[TI] [HK]Waar het hart van vol is loopt de mond van over deel 11.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 17:37

Ze hebben overgens ook een emmer oer een vlinder heen gelegd
(bij vuurwerkshows doen ze dat met pannen en die schieten dan de lucht is!)

om vervolgens vol van verbazing en onschuld aan ons te vertellen dat de oprit in eens vol lag met stukjes zwarte emmer :+

ik heb net me buurjongetje gewaarschulwd dat als hij nog een keer rotjes op de glijbaan van zijn zusje legt, ik zijn voetbal persoonlijk voor stop met rotjes :D

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 17:38

en opblaas gnagna }>

Trea

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 17:43

Nou hier is de boel klaar, zelfs de tafel staat al gedekt.

Ik wens iedereen een hele fijne avond en voorzichtig met vuurwerk, en een onwijs goed 2010

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 17:45

ook een gelukkig nieuwjaar oor jou trea

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 18:03

Ben aan het opwarmen, het is koud met de hele tijd beetje ijzelige neerslag. Wel even op Vince gereden (nu kan het nog) en alles weer gemest en gefatsoeneerd. Paarden kunnen *D het nieuwe jaar in. Vanavond nog even voeren voor we op pad gaan, maar eten ligt al klaar in de stallen. Dat scheelt weer :D
Gelukkig is vanavond de stalbaas weer terug. Vind het maar niks als er 's nachts niemand thuis is.

Britta, ligt er bij jullie nog veel sneeuw??
Hier heeft het niet meer gesneeuwd, alleen geregend.

Trea is er helemaal klaar voor!!
Hier niet, moet nog douchen en eten. Drank staat al wel in de auto :7

Gelukkig hier geen carbid schieten, dan kan ik Spoeky van het plafond halen!
Wel van die jong die over straat voorbij lopen en rotjes om zich heen strooien >;)

Grid, ik weet ook niet wie bedacht heeft dat er de hele dag geknald mag worden :n . Gevaarlijk, duur, vervuilend en het jaagt mensen en dieren angst aan.

Chantal een slechte vuurwerk ervaring :(:)

Eva, ik wens jou ook een mooi 2010 met Clover!! Zo rot hoe het met Mallow is gelopen :\

En nog meer hoogte- en dieptepunten gelezen. We weten toch behoorlijk wat van elkaar :j

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 18:06

Voor wie nog geld over heeft en spullen nodig heeft :D .

Opheffingsuitverkoop bij Horseman Outfitter!!!!!
http://www.horseman.nl/

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 18:13

Hallo iedereen!!
Alvast allemaal een gelukkig nieuwjaar toegewenst!!
Pfjoe :o Ik probeer alle berichten bij te houden maar het gaat soms zo hard hier.... Misschien niet zo gezellig dat ik niet op alles reageer, maar ik doe mijn best :o

Heb wat foto's van stalgenoot gekregen van Janus, samen met Sir Tommie (de buitenspeel pony voor de andere paarden). Zijn gemaakt vlak voor de sneeuw. (hihi Janus heeft bitmaat 15,5 Op deze foto's is dat wel goed te zien... Breed-bek-tinker :D )
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
En nog wat foto's van gisteren. Janus in een vrolijke bui (ook gemaakt door stalgenoot).

AfbeeldingAfbeelding
Even flink blazen van het rennen en bokken.... stoomwolkje voor zijn neus... :D
Afbeelding

A_Pallieter

Re: [HK]Waar het hart van vol is loopt de mond van over deel 11.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 18:33

ik wil iedereen alvast weer een heel goed nieuwjaar wensen en een fijne jaarwisseling!

ik ga weer even gezellig doen hier,

tot snel!

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 18:35

Veel plezier allemaal vanavond en alvast een gelukkig nieuwjaar gewenst

Angela,Max, Travis, Kim, Bronco, Basco en een beetje nog van Sunny :)

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 18:39

:wave:

Kkkkkkkkouuuuuudddddddd...... Wat onwijs koud... Ik wil zomer... Ik verlang naar warmte, zon, cola's, ijsbier, ijsco's, binikini's of what ever, T-shirts, slippers, cabrio (die ik niet meer heb).... Brrrrrrrrr....

