[TI] [HK] Tinker geklets, voor al jullie off-topic behoeften.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_janet_

Re: [HK] Tinker geklets, voor al jullie off-topic behoeften.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 20:16

ja hoor
hoe is het bij jou dan?

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 20:19

Maya, nog geen foto's hier....
Onze camera heeft Arjan mee deze week.
Lisa heeft wel wat met haar telefoon gemaakt, maar die heb ik dus niet hier...

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 20:28

TK Ach gut Het zit niet mee ...

Grr foto's zien er gezellig uit Dromen

en Janet binnenkort ook weer ziggy met wagen weg Cool vriendje ziet er zo wel leuk uit Nagelbijten / Gniffelen die was dus wel erg ver weg door zusje uitgekleed en op bed gelegd Clown kun je hem mooi mee pesten Haha!

Clown Silas eten onder het werk --> op en top tinker Haha!

Doei! welkom Jump_girl vertel eens wat meer Knipoog

Gaaaap Berdien lang uitgeweest en semivriendje wordt vriendje Haha! cavia's hebben je wakkergemaakt Whoosh! werk ze aan school!

Ach gut Leon geen leuke dag .... Nors opkijken Leon klikt niet leuk bij scouting --> ga maar weer lekker alle tijd in paardjes steken Tong uitsteken
Ik heb ook eens geprobeerd om een hobby samen met John te zoeken/ doen Nagelbijten / Gniffelen Tennis dat leek John leuk maar was echt niet voor mij weggelegd en John ging ook niet alleen (dat ik kwam kijken of zo) dus dat was zo weer over Bloos Hij gaat maar thuis of bij de paarden klussen als ie iets samen met mij wil doen Haha!
Arjan paar dagen Volkel (bij ons dus Knipoog was ook nog iets mis gegaan hoorde ik ....) en nu alweer naar Berlijn Scheve mond ja de land/ luchtmacht is vaak onderweg ... moet je we tegen kunnen Ach gut (wel veel tijd voor paardjes Tong uitsteken )
en rare man bij wei ... pff ook niet fijn... wel leuk dat ie zo weg was van chayenne Knipoog

Bloos! sokken eraf ... maarja soms is het anders gewoon niet te doen en dan moet je wat Knipoog groeit best snel bij gelukkig Ja

Martinique Ach gut balen van ruiterbewijs ... en van springen ... niet leuk gegaan dus allemaal en trudy is een rare Scheve mond maar nu lekker met eigen Collin en Amy met privéles aan de gang enzo Dromen Cool

Wij gaan hier met stal in oktober op voor ruiterbewijs Nagelbijten / Gniffelen maar krijgen dan nog paar keer les over hoe en wat Knipoog , maar ons werd bij informatieavond verteld dat we minstens 3 x 60 cm moesten springen in ieder geval 1 stijltje en 1 oxer en dan naar keuze nog een keer 1 Nagelbijten / Gniffelen en meerdere weigeringen zou ook uitsluiting zijn of het moest heel duidelijk zijn dat paard echt bang was Rolleyes --> Ben benieuwd of dat met Say op zo'n dag lukt (bij tinkertoernooi ook meerdere weigeringen Bloos )

Ik vind het eigenlijk allemaal niks en geldklopperij Bloos maar nu het bij ons op stal wordt gedaan en het misschien verplicht gaat worden heb ik zoiets van dit is nu wel een "makkelijke" manier om het proberen te halen Knipoog maar anders zou ik er denk ik ook niet snel aan mee doen Bloos

Clown Martinique stuurt Sita naar DA en Martinique wordt verslaafd aan bokt Haha!

Vriendlief is Formule 1 aan het kijken dus kan ik weer ff bokken Tong uitsteken vandaag eerst met stalgenootje mee op wedstrijd geweest om te lezen en daarna naar Pa Scheve mond eigenlijk heb ik er niks meer mee, maarja om broer en zussen een plezier te doen Bloos --> was wel leuk om even bij te kletsen Ja

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 20:35

Hallo allemaal,

Ik heb ook een topdag achter de rug! Haha!

Maar eerst even op jullie reageren:

Martinique: Wat balen dat je het ruiterbewijs niet gehaald hebt, maar da's duidelijk vriendjespolitiek! Wat een mens zeg!

Leon: Snowdon's sokken eraf Verdrietig , maar hopelijk helpt het!

Janet: Lief slapend vriendje!

