zo niet echt van grrrr! Maar goed, het zal vast wel beter worden. hoop ik
sita: balen dat het zo moet gaan op stal. Maar het positieve is dan wel weer dat shania niet meer zo bang is. Misschien krijgt ze wel iets meer lef.
roxtemp: succes met poezen vangst. Ik weet niet of jou DA elastiekjes heeft wat ze ook om de staarten van lammetjes doen om de staarten te amputeren. Wij hadden ook een kat met een gebrokem staart, zon elastiekje van de DA er omheen gedaan. Binnen 2 dagen was de staart eraf gevallen. Dit hadden wij ook bij een redelijk wilde kat gedaan, omdat de reis en de operatie naar de DA veel meer stress gaf dan deze oplossing. (en mijn ouders wilde eigelijk niet heel veel geld aan een wilde kat uitgeven)
TK: daar gaat je vrije dag dus weer. Heb je trouwens het nummerbord niet van die auto gezien?
Ik hoef vandaag pas laat te beginnen op school. Had eigelijk nog de eerste 2 uur les, maar had met de lerares overlegd dat ik niet hoefde te komen behlave als er een presentatie is. Want anders heb ik 3 tussenuren voordat ik weer les heb. Beld net een klasgenoot waar ik ben, en dat ik ben opgeschreven als afwezig. Met sommige mensen kan je geen afspraak maken...
timokyana
Je moet gewoon naar de politie gaan en aangifte doen. Als hij naar de politie gaat, is het jou schuld. Dan kan jij zijn schade ook nog gaan betalen. Wij hebben precies hetzelfde gehad. Was op een smalle weg, wij reden al in de berm, maar die andere auto vertikte het om in de berm te gaan. Dus spiegel kapot. Wij wilde aangifte doen bij de politie, maar die andere had eerder aangifte gedaan. Wij kregen op de schuld.
timokyana
mmmmmmm, is wel een goede van je. Hij zei zelf dat het ieder voor zich is. Hij had geen schade overigens dus voor hem maakt het niets uit ik ga vanmiddag naar de garage dan word het gemaakt, zal eens kijken wat het kosten plaatje word en anders miss toch aangifte doen. al ben ik dan denk ik te laat moet volgens mij binnen 24 uur.
geen idee binnen hoeveel tijd het moet. Bij ons was het behoorlijk duur een nieuwe spiegel, bij de garage dan. Om dat het verwarmde spiegels waren. Dus hebben we zelf maar een spiegel gekocht bij de sloop. Zelfde kleur allen niet verwarmd.
Wij hebben het ook gehad, beiden gingen niet de berm in, onze spiegel klapte terug, zijn spiegel klapte eraf. Dus dat was pok. Oei... Teruggereden, even gepraat, we waren het er beiden over eens dat we allebei niet genoeg de berm in gingen, en hij had zoiets, ja eigen schuld, hij heb geluk (wij dus) en ik heb pech, had ik maar meer uit de kant moeten gaan.
Goedemorgen! Amy niet kreupel, Shania ook wat gelukkiger Spanneningen op stal.. Rox succes met op zoek gaan! Janet, met sommige mensen kun je idd geen afspraak maken! Tk, balen van je spiegel!
Voor die hengstigheid Sita? Niet om vervelend te doen hoor, maar hoeveel staat ze op stal? Bij onze buren staat een paard die verhuist is omdat ze veel op stal stond, met licht veel aan, daardoor was haar cyclus constant in de war. Nu gaat het goed en is ze normaal hengstig.
Weinig meegemaakt. Alleen een meisje "aangereden" vandaag. Ze denderde zonder te kijken de weg op waar ze niet mag komen. Ik kon haar niet ontwijken want er kwam een auto van de ander kant (smalle weg) en kon ook niet keihard remmen want achter mijn zat een auto heel dicht erachter. Voordat ik uberhaupt kon reageren had ik haar al geraak. Niks ernstigs, haar stuur of haar elleboog kwam tegen mijn spiegel aan. Deze klapte iets om. Ze viel niet of wat dan ook. Je mag toch wel verwachten dat je als 15 jarige ongeveer weet waar je moet fietsen, op het fietspad en niet op de weg voor auto's met een sloot en berm ernaast.