Maar....... alle stallen zijn schoon *\o/* Paarden gaan een schoon nieuwjaar in :D

Ben verder wel bijgelezen... Moeilijk bij Mirjam wat te doen met vuurwerk... Gewoon op stal zou ik doen denk ik... Britta die weer langs vliegt en een discussie'tje over wel of niet op elkaar reageren... Moet ik daar ook op reageren? :+ .... Mooie en minder mooie momenten in 2009... Ingrid die nog heerlijk gehobbeld heeft op Vince... Mooie foto's van Janus.... Heel veel knallen bij sommigen en lekker aan de oliebollen... Denise die zondag naar Nathan gaat.... Dekenkwesties, had je er nu nog 1 gevonden Marleen? Dat heb ik gemist namelijk :D

Wij hebben dit jaar oliebollen gekocht... Normaal deden we ze altijd zelf bakken, maar daar hadden we nu gewoon geen tijd voor... Kids hebben er helemaal zin in... Ik zie er alweer tegenop om straks die kou in te moeten voor een paar van die rottige vuurpijlen...

Zo lekker openhaard aan en een wijntje erbij... Champagne ligt al koud in de koelkast.... Oooooooohhhhhh en die moeten we echt met z'n tweetjes helemaal leeg drinken vanacht :P :9 :D :D :D :D

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 18:41

Ondanks dat ik hier niet meer zit wil ik iedereen een fijne een voorzichtige jaarwisseling wensen!! Dat er maar meer mooie momenten komen en minder slechte!

Ik ga weer verder met werken ;)

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 18:47

Ben vanmiddag toch even het dorp in geweest, had overal in 1x een parkeerplek dus dacht op zo'n dag kun je net zo goed staatsloten kopen :D
Nou maar hopen dat het zo'n dag blijft.

Daarna nog naar Gabriel(la) geweest, gepoetst, geknuffeld en vuurwerk gekeken.
Zelfs het carbid deed hem weinig.
Hij gaf er niets om, zoals verwacht pa en ma gaven er ook nooit om.
Hooguit dat Ilse geïrriteerd teruggilde :D
Gelijk even doorgegeven dat ik Gaap volgende maand naar huis haal, eindelijk weer wat op m'n wei en dan hopen dat Nathan er ook snel bij kan.

Irritant Maartje dat die afspraak bij de HA verzet is.

Grit de 2-ling op bezoek gehad :D gezellig!

Eva lekker bij Clover gezeten, quality time.

Desiree de laatste loten van Nederland, hoe laat heb jij ze gekocht?

Puck zijn Bas en Nigel niet gewoon aan het voorslapen en hebben ze vanavond een vette party in de wei?

Leuke deken heeft Janus!

Bestel die zomer gelijk even voor mij Lies.

Mijn positieve momenten van dit jaar had ik al genoemd, dat is de geboorte van Gaap en dat m'n moeder heel goed hersteld.
De mindere momenten waren wat mensen die wat anders in elkaar bleken te zitten, de hoef van Ilse die niet voor mij bedoeld was, maar wel in m'n gezicht kwam en het nieuws dat m'n moeder nog maar 2 jaar had.
Gelukkig geneest ze beter dan iemand had kunnen verwachten.

Ik wens voor iedereen een 2010 in goede gezondheid met fijne mensen en dieren om ons heen!

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 19:11

Hoi!

ga eten, en zo even bijlezen enzo :)

Boncho

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 19:17

Hier zijn we helemaal klaar voor een leuek oudejaarsavond!!