En de rest.... weet ik niet meer..... Nagelbijten / Gniffelen

Wij hebben vanmorgen weer met Muis geoefend voor de wagen, en het ging nu veeeeeeeeeeel beter, hij was veel minder gespannen, en vond het zelf ook leuk! Bloos

Daarna heb ik Mirthe opgezadeld, en de welsh van de buren voor de wagen gezet en zijn Mees en ik, samen met Mark en Karine lekker gaan rijden. We wilden vast de route kijken voor de rit in augustus. Het eerste stukje was even erg spannend, vlak bij ons is een handelaar met een hele troep paarden in de wei, die er allemaal aan kwamen rennen, dus Mirthe ging schuin op de sloot af, waar we bijna in stonden. Ik ben al twee keer eerder met vorig paard de sloot in gegaan, dus heb daar echt een fobie voor! 't Ging echt maar net goed! Huilen Na twee uur rijden waren we in de buurt van Boshuis Drie, waar je lekker kunt eten, je paard in de wei of stand kunt zetten, en kunt genieten. Dus we hebben Mirthe daar in de wei gezet Pierre in een stand, en hebben lekker een uurtje gerust en pannekoeken gegeten! Was zo gezellig! Echt een aanrader. Knipoog
Daarna weer terug gegaan, toen heeft Mees gereden en ik gemend. Mark (onervaren ruiter) heeft ook nog een heel eind op Mirthe gereden, gestapt en gedraafd, ze vond het allemaal best.

En nu zijn we weer lekker thuis, ga even douchen en lekker nog even zitten, voor de werkweek weer begint!

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 20:37

ziggy: hier gaat het best, vandaag lekker bij Kayah geweest
Afbeelding

grid: ja hahaha echt op en top tinker....

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 20:39

Wat is Kayah een schatje Silas!

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 20:40

grid: nee vaderdag is ook niet echt mijn ding. Wij doen er thuis ook niet aan, en bij mijn vriend thuis ook niet.
grr: klinkt super gezellig. Jammer dat wij niet zoiets in de buurt hebben.
silas: wat is ze toch leuk!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 20:43

Kayah is zo'n droppie Lovers

Grrr lekker op stap geweest dus!
En Grid kan even ongestoord Bokken, ook niet verkeerd *LOL*

Heb me net suf gelachen om de cavia's, ik ritselde met een plastic zakje en ineens gefluit en gepiep van jewelste uit de kooi. Dus ik dacht minstens dat ze elkaar aan het afmaken waren, en scheur naar de kooi om de schade te beperken. Kom ik aan, staan de twee mutsen naast elkaar te fluiten met hun pootjes op de rand van de kooi ROFL De dames hadden honger Huilen van het lachen Heerlijke diertjes, die cavia's. Als ze je tenminste niet 's ochtends vroeg wakker rammelen met hun drinkflesje Zij zijn groot en ik is klein!
Ik duik m'n bed in, even m'n slaaptekort wegwerken. Morgen om kwart over zes op om om zeven uur in de AH te staan, dus dan mag ik nou wel naar bed Nagelbijten / Gniffelen

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 20:55

grrr: lekker op stap geweest!

dank je voor de complimenten, Kayah is echt een schatje....

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 20:55

wat zijn de caavjes toch grappig!
Welterusten berdien!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 20:56

OK dan! muis gaat al beter met beleren voor wagen

en verder gezellige rit gemaakt Dromen

Cool Silas genoten van Kayah

Nagelbijten / Gniffelen Berdien lol met cavia's Haha! welterusten Knipoog

Janet --> pff als het aan mij lag ging ik niet meer Bloos Scheve mond ... en vriend heeft geen pa meer dus Ach gut

Formule 1 is alweer afgelopen dus ga nog ff sociaal doen Doei!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 20:59

Wees toch zuinig op jullie pa's..... Lachen

Goed van Muis!

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 21:01

grid: doei! Ow ik wist niet dat de vader van je vriend was overleden.

ik ga ook mijn slaap tekort inhalen. doei iedereen!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 21:07

Aaah Janet.. Vriendje is vat moe..
ROFL Wat een actie van hem dan vannacht en dat met je zusje.. Je schaamt je dan toch ook wel rot.. *LOL*
Heb dat ook nog een keer meegemaakt met mijn ex.. Alleen dat was toen niet grappig, achteraf kon ik dr dan wel om lachen..

Kayah Lovers

Grid.. Ze moesten een kruisje springen van ong. 40 cm en een oxer van 60 cm.. Ze moesten minimaal 2 keer springen.. Allebei 1 keer.. Mja.. Het mocht niet baten hoor..
Hopelijk heb jij meer succes!

Iedereen die slaap in gaat halen, weltrusten!

Net bij Shania geweest.. Lekker gepoetst.. Alleen ze is nog steeds hengstig, nu al 5 weken.. Vandaag heeft ze me ook geraakt met dat gepies van dr Nog even en dan moet de DA er maar wat voor geven, want dit vind ik zó niet fijn.. Rolleyes Je kan niet eens normaal langs een ander paard, dan begint ze te gillen, pissen en knoerhard te lopen.. Fijn merries.. Misselijk Rolleyes

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 21:08

al 5 weken hengstig?????

