Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Rustig aan he 
Hihi, ik hou je op de hoogte van de groentes. Fijn dat je dit als 'praatpaal' ziet. Wat een gedoe met je zus en die creep zeg
Ook sterkte voor je depri gedachten
beterschap voor de schijndrachtigen.
Lem vind t wel interessant die mutsen e.d.
Heeft wel wat voeten in de aarde gehad om zo'n foto te maken
wat gaaf dat je nu ook een redhead bent 
Voor jullie zou t fijn zijn als de dagen weer langer worden… Zou fijn zijn als je die matten van Pel kan gebruiken.
Zou leuk zijn als je ooit je paardje bij huis zou kunnen krijgen. Idd naar t noorden/dld. Pffft half 5 uit bed dat was dapper toen! 

Lekker gefreubeld met Chubje
Jammer dat je ma zich een hotel voelt Ik kan t me wel voorstellen maja je bent ook geen 15 meer en hebt nu toch meer een eigen leven..
t wordt weer tijd voor een eigen plekkie…
en ook een auto, want anders kom ik niet op mijn werk.Chubby schreef:Ben wel benieuwd: zijn er hier ook mensen die anderen hebben gepest? Of komen die daar liever niet voor uit?
En mensen die gepest zijn: ben je er sterker door geworden?
(tja, ouders komen uit Amsterdam
). Ik trok me er weinig van aan. Ging er niet op in en meestal was de lol voor de pesters er al snel (voor een tijdje) weer vanaf. Zodra ik op de middelbare school zat was het over. En dat komt vast doordat ik als enige van de lagere school naar die middelbare school ging 

arme kleine pellie en omgeving... Citaat:Ik was daar zo van onder de indruk dat de eerstvolgende keer dat ie mij weer kwam pesten, ik die jongen heel hard met de klosjes van m'n springtouw op z'n kop heb gemept.....
Citaat:verder was ik een misbaksel zowel op school als thuis als in de winkelstraat. stelen, vernielen, grote bek... ai ai...
Niks verkeerd bedoeld hoor, maar jij bent volgens mij nog steeds wel een beetje een branie schopper...?
Chubby schreef:Vind het wel "leuk" om jullie pestverhalen te lezen. Heeft onze omgang met en liefde voor de paardjes hier iets mee te maken denken jullie?

Spetter schreef:O ja over paarden bij huis. Lijkt me ook erg leuk. Maar zoals Annemarie al schreef heeft ons stalletje ook voordelen. Pension hadden we wel veel meer tijd. Gelukkig doen we het met z'n vijven en dat gaat goed. Maar nu moet ik het even kalm aan doen en hebben de anderen dus meer werk. Daar voel ik me dan wel schuldig om, op pension maakte dat niks uit.
Probeer maar snel weer de oude te worden!
Ben al weken druk bezig met allerlei vergaderingen plannen voor volgend jaar. Bij sommige besprekingen zitten een aantal drukbezette mensen, dus da's vaak een hele puzzel. En dan krijg ik nu net een schema van een of andere f*ck stuurgroep, en die komt neer op "Pas je maar aan"