Fijne jaarwisseling allemaal!! En tot in 2010

bailey94

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 19:23

mdh, leuk buurjochie zeg, gelijk de laatste keer geweest haha

voor mij nu helaas even geen shoppen bij de outlet

gooya, leuke foto;s

geluk met de laatste loten zeg!!
ik heb er geen dit jaar,

janet, eetsmakkelijk

iedereen alvast een gelukkig nieuwjaar!!! met heel erg veel geluk en liefde en vooral heel veel plezier en alle goeds voor de ponypaardjes

ik ga nu ook even eten

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 19:26

alle kontenkletsersfriends wens ik een warm,liefdevol,gezond,paardprachtig 2010!!!!!!!!!!!!!!! :+:

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 19:31

Mijn mooiste moment van 2009 waren ons nieuwe huisje, en dat ik weer nieuw werk heb gevonden :)

Ik wens ook iedereen een gelukkig, liefdevol, gezond en beestachtig 2010!

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 19:35

Hierbij mijn laatste berichtje aan jullie allemaal in 2009!

Bedankt voor de lach en traan! Bedankt voor alle goede adviezen, Bedankt voor het mij afleiden van het werk :D

BEDANKT VOOR EEN GEZELLIG 2009

Geniet van vanavond, doe allemaal voorzichtig met vuurwerk en volgens mij geldt dit ook voor iedereen; ik gun een ieder een grote prijs vanavond, inclusief mijzelf ;)

Het was een gezellig jaartje bokt, heb leuke mensen leren kennen en denk dat daar nog best eens mooie vriendschappen uit kunnen ontstaan voor zover dat nog niet gebeurd is :D

Ik zeg vooral zo doorgaan in 2010!!!!

Hele dikke knuffel,

Ellen, Niamh en Dodge +:)+

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 19:45

Wat kan ik nu nog aanvullen na het mooie bericht van Ellen +:)+

Ik wil me hier graag helemaal bij aansluiten!!! Iedereen een gezellige jaarwisseling en op naar een boktgezellig 2010 *\o/*

:wave:
Ingrid, Carlo, Spoeky, Vince, Tom en de twee halsloze bolletjes op miniatuurpootjes.

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 19:50

timokyana schreef:
alle kontenkletsersfriends wens ik een warm,liefdevol,gezond,paardprachtig 2010!!!!!!!!!!!!!!! :+:

Ga hier helemaal in mee....

Ellen... mooi verwoord...

Denise... Lekker bij Gaab geweest...

Bianca... Jij ook een goed uiteinde en wens je een heel gelukkig 2010....

Mijn mooiste moment van 2009 was absoluut de geboorte van Ebe.... Het eerste contact tussen ons, zijn zachte hinnik en neus in mijn gezicht :+: Mijn kleine babie waarvan ik nooit verwacht had dat het levend geboren zou worden, waarvan ik nooit verwacht had dat het langer zou leven dan 2 weken.... Hij is absoluut mijn 'special' van 2009.....

Minste momenten zijn helaas niet deelbaar op bokt... Maar het waren er genoeg....

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 20:03

_Rhiannon_ schreef:
Ben vanmiddag toch even het dorp in geweest, had overal in 1x een parkeerplek dus dacht op zo'n dag kun je net zo goed staatsloten kopen :D
Nou maar hopen dat het zo'n dag blijft.

Daarna nog naar Gabriel(la) geweest, gepoetst, geknuffeld en vuurwerk gekeken.
Zelfs het carbid deed hem weinig.
Hij gaf er niets om, zoals verwacht pa en ma gaven er ook nooit om.
Hooguit dat Ilse geïrriteerd teruggilde :D
Gelijk even doorgegeven dat ik Gaap volgende maand naar huis haal, eindelijk weer wat op m'n wei en dan hopen dat Nathan er ook snel bij kan.

Irritant Maartje dat die afspraak bij de HA verzet is.

Grit de 2-ling op bezoek gehad :D gezellig!

Eva lekker bij Clover gezeten, quality time.

Desiree de laatste loten van Nederland, hoe laat heb jij ze gekocht?

Puck zijn Bas en Nigel niet gewoon aan het voorslapen en hebben ze vanavond een vette party in de wei?

Leuke deken heeft Janus!

Bestel die zomer gelijk even voor mij Lies.

