Mooie foto's weer! Wesson is leuk! Knappe roos lekker racen, mooi man! Braaf paardje is het ook 
Succes in de Ardennen hetlevenwint! Voorbij voor je het weet.. en misschien is het best gezellig.
Wij zijn ook op de hengstenshow, mits Aranka netjes wacht natuurlijk. Vond het vorig jaar erg leuk! Alleen kan mijn man nooit zo lang staan met zijn rug. Hopelijk vinden we weer een handig plekje. Jaron ook in het echt zien, leuk!
Eind dit jaar gaat Givenchy ook naar de keuring. Ben reuze benieuwd hoe hij het er daar vanaf brengt. Dan zie ik die van jou vast ook daar, Chimello.
Ik lees wel eens wat van proefdekkingen. Het lijkt me leuk om te kijken of Givenchy wel vruchtbaar is en wat hij ongeveer vererft. Aranka mag hij dekken dit jaar en het zou leuk zijn als hij nog 1 of misschien 2 andere merries kan dekken. Maar aan de andere kant zijn er ook al zoveel pony's, dus ik weet nog niet of ik het wel verstandig vind. Chimello, jij doet dat met jouw hengsten toch? Wat is de precieze reden en hoe pak je dat aan?
Ik heb een Barefoot Cherokee. Bevalt me erg goed, is nog een oud model zonder VPS. Moet er wel bij zeggen dat ik nooit heel erg veel rijd, een keer of 2 in de week en heb daarbij geen last van drukplekken o.i.d. Hij schuift wel eens met opstijgen, maar ik heb van die slimmerds die zich lekker opblazen met aansingelen en dan wil het niet zo goed. Ik weet eigenlijk niet of je daarmee mag starten mocht je dat in de toekomst willen.