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 21:09

snowdon schreef:
Wees toch zuinig op jullie pa's..... Lachen

Ach gut ja ik weet het ... vriendlief is hem ook verloren toen ie 12 was Ach gut

Maar als ik je in geuren en kleuren vertel wat mij pa allemaal heeft uitgevreten en mij ma (en trouwens ook ma van half zus en broer Scheve mond) heeft aangedaan en daar heb ik nu dagelijks in mijn relatie ook last van Verdrietig ...
en ben door hem ook niet echt een onbezonnen kind geweest enzo kan hem ook niet meer hardop pa noemen of zo Bloos
Ben er ondertussen wel redelijk overheen maar dagen als z'n verjaardag, sinterklaas en vaderdag Misselijk

[edit] pff shania zo lang en vervelend hengstig Scheve mond Ach gut je hebt daar een of ander middel (eigenlijk voor varkens) voor dat scheelt echt dag en nacht Ja ken een "pismerrie" die door dat middel echt pismerrie af is gelukkig Knipoog
Laatst bijgewerkt door grid op 17-06-07 21:13, in het totaal 3 keer bewerkt

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 21:11

snowdon schreef:
al 5 weken hengstig?????

Yups.. DA is dus geweest die zei dat het vrij normaal was..
Warm benauwd weer, jonge merrie, voor het eerst in een kudde, altijd alleen gestaan.
Ze weet niet wat ze er mee aan moet denkt hij..
Maar als het nog lang gaat duren word ik het aardig zat..

Ze piest zo haar benen onder dat het echt in dr huid vreet, en er hele vellen vanaf komen..
Ik was dr benen om de dag.. Maar elke keer zijn ze weer ontzettend vies, over de staart maar niet te spreken, die vlecht ik nu maar gewoon in..

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 21:20

@ grid, bedoelde het meer in het algemeen....
Sommige ouders verdienen de extra aandacht gewoonweg niet Bloos (heb hier zo'n ma + schoonmoeder Bloos!)

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 21:31

snowdon schreef:
@ grid, bedoelde het meer in het algemeen....
Sommige ouders verdienen de extra aandacht gewoonweg niet Bloos (heb hier zo'n ma + schoonmoeder Bloos!)

Bloos! zowel ma als schoonma Scheve mond da's balen ...

Hier allebei gelukkig leuke mams *LOL* die proberen we ook altijd zoveel mogelijk te verwennen enzo dat verdienen ze Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 21:33

Mijn pa is best zielig wat dat betreft vandaag... Bloos Ik ben volledig blut (nja, alleen geld voor eten en benzine, dus niet voor dootjes), en ik ben vandaag vroeg naar Dronten vertrokken voor de studie. Dus veel heeft ie niet aan mij gehad Clown Maargoed, maak het volgend weekend goed Ja Vrijdag wordt ie 50 Lachen Zaterdag dan nog een BBQ met de hele familie en mss nog wat vrienden.

Maar op zich vind ik het fenomeen vaderdag (of moederdag) niet zo interessant. T is imo meer commercieel gedoe, en het is leuk als je nog kleiner bent en wat voor je ouders knutselt Ja Maar je vader (of moeder) laten merken dat je ze waardeert en van je houdt moet je imo gewoon geregeld eens doen. Gewoon bedanken voor een kleinigheid. Eens een zomaar attentie meenemen. Daar hecht ik, en ik weet zeker, mijn ouders ook, meer waarde aan, dan een dootje op vaderdag (of moederdag) omdat het zo hoort.

daydream

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 21:34

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 21:42

Ik vind moederdag wel leuk... Maar vaderdag is het volgens mij altijd, als ik naar mijn hubbie kijk Clown

Balen zeg, van Snowdon zijn sokken.... Ach gut

Grid... kan me dan voorstellen dat je flink baalt van zulke dagen... Ach gut

5 weken hengstig is in mijn ogen niet gezond hoor! Tjonge jonge....

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 21:46

grid schreef:
[edit] pff shania zo lang en vervelend hengstig Scheve mond Ach gut je hebt daar een of ander middel (eigenlijk voor varkens) voor dat scheelt echt dag en nacht Ja ken een "pismerrie" die door dat middel echt pismerrie af is gelukkig Knipoog

Ja regumate.. Elke dag 2 pompjes over het voer.. Een merrie die ik reed op stage kreeg dat ook..

De dierenarts weet ervan, ik moest het nog een week of 2 aankijken en dan gaan we over op hulpmiddelen.. Het is ook waarschijnlijk haar eerste hengstigheid..
Maar de ene week is het minder erg dan de andere.. Dan is het 2 dagen weg, dan begint het weer!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 22:04

Pling ja sita dat bedoelde ik

en idd Maya onze mams worden ook t hele jaar verwend en niet op verplichte dagen Ja

gaat nu echt kappen Doei!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 22:33

Ik ga eens lekker naar mijn bedje.. Morgen pas om 10 uur beginnen, ik hoop dat ik dan ook weer een beetje fit ben!
Weltrusten!