Mijn positieve momenten van dit jaar had ik al genoemd, dat is de geboorte van Gaap en dat m'n moeder heel goed hersteld.
De mindere momenten waren wat mensen die wat anders in elkaar bleken te zitten, de hoef van Ilse die niet voor mij bedoeld was, maar wel in m'n gezicht kwam en het nieuws dat m'n moeder nog maar 2 jaar had.
Gelukkig geneest ze beter dan iemand had kunnen verwachten.

Ik wens voor iedereen een 2010 in goede gezondheid met fijne mensen en dieren om ons heen!

1 min voor sluitingstijd :D

en voor ik jullie allemaal een gelukkig nieuwjaar ga wensen,
wil ik nog een mooi moment van 2009 met jullie delen!!!!
dit mooie moment is tevens een groot compliment voor jullie aangezien jullie heel deel van uit maken! :D

Ik wil jullie graag bedanken dat jullie me zo warm hebben ontvangen in jullie hechte groepje kontenkletsers!!!
(dit was het mooie moment)

Gelukkig nieuw jaar alvast!!!!!
tot in het nieuwe jaar!!!!

bailey94

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 20:04

ik gaat lekker omkleden,
schoonmoeder pesten, daarna bij mn ouders thuis kijken hoe het met de poes is en daarna naar vrienden, lekkere grote kampvuur daar vanavond met een fles champie!!!

ik denk dat ik idd ook weinig kan aanvullen op ellen en grit

bijdeze nog een keer

iedereen voorzicht zijn, we hebben alle vingetjes nog nodig voor bokt :P

heeel veel plezier, goeds, liefde, gezondheid, en wat je nog maar kan verzinnen voor 2010!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

bailey94

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 20:05

m_d_h daar sluit ik me ook zeker bij aan

mnkortleve

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 20:08

ellieellende Ik had kinderen die laat uit bed kwamen tot ik Jorn kreeg en hij zelf uit bed kon komen hij maakt gelijk iedereen wakker om te spelen. >;)

Whis_Serada Hoe was de begrafenis?

Lucy_1 Hopelijk heeft het dan ook snel resultaat.
Schone stallen. *\o/* *\o/*

grrr Hij is heel bang.

_Rhiannon_ Mijn zusje heet Gabriëlle :D :D
Lekker Gaap geknuffeld.

draaakje Dat is ook niet leuk dat ze dat verzet hebben.

Grit huis weer geterroriseerd door twee kabouters :oo
Slapen met oordoppen krijg je dan niet veel last van je oren?
Vince gereden. 8-)

Chanel_ Overdag slapen kan ik niet.

Resi_lover :x +:)+ :o? sorry :o

Mallow Lekker met Clover geknuffeld.

Puchje Liggen jou paarden te slapen? :? :o?

Ik heb mooie en slechte momenten voorbij zien komen. :D :D :(:) :(:)

Gisteren de badkamer opnieuw gevoegd nu blijft niet zitten kan ik weer aan de gang. :(

Grainey heeft iets nieuws verzonnen, de bakbordjes uit de grond trekken en het plastic er vanaf vreten, ook het plastic tegen de muur boven haar box heeft ze aangevreten dat heb ik nu maar weggehaald en terwijl ik bezig was gelijk de camera ook maar verhangen ik heb nu tv in de keuken.

Eer ik vanmorgen terug was en oliebollen had men wat een reis. :(

Dolly is zo bang dat ze nu bij de jongens op de bank ligt en eigenlijk komt ze nooit binnen.

Iedereen een goed uiteinde en een super begin van het nieuwe jaar toegewenst, 2009 was voor mij in ieder geval op bokt heel gezellig en ik ben ook heel blij om verschillende geweldige mensen ontmoet te hebben. +:)+
Laatst bijgewerkt door mnkortleve op 31-12-09 20:12, in het totaal 1 keer bewerkt

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 20:12

Grainey is wel vindingrijk zeg :(

Ik ben mijn Carbid bus en mijn emmer carbid vergeten met de verhuising. Anders waren Wilco en ik nog even Carbid gaan schieten zometeen.