Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Het zit niet mee ...
vriendje ziet er zo wel leuk uit
die was dus wel erg ver weg door zusje uitgekleed en op bed gelegd
kun je hem mooi mee pesten
Silas eten onder het werk --> op en top tinker
welkom Jump_girl vertel eens wat meer
Berdien lang uitgeweest en semivriendje wordt vriendje
cavia's hebben je wakkergemaakt
werk ze aan school!
Leon geen leuke dag ....
Leon klikt niet leuk bij scouting
--> ga maar weer lekker alle tijd in paardjes steken
Tennis dat leek John leuk maar
was echt niet voor mij weggelegd en John ging ook niet alleen (dat ik kwam kijken of zo) dus dat was zo weer over
Hij gaat maar thuis of bij de paarden klussen als ie iets samen met mij wil doen
was ook nog iets mis gegaan hoorde ik ....) en nu alweer naar Berlijn
ja de land/ luchtmacht is vaak onderweg ... moet je we tegen kunnen
(wel veel tijd voor paardjes
)
sokken eraf ... maarja soms is het anders gewoon niet te doen
en dan moet je wat
groeit best snel bij gelukkig
balen van ruiterbewijs ... en van springen ... niet leuk gegaan dus allemaal
en trudy is een rare
maar nu lekker met eigen Collin en Amy met privéles aan de gang enzo
maar krijgen dan nog paar keer les over hoe en wat
, maar ons werd bij informatieavond verteld dat we minstens 3 x 60 cm moesten springen in ieder geval 1 stijltje en 1 oxer en dan naar keuze nog een keer 1
en meerdere weigeringen zou ook uitsluiting zijn of het moest heel duidelijk zijn dat paard echt bang was
--> Ben benieuwd of dat met Say op zo'n dag lukt (bij tinkertoernooi ook meerdere weigeringen
)
maar nu het bij ons op stal wordt gedaan en het misschien verplicht gaat worden heb ik zoiets van dit is nu wel een "makkelijke" manier om het proberen te halen
maar anders zou ik er denk ik ook niet snel aan mee doen
Martinique stuurt Sita naar DA en Martinique wordt verslaafd aan bokt
vandaag eerst met stalgenootje mee op wedstrijd geweest om te lezen en daarna naar Pa
eigenlijk heb ik er niks meer mee, maarja om broer en zussen een plezier te doen
--> was wel leuk om even bij te kletsen
, maar hopelijk helpt het!
Na twee uur rijden waren we in de buurt van Boshuis Drie, waar je lekker kunt eten, je paard in de wei of stand kunt zetten, en kunt genieten. Dus we hebben Mirthe daar in de wei gezet Pierre in een stand, en hebben lekker een uurtje gerust en pannekoeken gegeten! Was zo gezellig! Echt een aanrader.

De dames hadden honger
Heerlijke diertjes, die cavia's. Als ze je tenminste niet 's ochtends vroeg wakker rammelen met hun drinkflesje 

Silas genoten van Kayah
Berdien lol met cavia's
welterusten
... en vriend heeft geen pa meer dus

Wat een actie van hem dan vannacht en dat met je zusje.. Je schaamt je dan toch ook wel rot.. 

Je kan niet eens normaal langs een ander paard, dan begint ze te gillen, pissen en knoerhard te lopen.. Fijn merries..
snowdon schreef:Wees toch zuinig op jullie pa's.....
ja ik weet het ... vriendlief is hem ook verloren toen ie 12 was
) heeft aangedaan
en daar heb ik nu dagelijks in mijn relatie ook last van
...
kan hem ook niet meer hardop pa noemen of zo
je hebt daar een of ander middel (eigenlijk voor varkens) voor dat scheelt echt dag en nacht
ken een "pismerrie" die door dat middel echt pismerrie af is gelukkig
snowdon schreef:al 5 weken hengstig?????
(heb hier zo'n ma + schoonmoeder
) snowdon schreef:@ grid, bedoelde het meer in het algemeen....
Sommige ouders verdienen de extra aandacht gewoonweg niet(heb hier zo'n ma + schoonmoeder
)
zowel ma als schoonma
da's balen ...
die proberen we ook altijd zoveel mogelijk te verwennen enzo dat verdienen ze
Ik ben volledig blut (nja, alleen geld voor eten en benzine, dus niet voor dootjes), en ik ben vandaag vroeg naar Dronten vertrokken voor de studie. Dus veel heeft ie niet aan mij gehad
Maargoed, maak het volgend weekend goed
Vrijdag wordt ie 50
Zaterdag dan nog een BBQ met de hele familie en mss nog wat vrienden.
Maar je vader (of moeder) laten merken dat je ze waardeert en van je houdt moet je imo gewoon geregeld eens doen. Gewoon bedanken voor een kleinigheid. Eens een zomaar attentie meenemen. Daar hecht ik, en ik weet zeker, mijn ouders ook, meer waarde aan, dan een dootje op vaderdag (of moederdag) omdat het zo hoort.
grid schreef:[edit] pff shania zo lang en vervelend hengstig![]()
je hebt daar een of ander middel (eigenlijk voor varkens) voor dat scheelt echt dag en nacht
ken een "pismerrie" die door dat middel echt pismerrie af is gelukkig
ja sita dat bedoelde ik